Zerwanie lokaty w OF

Data: 2011-06-20 10:33:21
Autor: ledres
Zerwanie lokaty w OF
Witam.

1. Chciałbym dowiedzieć się ile czasu mija od zerwania lokaty w OF do
pojawienia się pieniędzy na moim koncie.

2. Ostatnio założyłem lokaty "Na wyścigi", ale pojawiła się "Antyinflacyjna" w
Idea Banku, która już teraz ma wyższe oprocentowanie, a w lipcu będzie miała
jeszcze o pół procent więcej. Dodatkowo jest to lokata na 24 miesiące zrywalna
co 3 - czyli pełna elastyczność.

Wiem, że to brzmi jak reklama IB, ale piszę tu o tym m.in. po to, żeby się
upewnić, czy nie przeoczyłem jakiegoś kruczka, bo na pierwszy rzut oka nie
widzę żadnej przewagi oferty OF (ani żadnej innej na tę chwilę) nad lokatą
antyinflacyjną.

pzdr. ledres

Data: 2011-06-20 13:26:59
Autor: Maruda
Zerwanie lokaty w OF
W dniu 2011-06-20 12:33,  ledres pisze:

Wiem, że to brzmi jak reklama IB, ale piszę tu o tym m.in. po to, żeby się
upewnić, czy nie przeoczyłem jakiegoś kruczka, bo na pierwszy rzut oka nie

Zobaczymy, jak pojawią się tu pierwsze płacze po nieudanym zerwaniu tych lokat za 3 miesiące. Myślę, że to najistotniejszy hak.
Oni mają już to dobrze policzone i wiedzą jaki % klientów da się wydymać.

Sam doświadczyłem w OF takiego manewru, że zakładałem przelewając z konta żony (wpisując ją jako dysponenta), a zwrot miał iść na moje konto. Zwrot nie dochodził, bo "nie zgadzały się dane". Ponieważ w serwisie onlajnowym nie było możliwości zmiany dysponenta, to reklamowałem. No i wyobraźcie sobie - oddali odsetki za czas zwłoki. Czyli nie taki Czarnecki czarny, jak by z nazwiska wyglądało.
(Nie pracuję u Czarneckiego.)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-20 11:37:23
Autor: ledres
Zerwanie lokaty w OF
Maruda <maruda@null.com> napisał(a):
> [...]

Oni mają już to dobrze policzone i wiedzą jaki % klientów da się wydymać.

Jak dla mnie to jest jeden z największych plusów tej oferty - jeśli za 3
miesiące pojawi się coś lepszego, to mogę przenieść tam pieniądze bez straty
odsetek, a jeśli nie, to zostawiam je w IB i mam gwarantowane te same warunki.
Dlaczego to miałby być hak? Sugerujesz, że zerwanie jest utrudnione (poza tym,
że trzeba pamiętać o zrobieniu tego w przeciągu trzech dni)?

pzdr. ledres

Data: 2011-06-20 13:38:41
Autor: Maruda
Zerwanie lokaty w OF
W dniu 2011-06-20 13:37,  ledres pisze:

że trzeba pamiętać o zrobieniu tego w przeciągu trzech dni)?

pzdr. ledres

Jednego.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-20 11:44:56
Autor:
Zerwanie lokaty w OF
Maruda <maruda@null.com> napisał(a):
W dniu 2011-06-20 13:37,  ledres pisze:

> że trzeba pamiętać o zrobieniu tego w przeciągu trzech dni)?
>
> pzdr. ledres

Jednego.

W OF podobna lokata Rewolwer miała z tego co pamiętam 3 dni - to faktycznie
może być utrudnienie, ale mimo wszystko wystarczy ustawić sobie jakieś
przypomnienie.

pzdr. ledres

Data: 2011-06-20 13:55:14
Autor: Waldek
Zerwanie lokaty w OF

Użytkownik <ledres@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itnbro$nrr$1inews.gazeta.pl...
> [...]

może być utrudnienie, ale mimo wszystko wystarczy ustawić sobie jakieś

Skad sie wam wzielo 1 dnia skoro w reg. antyinflacyjnej
wyraznie mowa o 2 dniach (roboczych)
a poza tym (dla os. fizycznych)  mozna zerwac przez net.

