Zerwanie umowy najmu

Data: 2010-03-01 14:17:47
Autor: askgb
Zerwanie umowy najmu
Proszę o radę.
Wynajęłam mieszkanie na początku lutego b.r. Dostałam kaucję 1000zł i czynsz za luty 1500zł. Umowa jest na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia z dodatkowym zastrzeżeniem, że w przeciągu pierwszych 3 miesięcy od zawarcia umowy żadna ze stron jej nie wypowie.
Po miesiącu tj. 27 lutego lokatora poinformowała mnie, że rezygnuje. Dała mi wybór. Albo rozstajemy się dzisiaj (1 marzec) i oddaję jej kaucję po odliczeniu opłat, albo będzie mieszkać do 17 marca a czynsz za ten okres pokryje kaucja. Lokatorka odmawia zapłaty czynszu za marzec i rozliczenia kaucji po okresie wypowiedzenia.

Z jednej strony chciałabym jak najszybciej zakończyć współpracę z tak nieodpowiedzialną osobą. Jeśli odbiorę dziś klucze i oddam kaucję to czy mogę drogą sądową dochodzić niewywiązania się z umowy najmu?
Co najlepiej zrobić w tej sytuacji?

Pozdrawiam

Data: 2010-03-01 14:22:21
Autor: Andrzej Lawa
Zerwanie umowy najmu
askgb pisze:
[...]

A może podaj tekst całej umowy?

Data: 2010-03-01 14:42:02
Autor: askgb
Zerwanie umowy najmu
Andrzej Lawa pisze:
askgb pisze:
[...]

Niestety, nie mam jej przy sobie.

Data: 2010-03-01 18:25:48
Autor: fanfaran
Zerwanie umowy najmu
W dniu 2010-03-01 14:17, askgb pisze:
[...]

Bierz szybciutko kasiore, odbierz klucze i ciesz sie ze tak bezproblemowo lokator chce opuscic mieszkanie

Data: 2010-03-02 15:48:57
Autor: GK
Zerwanie umowy najmu

Zerwanie umowy najmu