Data: 2017-07-12 07:57:13 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Zerwanie paska rozrzadu | |
W dniu 2017-07-11 o 07:40, miumiu pisze:
Pytam z ciekawosci. Po jakim przebiegu bez wymiany zdarzylo wam sie (albo Wszystko zależy od typu silnika. U mnie dawno temu w Astrze F (1) 1.6 16v producent dla tego typu silnika (bodaj X16XE) zalecał wymianę co 90 tyś. km, ale praktycznie wszyscy wymieniali co 60 tyś. km. ASO w którym miałem przegląd przy 80 tyś. km powiedział, że jeszcze nie trzeba wymieniać. Przy 82 pasek pękł - naprawa na koszt serwisu :). Kolejna generacja tego silnika (Z16XE) już spokojnie wytrzymywała to co producent zalecał. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2017-07-11 23:24:29 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Zerwanie paska rozrzadu | |
przy tym samym pasku ? w grupie VW po prostu stosowano pasek (np Gates) o przedłużonej trwałości. Przy kupnie używanego auta lepiej zrobić od razu (link), a przy jednym kierowcy wtedy kiedy zaleca fabryka. można tez co jakiś czas sprawdzać jego stan wizualnie ale 100% gwarancji to nie daje
https://www.youtube.com/watch?v=Yc12l3BglHU |
|