Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   [waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza

[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza

Data: 2013-04-14 12:07:12
Autor: Kuba Abuk
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza
Hodor!

Znajomy zerwał gwint w gnieździe pedału w prawym ramieniu fc-M590 najprawdopodobniej z powodu zbyt słabego dokręcenia.

Macie może namiar na tokarza/ślusarza na Ochocie +bliższe i dalsze okolice [w DC], który dorobiłby gwintowaną tuleję, żeby uratować korbę? Do czasu naprawy zamontuję mu moją zajechaną M580.

Pozdr,
Kuba

Data: 2013-04-14 12:13:03
Autor: Kuba Abuk
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza
W dniu niedziela, 14 kwietnia 2013 21:07:12 UTC+2 użytkownik Kuba Abuk napisał:
Hodor!

 
Znajomy zerwał gwint w gnieździe pedału w prawym ramieniu fc-M590 najprawdopodobniej z powodu zbyt słabego dokręcenia.


Macie może namiar na tokarza/ślusarza na Ochocie +bliższe i dalsze okolice [w DC], który dorobiłby gwintowaną tuleję, żeby uratować korbę?

I jeszcze pytanie za 3 punkty: jak daleko od gniazd pedałów kończy się dziurium? Kuba

Data: 2013-04-15 11:23:57
Autor: live_evil
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza
On 14.04.2013 21:13, Kuba Abuk wrote:
I jeszcze pytanie za 3 punkty: jak daleko od gniazd pedałów kończy się dziurium?


Zapasu jest sporo. Jakieś 20mm.

--
live_evil

Data: 2013-04-14 21:39:57
Autor: kamil/Endurorider.pl
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza
Kuba Abuk wrote:
Macie może namiar na tokarza/ślusarza na Ochocie +bliższe i dalsze okolice [w
DC], który dorobiłby gwintowaną tuleję, żeby uratować korbę?

google + ul.Bokserska Tak na szybko nikt inny nie przychodzi mi do głowy a tam był duży zakład więc może coś poradzą.


--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl
14/04/2013 W końcu wiosna!

Data: 2013-04-14 22:38:22
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza


Użytkownik "Kuba Abuk" <j.gruchota@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52fd3806-77f7-4dc9-99fd-d2f706190705@googlegroups.com...
Hodor!

Znajomy zerwał gwint w gnieździe pedału w prawym ramieniu fc-M590 najprawdopodobniej z powodu zbyt słabego dokręcenia.

Macie może namiar na tokarza/ślusarza na Ochocie +bliższe i dalsze okolice [w DC], który dorobiłby gwintowaną tuleję, żeby uratować korbę?
Do czasu naprawy zamontuję mu moją zajechaną M580.

Pozdr,
Kuba

Może wkładka naprawcza HELICOILR załatwi sprawę?
--
Pozdrawiam
Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Data: 2013-04-15 22:04:11
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza
W dniu 2013-04-14 21:07, Kuba Abuk pisze:
Hodor!

Znajomy zerwał gwint w gnieździe pedału w prawym ramieniu fc-M590 najprawdopodobniej z powodu zbyt słabego dokręcenia.

Macie może namiar na tokarza/ślusarza na Ochocie +bliższe i dalsze okolice [w DC], który dorobiłby gwintowaną tuleję, żeby uratować korbę?
Do czasu naprawy zamontuję mu moją zajechaną M580.


Słyszałem o zakładzie ślusarskim na ul. Łopuszańskiej w Warszawie. Zapewne ten http://www.itm-mucha.pl/index1.html

Ale nie moge się oprzeć wrażeniu, że bezpieczniej i niewiele drożej będzie zakupić nową korbę, na allegro 269 zł z wysyłką.

Dostajesz nowe ramiona, nowe zębatki, nowy środek suportu.

Chyba warto poważnie rozważyć. Ale oczywiście daj znać co powie ślusarz.

Seco

Data: 2013-04-16 01:12:41
Autor: Kuba Abuk
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza
W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 22:04:11 UTC+2 użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:
W dniu 2013-04-14 21:07, Kuba Abuk pisze:

> Hodor!

>

> Znajomy zerwał gwint w gnieździe pedału w prawym ramieniu fc-M590 najprawdopodobniej z powodu zbyt słabego dokręcenia.

>

> Macie może namiar na tokarza/ślusarza na Ochocie +bliższe i dalsze okolice [w DC], który dorobiłby gwintowaną tuleję, żeby uratować korbę?

> Do czasu naprawy zamontuję mu moją zajechaną M580.

>



Słyszałem o zakładzie ślusarskim na ul. Łopuszańskiej w Warszawie. Zapewne ten http://www.itm-mucha.pl/index1.html



Ale nie moge się oprzeć wrażeniu, że bezpieczniej i niewiele drożej będzie zakupić nową korbę, na allegro 269 zł z wysyłką.



Dostajesz nowe ramiona, nowe zębatki, nowy środek suportu.



Chyba warto poważnie rozważyć. Ale oczywiście daj znać co powie ślusarz.

Cześć,

Chciałbym podziękować wszystkim za pomoc. Próbowałem namówić kolegę na naprawę, ale jednak skończyło się na nowym SLX, bo ładniejsza:)Chciałbym mieć takie problemy... Zębatki (i suport) z M590-10 jako zapas pewnie podejdą do M660-10. Apropos dynasysyów... Czy odległość między tarczami jest podobna jak w korbach  8/9sp i czy przednia manetka niedynasysowa ciągnie tyle samo, co nowa do 10sp? Czy przednia manetka do napędów 7/8/9sp obsłuży prawidłowo przednią przerzutkę 8/9sp (lub 10sp) i tarczę 10sp? Pomijam szerokość łańcucha i węższy wózek. Odwrotnie też zadziała? Chodzi o konfigurację: manetka lewa do napędów 10sp + reszta w postaci  starej, dobrej ósemki? Jest toto kompatybilne? Minimalnie mniejszą szerokością tarczy bym się nie przejmował. Narobiło się tego badziewia i niewiadomo co ze sobą gra.

Zdravim,
Kuba

[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona