Zerwał się sufit na Narodowym

Data: 2012-05-09 16:45:54
Autor: Matelot
Zerwał się sufit na Narodowym
Dnia Wed, 9 May 2012 15:56:53 +0200, wedoler napisał(a):

http://euro.wp.pl/title,Zerwal-sie-sufit-na-Stadionie-Narodowym,wid,14472040,wiadomosc.html?ticaid=1e6af

kolejny pokaz możliwości ekipy tuska. tak po ludzku zaczyna mi być go żal, że sie chłopina za rządzenie wziął, już lepiej było te kominy malować.

wekon

Nie zerwał się tylko odpadł i nie sufit tylko jakas linka podtrzymująca
kaseton. Na pewno to robota V kolumny albo jakiegoś robola wielbiącego PiS,
który w ten sposób chciał przypodobać się prezesowi.

Data: 2012-05-09 17:19:48
Autor: wedoler
"Matelot"  wrote in message news:16wev356nidxr.bb1hvzu6mg67$.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

to może ja inaczej spróbuję: potrafisz sobie wyobrazić kwotę 2 mld złotych? zmieści się w takim kosztorysie solidne zamontowanie sufitu podwieszanego? bo jeśli nie, to wychodzi na to, że "ryśki" za dużo pochłonęły, jak w przypadku każdej inwestycji tych amatorów

wekon

Data: 2012-05-09 15:26:48
Autor: Obserwator
wedoler <moher2010@o2.pl> napisał(a):
[...]

oszustow sie nie edukuje, oszustow sie kara. Ten matol wielonikowy ktoremu
odpowiadasz, musi byc w realu niezlym zlodziejem i oszustem.

On doskonale przeciez o tym wie, dlatego pewnie zaglosowal na Tuska lub PO,
albo na inna poskomusza partie.

Data: 2012-05-12 19:21:31
Autor: pluton
Zerwał się sufit na Narodowym
bo jeśli nie, to wychodzi na to, że "ryśki" za dużo pochłonęły, jak w
przypadku każdej inwestycji tych amatorów

Dobrze ze tomus lipiec byl zawodowcem.

Nullification

Data: 2012-05-13 00:03:15
Autor: wedoler
"pluton"  wrote in message news:jom6cr$94c$1inews.gazeta.pl...

bo jeśli nie, to wychodzi na to, że "ryśki" za dużo pochłonęły, jak w
przypadku każdej inwestycji tych amatorów

Dobrze ze tomus lipiec byl zawodowcem.

Nullification

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A jak skończył?

http://tvp.info/informacje/polska/35-roku-wiezienia-dla-bylego-ministra-sportu/7083222/tomasz-lipiec-skazany/7087395

Ty główny bohaterze opowieści o psie?

Wskaż jednego z ferajny tuska który doznał sprawiedliwości. No dawaj, skoro już udzielono ci głosu!

wekon

Data: 2012-05-13 10:18:18
Autor: pluton
Zerwał się sufit na Narodowym

No dawaj, skoro
już udzielono ci głosu!

Eeee... nooo.. tego... najpierw to chcialem podziekowac
pany bekonowi-pierdolerowi za udzielenie mi glosu
i chcialem powiedzec ze eeee.. nooo... tego bardzo dziekuje.

Ze wzruszenia glos mi sie troche lamie jak mojemu idolowi
panu Zbigniewowi Ziobro na manifie w warszawce, ale powiem to:

JARKU, KOCHAMY CIE!

Nullification

Data: 2012-05-13 10:24:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4faede22$0$26705$65785112news.neostrada.pl...
"pluton"  wrote in message news:jom6cr$94c$1inews.gazeta.pl...

bo jeśli nie, to wychodzi na to, że "ryśki" za dużo pochłonęły, jak w
przypadku każdej inwestycji tych amatorów

Dobrze ze tomus lipiec byl zawodowcem.

-- pozdrawiam
Nullification

[...]

Jest tylko jedna prawidłowa odpowiedź! W rządzie Kaczyńskiego byli przestępcy. Zostali złapani na gorącym uczynku, skazani i uwięzieni.
W rządzie Tuska nie ma przestępców. Koniec i kropka.

ps posłużyłem się twoim tokiem myślenia.

Zerwał się sufit na Narodowym