Data: 2011-06-20 16:56:52
Autor: Maruda
Zerwanie lokaty w OF
W dniu 2011-06-20 13:55, Waldek pisze:

Skad sie wam wzielo 1 dnia skoro w reg. antyinflacyjnej
wyraznie mowa o 2 dniach (roboczych)
a poza tym (dla os. fizycznych) mozna zerwac przez net.

Założyłeś lokaty, tj przelałeś na nie środki (powiedzmy) 30 czerwca. Kiedy Twoim zdaniem można je bezkosztowo zerwać? Zaryzykujesz? Opowiesz?

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-20 20:14:44
Autor: m7marek
Zerwanie lokaty w OF
Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:itnn3l$qsv$2news.onet.pl...

Założyłeś lokaty, tj przelałeś na nie środki (powiedzmy) 30 czerwca. Kiedy Twoim zdaniem można je bezkosztowo zerwać? Zaryzykujesz? Opowiesz?

zadałem nieco trudniejsze pytanie na ich infolini:
 "lokata antyinflacyjna: jesli data rozpoczecia widnieje 24.06.2011, to bez utraty odsetek mogę zerwać 24-28.12.2011?"

odpowiedz troche nie na pytanie, ale...:
"Uprzejmie informuję, iż jeżeli Lokata rozpocznie się z datą 24.06.2011 należy zerwać Lokatę 24.09.2011 bądź 25.09.2011. Termin zerwania Lokaty przypada na dni wolne od pracy, dlatego tez może Pan 26.09.2011 bądź 27.09.2011 zerwać Lokatę bez utraty odsetek"

Data: 2011-06-20 20:42:08
Autor: Zbynek Ltd.
Zerwanie lokaty w OF
m7marek napisał(a) :
[...]

A nie mogłeś przycisnąć tłumoka, żeby odpowiedział na zadane
pytanie, a nie wymyślał sam sobie odpowiedzi na niezadane pytania?

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-20 20:58:54
Autor: Maruda
Zerwanie lokaty w OF
W dniu 2011-06-20 20:14, m7marek pisze:

[...]

Bardzo cenna informacja. Masz to nagrane? Albo przynajmniej zanotowane nazwisko "konsultanta"?

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-20 21:06:37
Autor: Zbynek Ltd.
Zerwanie lokaty w OF
Maruda napisał(a) :
[...]

Reklamacje i tak można złożyć. Zna przecież dokładną godzinę i czas
trwania połączenia. Już oni sobie znajdą tego delikwenta. I może go
pochwalą. Któż to wie, czy im nie kazali tak odpowiadać :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-20 21:08:00
Autor: m7marek
Zerwanie lokaty w OF
Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:ito59g$j43$1news.onet.pl...

Bardzo cenna informacja. Masz to nagrane? Albo przynajmniej zanotowane nazwisko "konsultanta"?

o odpowiedz prosilem emailem i tak dostałem wraz nazwiskiem

Data: 2011-06-20 21:51:32
Autor: Irokez
Zerwanie lokaty w OF
Użytkownik " ledres" <ledres@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itn7lh$bhh$1inews.gazeta.pl...
Witam.
1. Chciałbym dowiedzieć się ile czasu mija od zerwania lokaty w OF do
pojawienia się pieniędzy na moim koncie.

Zrywałem. Pytanie czy na pewno i na jakie konto przelać, kod SMS'em potwierdzający zerwanie - się tutaj zdziwiłem ;), kasa na drugi dzień była w innym banku.

--
Irokez

Zerwanie lokaty w OF