Zerwanie 3 letniej umowy w Play ?

Data: 2009-05-11 13:35:18
Autor: Łukasz
Zerwanie 3 letniej umowy w Play ?
Jaki jest koszt zerwania umowy 3 letniej w Play ? Co prawda, Zostalo do konca umowy jakies 2 lata i 3 miesiace - nie wiem czy to ma jakies znaczenie ?

Data: 2009-05-11 14:02:09
Autor: Leszek Kowalski
Użytkownik "Łukasz" <luki@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu91v0$iaa$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Jaki jest koszt zerwania umowy 3 letniej w Play ? Co prawda, Zostalo do konca umowy jakies 2 lata i 3 miesiace - nie wiem czy to ma jakies znaczenie ?

Powinno być w regulaminie który masz z umową.
W ofercie One Play będzie to 2000zł. (dla umowy trwającej do 18 miesięcy).

http://web.playmobile.pl/resources/pdf/cennik_oferty_play.pdf

Leszek Kowalski

Data: 2009-05-11 14:07:55
Autor: Boombastic
[...]

Wystarczy wejśc na ich strone i zobaczyc w cenniku.

Data: 2009-05-12 00:35:04
Autor: Misiu
Łukasz pisze:
Jaki jest koszt zerwania umowy 3 letniej w Play ? Co prawda, Zostalo do

Tak z ciekawości: a jaki jest powód zerwania ?

--
http://voip.stegny.net

Data: 2009-05-12 16:24:21
Autor: Luke
Zerwanie 3 letniej umowy w Play ?
Tak z ciekawości: a jaki jest powód zerwania ?

Taki jak każdy inny - przejście do Fresh;)

--
Luke

Data: 2009-05-12 18:27:21
Autor: Valdi.Pavlack
Zerwanie 3 letniej umowy w Play ?
"Luke " news:guc7rl$p6m$1inews.gazeta.pl

> Tak z ciekawości: a jaki jest powód zerwania ?

Taki jak każdy inny - przejście do Fresh;)

Może warto jeszcze wstrzymać się z tą decyzją. Na dniach ma wejść nowy mix w
play - kto wie, że może bardziej będzie Ci pasowało :)

Zerwanie 3 letniej umowy w Play ?