Data: 2013-04-15 22:04:11 | |
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki | |
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza | |
W dniu 2013-04-14 21:07, Kuba Abuk pisze:
Hodor! Słyszałem o zakładzie ślusarskim na ul. Łopuszańskiej w Warszawie. Zapewne ten http://www.itm-mucha.pl/index1.html Ale nie moge się oprzeć wrażeniu, że bezpieczniej i niewiele drożej będzie zakupić nową korbę, na allegro 269 zł z wysyłką. Dostajesz nowe ramiona, nowe zębatki, nowy środek suportu. Chyba warto poważnie rozważyć. Ale oczywiście daj znać co powie ślusarz. Seco |
|
Data: 2013-04-16 01:12:41 | |
Autor: Kuba Abuk | |
[waw] Zerwany gwint w HTII - namiary na ślusarza | |
W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 22:04:11 UTC+2 użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:
W dniu 2013-04-14 21:07, Kuba Abuk pisze: Cześć, Chciałbym podziękować wszystkim za pomoc. Próbowałem namówić kolegę na naprawę, ale jednak skończyło się na nowym SLX, bo ładniejsza:)Chciałbym mieć takie problemy... Zębatki (i suport) z M590-10 jako zapas pewnie podejdą do M660-10. Apropos dynasysyów... Czy odległość między tarczami jest podobna jak w korbach 8/9sp i czy przednia manetka niedynasysowa ciągnie tyle samo, co nowa do 10sp? Czy przednia manetka do napędów 7/8/9sp obsłuży prawidłowo przednią przerzutkę 8/9sp (lub 10sp) i tarczę 10sp? Pomijam szerokość łańcucha i węższy wózek. Odwrotnie też zadziała? Chodzi o konfigurację: manetka lewa do napędów 10sp + reszta w postaci starej, dobrej ósemki? Jest toto kompatybilne? Minimalnie mniejszą szerokością tarczy bym się nie przejmował. Narobiło się tego badziewia i niewiadomo co ze sobą gra. Zdravim, Kuba |
|