Zerwanie umowy na czas nieokreslony w Cyfrze

Data: 2009-08-28 09:41:35
Autor: Robert_J
Zerwanie umowy na czas nieokreslony w Cyfrze
Czy to prawda ze jak umowa juz przejdzie na czas nieokreslony w C+ to zeby zerwac taka umowe nalezy sie 3 miesieczny okres wypowiedzenia?

Tak, to prawda. Dlatego ja już 3 miesiące przed końcem takowej wysłałem wypowiedzenie. Nawet jakiś dyrektor przysłał mi list z w którym wyraża szczery żal z mojej rezygnacji i proponuje mi zajebistą promocję, dzięki której zaoszczędzę nawet 530 złotych w ciągu roku ;-)))

..chce zerwac umowe ktorej koniec przegapilem jakos i jakos nie widzi mi sie placic im przez kolejne 3 miesiace w oczekiwaniu az laskawie zakoncza umowe ze mna.

Ale niestety będziesz musiał, dlatego nie zwlekaj tylko wysyłaj już dziś, bo we wtorek będziesz następny miesiąc w plecy.

Zawsze wydawalo mi sie ze wlasnie zaleta umowy na czas nieokreslony (np. w tpsa/neostrada) jest to ze mozna ja zerwac w kazdym momencie bez jakichs kar i oczekiwan.

Nie wiem czy podałeś dobry przykład, bo akurat w TP też jest 3 miesiące :-). Właśnie rozwiązywałem umowę dlatego wiem...

Zerwanie umowy na czas nieokreslony w Cyfrze