Zerwalem lancuch :-o

Data: 2016-01-11 22:08:44
Autor: Szuwarek
Zerwalem lancuch :-o
±ćęłń󶼿 pisze:
Pod górę chciałem ruszyć i trzask prask...
Oryginał to IG-51 na kasecie SRAM PG850 11-32, 8spd.
Łańcuch ma już parę lat (to drugi w tym 8-letnim rowerze, my¶lę, ze mógł być Ľle zakuty, bo jaki¶ "uczeń" na mój łańcuch trafił w przysklepowym serwisie, o wszystko pytał kolegę aż wówczas żałowałem, że sam nie zakułem).
Kupować taki sam, czy może inny?
Napędu na razie nie chcę zmieniać, szkoda mi kasy.
A może zakuć ten dzi¶ zerwany?
Po wymianie na nowy (jakie¶ 3 lata temu) łańcuch skakał na napedzie, musiałem sporo przejechać (500 km?) bez forsowania, żeby się ułożył.

Z moich do¶wiadczeń jak już pęknie, to znaczy dożył swoich dni. Przekonało mnie do tego podwójne zerwanie łańcucha na dystansie 12 km. Łatanie łańcucha i oganianie się przed komarami doprowadziło do takiego wygl±du (krew + smar na twarzy), że w sklepie gdzie od razu pojechałem kupić nowy łańcuch, pytali się gdzie zaliczyłem tak± ciężk± wywrotkę.

Pozdrawiam Szuwarek

Data: 2016-01-11 22:54:31
Autor: ±ćęłń󶼿
Zerwalem lancuch :-o
Albo był niestarannie zakuty?
Tak czy inaczej chcę ze spink± doczekać na statek z Haifongu ;-)
Nie znalazłem w Polsce łańcucha IG-51.
Co ciekawe poza Dalekim Wschodem sporo ich w UK.

-- -- -
Z moich do¶wiadczeń jak już pęknie, to znaczy dożył swoich dni.

Data: 2016-01-14 22:11:40
Autor: Szuwarek
Zerwalem lancuch :-o
±ćęłń󶼿 pisze:
Albo był niestarannie zakuty?
Wygl±dało, że zerwał się w innym miejscu.
Pozdrawiam Szuwarek

Zerwalem lancuch :-o