Zerwanie paska rozrzadu

Data: 2017-07-12 09:35:56
Autor: zhbick
Zerwanie paska rozrzadu

Użytkownik "miumiu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ok1ock$hr5$1@node1.news.atman.pl...

Pytam z ciekawosci. Po jakim przebiegu bez wymiany zdarzylo wam sie (albo waszym znajomym) miec zerwany pasek rozrzadu?

Zerwał się pół roku po wymianie rozrządu, przejechał jakieś 14-15 tys km

Data: 2017-07-12 17:28:54
Autor: Budzik
Zerwanie paska rozrzadu
Użytkownik zhbick nie@podam.tu ...

[...]

Mechanik uznał gwarancje?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2017-07-12 22:11:40
Autor: re
Zerwanie paska rozrzadu

Użytkownik "Budzik"

[...]

-- -
Mechanik nie jest gwarantem paska żeby mógł gwarancję na niego uznać lub nie uznać

Data: 2017-07-13 03:00:56
Autor: Budzik
Zerwanie paska rozrzadu
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

A kto jest gwarantem paska ktory kupiłem u mechanika?
Bo ja wiem ze co do zasady ewentualna reklamacje składam u tego komu płace ale moze cos sie zmieniło?

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2017-07-13 11:53:04
Autor: re
Zerwanie paska rozrzadu

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA7B12F6F9D46Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

No jak kupiłeś to tak, w zakresie jego odpowiedzialności, ale powyżej nie widzę by tak było.

Bo ja wiem ze co do zasady ewentualna reklamacje składam u tego komu płace
ale moze cos sie zmieniło?
-- -
Reklamację możesz składać, ale często oznacza to wysłanie jej do producenta, który uzna lub nie uzna, chyba, że jak wyżej.

Data: 2017-07-13 18:00:52
Autor: Budzik
Zerwanie paska rozrzadu
Użytkownik re re@re.invalid ...

Reklamację możesz składać, ale często oznacza to wysłanie jej do
producenta, który uzna lub nie uzna, chyba, że jak wyżej.

:)
Mnie to w sumie nic nie interesuje co zrobi z nim mechanik...

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2017-07-13 12:07:33
Autor: J.F.
Zerwanie paska rozrzadu
[...]

Duzo rzeczy sie zmienialo, ale tu chyba nic.

Jesli chodzi o gwarancje, to gwarantem jest osoba (firma) dajaca gwarancje.
Producent, importer, raczej nie sprzedawca.

Za to u sprzedawcy mozesz skladac reklamacje z tytulu niezgodnosci z umowa.

W przypadku paska jednak ... no coz, gwarant zazwyczaj ogranicza odpowiedzialnosc do ceny paska ... a kto silnik naprawi ?

J.

Data: 2017-07-13 18:00:52
Autor: Budzik
Zerwanie paska rozrzadu

Mechanik uznał gwarancje?
-- -
[...]

Oczywiście mowiac potocznie gwarancje miałem na mysli prawnienia wynikajace wprost z stawy a nie z "gwarancji".
A ustawa ogranicza do wartosci paska?

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle