Zerwana lokata w GOL nie wraca szybko

Data: 2011-08-17 00:15:05
Autor: Waldek
Zerwana lokata w GOL nie wraca szybko

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j2epef$ti8$1news.onet.pl...
Elo

Potrzebowałem natychmiast pieniędzy. Nie za 3 godziny, nie za 24
godziny, ale natychmiast. Likwiduję lokatę, a tu mi ohydny komunikat
oświadcza, że lokata zostanie zwrócona na konto w ciągu 24 godzin :-(
Lokata miała być zwrócona na konto własne w Getin Online. Zerwana
dziś około godz. 22. Nadal zero.

Tak, wiem, jestem rozbestwiony tym dobrobytem.

Masz racje to moze byc a nawet JEST wq..%$#
za to tradycyjnie chyba juz,  po wspolnej - na wyscigi 5,86 netto ;)

Pozdrawiam

Zerwana lokata w GOL nie wraca szybko