Zerwał się sufit na Narodowym

Data: 2012-05-09 21:27:17
Autor: Przemysław W
Zerwał się sufit na Narodowym

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4faa77a5$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
http://euro.wp.pl/title,Zerwal-sie-sufit-na-Stadionie-Narodowym,wid,14472040,wiadomosc.html?ticaid=1e6af

kolejny pokaz możliwości ekipy tuska. tak po ludzku zaczyna mi być go żal, że sie chłopina za rządzenie wziął, już lepiej było te kominy malować.

wekon

Tutaj jest pokaz możliwości Kaczyńskiego:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_budowlana_na_%C5%9Al%C4%85sku_(2006)

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-09 21:45:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:joegeo$qo$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie mam nic przeciwko pokazywaniu, ośmieszaniu, klasyfikowaniu itp. błędów polityków z każdej strony. Pod jednym warunkiem. Takie błędy muszą zaistnieć i to z rzeczywistej winy określonego polityka.
I tak jak Tusk nie odpowiada za montera, który niestarannie podwiesił sufit (w zasadzie bzdura nie wymagająca żadnej wzmianki). Tak samo Kaczyński nie odpowiada za katastrofę budowlaną. Chyba żeby był projektantem i projekt okazał się wadliwy, lub wykonawcą i budowla okazała się źle zbudowana.

Wykażcie wszyscy minimum rozsądku i umiaru! Nie idźcie w ślady byłego bramkarza!

Data: 2012-05-10 08:20:25
Autor: Przemysław W
Zerwał się sufit na Narodowym

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Nie mam nic przeciwko pokazywaniu, ośmieszaniu, klasyfikowaniu itp. błędów polityków z każdej strony. Pod jednym warunkiem. Takie błędy muszą zaistnieć i to z rzeczywistej winy określonego polityka.

Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak to niewiarygodnie brzmi w kontekście twojej wczorajszej obrony, najgorszego prezydenta jaki się mógł RP trafić - Lecha Kaczyńskiego.

Przemek

Data: 2012-05-10 08:37:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofmnl$3re$1inews.gazeta.pl...

[...]

Rzeczywiście! W tej materii różnimy się diametralnie. Ja nie chcę srać na grób jakiegokolwiek nieboszczyka. W przeciwieństwie do ciebie, wzorze delikatności i poszanowania innych.

Data: 2012-05-10 08:53:01
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fab6217$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Śmierć nie nobilituje. To, że ktoś zmarł nie zmienia faktu jak się zachowywał. Nasza wymiana zdań zaczęła się od mojego pytania za co się należy szacunek Lechowi Kaczyńskiemu. Zamiast odpowiedzi na pytanie napisałeś, że można wykopać ciało i czaszką grać w siatkówkę. Potem dodałeś jeszcze coś o sraniu na sarkofag. Myślę, że za taką "obronę" podziękowałby ci nawet zmarły, o którym mowa. Jak znajdziesz odpowiedź na poytanie za co należy się szacunek L. Kaczyńskiemu, to napisz.

Przemek

Data: 2012-05-10 09:14:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofol7$7n9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dodaj geniuszu - zmarłemu. Poszło przecież o moje stwierdzenie, że szacunek należy się każdemu zmarłemu, co jest praktykowane przez wszystkich (z wyjątkiem ciebie). O szacunku dla zmarłych możesz przekonać się 1 listopada każdego roku. Ludzie zapalają znicze na grobach wszystkich. Bez wyboru. Także na grobach żołnierzy najeźdźców - czy niemieckich, czy rosyjskich. Na grobach samobójców, zbrodniarzy. W obliczu śmierci wszyscy ludzie są równi. O tym wie każdy porządny człowiek! Powtarzam - porządny!
Ty natomiast jednym chcesz okazać szacunek, a innym nasrać na grób.
I na to nie ma mojej zgody.

Data: 2012-05-10 09:19:31
Autor: Przemysław W
Zerwał się sufit na Narodowym
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

.. Poszło przecież o moje stwierdzenie, że szacunek
należy się każdemu zmarłemu....

Każdemu? W takim razie proponuję ci zapalić świeczkę na grobie Hitlera.

Przemek

Data: 2012-05-10 09:23:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofq6b$b6n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bądź rozsądny! A może za wiele od ciebie wymagam?

Data: 2012-05-10 09:29:26
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fab6cff$0$1305$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Moje wymagania w stosunku do ciebie są też niewygórowane, po prostu dorośnij.

P.S.

Widzę, że wyraz "każdemu" zaczyna mieć wyjątki. Ale to dobrze...

Przemek

Data: 2012-05-10 09:48:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofqoq$cq1$1inews.gazeta.pl...

[...]

To się mylisz. W sprawie zmarłych nie ma wyjątku. A jeśli jesteś katolikiem, to tym bardziej.
Jeśli chodzi o Hitlera to nie ma gdzie zapalić świeczki. Tak samo Bin Ladenowi.
Jakoś nikt nie wpadł na tak genialny pomysł zbudowania grobu zastępczego, jak Jarosław Kaczyński, który wybudował grób swemu bratu w Warszawie, mimo że Lech spoczywa na Wawelu.

Data: 2012-05-10 09:51:29
Autor: Przemysław W
Zerwał się sufit na Narodowym

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Jeśli chodzi o Hitlera to nie ma gdzie zapalić świeczki.

Gdyby była taka możliwość, zrobiłbyś to?

 Przemek

Data: 2012-05-10 09:55:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofs25$frk$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Jeśli chodzi o Hitlera to nie ma gdzie zapalić świeczki.

Gdyby była taka możliwość, zrobiłbyś to?

Gdyby babcia miała wąsy byłby dziadek.
Nie ma grobu Hitlera.

Data: 2012-05-10 10:03:34
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fab7479$0$1303$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Moja wypowiedź mówiąca o tym, że powinieneś dorosnąć kolejny raz znajduje uzasadnienie. W przeciągu kilkudziesięciu minut dwukrotnie podważyłeś swoje słowa.

Przemek

Data: 2012-05-10 10:43:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofsph$hhv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dyskusja z tobą jako żywo przypomina mi wiersz Mickiewicza: Golono, strzyżono. Nie chcę kopać się z koniem.

Zerwał się sufit na Narodowym