Zerwał się sufit na Narodowym

Data: 2012-05-09 18:39:49
Autor: jerzy.n
Zerwał się sufit na Narodowym

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4faa77a5$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
http://euro.wp.pl/title,Zerwal-sie-sufit-na-Stadionie-Narodowym,wid,14472040,wiadomosc.html?ticaid=1e6af

kolejny pokaz możliwości ekipy tuska. tak po ludzku zaczyna mi być go żal, że sie chłopina za rządzenie wziął, już lepiej było te kominy malować.
 Wytłumacz o ciebie biega, to i kominy ma malować i dachy na narodowym budować, za żadne pieniądze nie chce byc premierem, gościu napluje na ulicy,wina Tuska, kobitka poroniła ,wina Tuska.LUDZIE zdrowo was widzę popierdoliło, Premier jest od czegoś innego, na pewno nie od pilnowania firm budowlanych  ...

Data: 2012-05-09 19:44:38
Autor: u2
W dniu 2012-05-09 18:39, jerzy.n pisze:
[...]

No jasne, od czego ma Nowaka ;) W koncu wazne, aby w gale dla odprezenia
poharatac ;)

Data: 2012-05-09 20:23:55
Autor: wedoler
"jerzy.n"  wrote in message news:joea65$u6u$1usenet.news.interia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

To po co gadał, że wszystko będzie na czas, że będą autostrady, koleje itd., no po co? Według ciebie premier jest tylko od tego, żeby ot tak sobie gadać? A swoją drogą, nie słyszałem, żeby ktoś na te malowanie narzekał, więc...

wekon

Data: 2012-05-09 22:16:04
Autor: u2
W dniu 2012-05-09 20:23, wedoler pisze:
[...]

A slyszales, aby ktus na autostrady narzekal ?

Data: 2012-05-11 14:36:15
Autor: T.

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:joea65$u6u$1usenet.news.interia.pl...

[...]

To wiadomo już od słynnej debaty Tuska z Kaczorem, że premier odpowiada za wszystko, zwłaszcza za ceny kartofli i kurczaków.
T.

Data: 2012-05-11 17:15:37
Autor: u2
W dniu 2012-05-11 14:36, T. pisze:
To wiadomo już od słynnej debaty Tuska z Kaczorem, że premier odpowiada
za wszystko, zwłaszcza za ceny kartofli i kurczaków.

A nie kaczek ?

Zerwał się sufit na Narodowym