Zerwanie umowy na czas nieokreslony w Cyfrze

Data: 2009-08-28 09:37:45
Autor: Korsarz
Zerwanie umowy na czas nieokreslony w Cyfrze
Czy to prawda ze jak umowa juz przejdzie na czas nieokreslony w C+ to zeby zerwac taka umowe nalezy sie 3 miesieczny okres wypowiedzenia? Takie slyszalem plotki, a chce zerwac umowe ktorej koniec przegapilem jakos i jakos nie widzi mi sie placic im przez kolejne 3 miesiace w oczekiwaniu az laskawie zakoncza umowe ze mna. Zawsze wydawalo mi sie ze wlasnie zaleta umowy na czas nieokreslony (np. w tpsa/neostrada) jest to ze mozna ja zerwac w kazdym momencie bez jakichs kar i oczekiwan.

Data: 2009-08-28 09:41:35
Autor: Robert_J
Zerwanie umowy na czas nieokreslony w Cyfrze
Czy to prawda ze jak umowa juz przejdzie na czas nieokreslony w C+ to zeby zerwac taka umowe nalezy sie 3 miesieczny okres wypowiedzenia?

Tak, to prawda. Dlatego ja już 3 miesiące przed końcem takowej wysłałem wypowiedzenie. Nawet jakiś dyrektor przysłał mi list z w którym wyraża szczery żal z mojej rezygnacji i proponuje mi zajebistą promocję, dzięki której zaoszczędzę nawet 530 złotych w ciągu roku ;-)))

..chce zerwac umowe ktorej koniec przegapilem jakos i jakos nie widzi mi sie placic im przez kolejne 3 miesiace w oczekiwaniu az laskawie zakoncza umowe ze mna.

Ale niestety będziesz musiał, dlatego nie zwlekaj tylko wysyłaj już dziś, bo we wtorek będziesz następny miesiąc w plecy.

Zawsze wydawalo mi sie ze wlasnie zaleta umowy na czas nieokreslony (np. w tpsa/neostrada) jest to ze mozna ja zerwac w kazdym momencie bez jakichs kar i oczekiwan.

Nie wiem czy podałeś dobry przykład, bo akurat w TP też jest 3 miesiące :-). Właśnie rozwiązywałem umowę dlatego wiem...

Data: 2009-08-29 10:42:34
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Korsarz" <293jh@70sdd.eu> napisał w wiadomości news:h781gb$c0t$1inews.gazeta.pl...
Czy to prawda ze jak umowa juz przejdzie na czas nieokreslony w C+ to zeby zerwac taka umowe nalezy sie 3 miesieczny okres wypowiedzenia?

Warto przeczytać papiery, które się dostaje od operatora :-)

Takie slyszalem plotki, a chce zerwac umowe ktorej koniec przegapilem jakos i jakos nie widzi mi sie placic im przez kolejne 3 miesiace w oczekiwaniu az laskawie zakoncza umowe ze mna.

To nie plotki, to prawda. Wystarczyło na miesiąc przed upływem poprzedniej (promocyjnej) wysłać wypowiedzenie

Zawsze wydawalo mi sie ze wlasnie zaleta umowy na czas nieokreslony (np. w tpsa/neostrada) jest to ze mozna ja zerwac w kazdym momencie bez jakichs kar i oczekiwan.

Ale tu nie masz kar i 99,9 % umów na czas nieokreślony (praca, najem mieszkania etc) zawiera coś co się nazywa okres wypowiedzenia o tym musiałes słyszeć. W przypadku cyfry okres wypowiedzenia standardowej umowy to właśnie 3 miesiące. jeśli zależy ci tylko na lepszej ofercie to ślij szybko wypowiedzenie - oddzwonią i zaproponują nowe warunki a jeśli chcesz zrezygnować to niestety 3 miechy płacisz.

Pretensje i żale możesz miec tylko do siebie, gdybyś terminu nie przegapił to nie byłoby tematu.

Pozdrawiam
aru

Zerwanie umowy na czas nieokreslony w Cyfrze