Data: 2013-04-14 12:07:12 | |
Autor: Kuba Abuk | |
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza | |
Hodor!
Znajomy zerwał gwint w gnieździe pedału w prawym ramieniu fc-M590 najprawdopodobniej z powodu zbyt słabego dokręcenia. Macie może namiar na tokarza/ślusarza na Ochocie +bliższe i dalsze okolice [w DC], który dorobiłby gwintowaną tuleję, żeby uratować korbę? Do czasu naprawy zamontuję mu moją zajechaną M580. Pozdr, Kuba |
|
Data: 2013-04-14 12:13:03 | |
Autor: Kuba Abuk | |
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza | |
W dniu niedziela, 14 kwietnia 2013 21:07:12 UTC+2 użytkownik Kuba Abuk napisał:
Hodor! Znajomy zerwał gwint w gnieździe pedału w prawym ramieniu fc-M590 najprawdopodobniej z powodu zbyt słabego dokręcenia. Macie może namiar na tokarza/ślusarza na Ochocie +bliższe i dalsze okolice [w DC], który dorobiłby gwintowaną tuleję, żeby uratować korbę? I jeszcze pytanie za 3 punkty: jak daleko od gniazd pedałów kończy się dziurium? Kuba |
|
Data: 2013-04-15 11:23:57 | |
Autor: live_evil | |
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza | |
On 14.04.2013 21:13, Kuba Abuk wrote:
I jeszcze pytanie za 3 punkty: jak daleko od gniazd pedałów kończy się dziurium? Zapasu jest sporo. Jakieś 20mm. -- live_evil |
|
Data: 2013-04-14 21:39:57 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza | |
Kuba Abuk wrote:
Macie może namiar na tokarza/ślusarza na Ochocie +bliższe i dalsze okolice [w google + ul.Bokserska Tak na szybko nikt inny nie przychodzi mi do głowy a tam był duży zakład więc może coś poradzą. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 14/04/2013 W końcu wiosna! |
|
Data: 2013-04-14 22:38:22 | |
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury | |
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza | |
Użytkownik "Kuba Abuk" <j.gruchota@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52fd3806-77f7-4dc9-99fd-d2f706190705@googlegroups.com... Hodor! Może wkładka naprawcza HELICOILR załatwi sprawę? -- Pozdrawiam Jarosław Augustyniak vel Kot Bury |
|
Data: 2013-04-15 22:04:11 | |
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki | |
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza | |
W dniu 2013-04-14 21:07, Kuba Abuk pisze:
Hodor! Słyszałem o zakładzie ślusarskim na ul. Łopuszańskiej w Warszawie. Zapewne ten http://www.itm-mucha.pl/index1.html Ale nie moge się oprzeć wrażeniu, że bezpieczniej i niewiele drożej będzie zakupić nową korbę, na allegro 269 zł z wysyłką. Dostajesz nowe ramiona, nowe zębatki, nowy środek suportu. Chyba warto poważnie rozważyć. Ale oczywiście daj znać co powie ślusarz. Seco |
|
Data: 2013-04-16 01:12:41 | |
Autor: Kuba Abuk | |
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza | |
W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 22:04:11 UTC+2 użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:
W dniu 2013-04-14 21:07, Kuba Abuk pisze: Cześć, Chciałbym podziękować wszystkim za pomoc. Próbowałem namówić kolegę na naprawę, ale jednak skończyło się na nowym SLX, bo ładniejsza:)Chciałbym mieć takie problemy... Zębatki (i suport) z M590-10 jako zapas pewnie podejdą do M660-10. Apropos dynasysyów... Czy odległość między tarczami jest podobna jak w korbach 8/9sp i czy przednia manetka niedynasysowa ciągnie tyle samo, co nowa do 10sp? Czy przednia manetka do napędów 7/8/9sp obsłuży prawidłowo przednią przerzutkę 8/9sp (lub 10sp) i tarczę 10sp? Pomijam szerokość łańcucha i węższy wózek. Odwrotnie też zadziała? Chodzi o konfigurację: manetka lewa do napędów 10sp + reszta w postaci starej, dobrej ósemki? Jest toto kompatybilne? Minimalnie mniejszą szerokością tarczy bym się nie przejmował. Narobiło się tego badziewia i niewiadomo co ze sobą gra. Zdravim, Kuba |
|