Zerwał się sufit na Narodowym

Data: 2012-05-10 16:34:20
Autor: raff
Zerwał się sufit na Narodowym
On Wed, 9 May 2012 15:56:53 +0200, "wedoler" <moher2010@o2.pl> wrote:

http://euro.wp.pl/title,Zerwal-sie-sufit-na-Stadionie-Narodowym,wid,14472040,wiadomosc.html?ticaid=1e6af

kolejny pokaz możliwości ekipy tuska. tak po ludzku zaczyna mi być go żal, że sie chłopina za rządzenie wziął, już lepiej było te kominy malować.

Hehehehe

Ten Tusk... Czego sie tknie, to spierdoli.

R.

Data: 2012-05-05 11:43:05
Autor: sofu

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6eknq7t3j603f7kr5qe2b0h482scm598lf4ax.com...
[...]

-- -

Bo Wolfowi energi starcza jedynie do szczekania, a zaraz potem wychodzi z niego podwórzowy burek - jak sobie poszczeka zaraz kładzie się
koło budy i śpi.....

sofu

Data: 2012-05-12 06:28:58
Autor: stevep
Dnia 10-05-2012 o 16:34:20 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

W odróżnieniu od ciebie bo trudno coś spierdolić trzymając wyłącznie ręce  pod dupą.
--
stevep

Data: 2012-05-13 00:46:28
Autor: wedoler
"stevep"  wrote in message news:op.wd6hekrc50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

trzymając wyłącznie ręce pod dupą

widzę, ze mnie posłuchałeś i "pilnujesz pieluchy", tak trzyma stefciu, tak trzymaj...

wekon

Data: 2012-05-13 07:00:29
Autor: stevep
Dnia 13-05-2012 o 00:46:28 wedoler <moher2010@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty też utrzymaj poziom idiotyzmu.
--
stevep

Data: 2012-05-13 13:16:17
Autor: raff
On Sun, 13 May 2012 00:46:28 +0200, "wedoler" <moher2010@o2.pl> wrote:

[...]

Stefek to jest tak jak taki maly piesek York. Sczeka, szczeka, probuje
ugryzc, ale zebow nie ma...

R.

Data: 2012-05-14 06:47:46
Autor: stevep

"stevep"  wrote in message

[...]

Ale jak ty nie musi niczego udawać, np tego, że nie jesteś idiotą..

--
stevep

Zerwał się sufit na Narodowym