Zerwikaptur o Komuruskim

Data: 2010-06-08 06:25:19
Autor: awe
Zerwikaptur o Komuruskim
Co może chcieć imć Komorowski herbu ponoć Poraj, co hrabiowskim nie jest i nie ma mitry.
Ja, co od pacholęcia był chowany w cnocie rycerskiej, a Bóg, honor i Ojczyzna zawsze były moją dewizą na tarczy, a wszystkie rody znam, nijak się nie mogę nadziwić, że taki imć Komorowski, co ponoć Korczakiem się pieczętuje, hrabią nie będąc, bo ten tytuł od Króla Węgier nadany był Janowi, a że synowie zeszli bezpotomnie, - wygasł. Tak więc nieprawnie tytułu używa, co karane być powinno, nawet banicją. Ponadto ciążą na nim jakoweś zarzuty o kolaborację z WSI, a też, że koligacje ma z Branickim, co Ojczyznę zdradził i tego się nie wypiera.
Tak więc ja, na uwadze mając dobro Ojczyzny na niego nie radze głosować, a na prawego patryjote imć Jarosława z dobrego rodu Kaczyńskich, wielce zasłużonego dla Rzeczpospolitej. On to godzien jest na Urząd Prezydenta Najjaśniejszej RP! I on nim będzie, jak Bóg pozwoli!
http://forum2.dziennik.pl/read.php?2,2082662,0#msg-2085264

Data: 2010-06-08 06:41:41
Autor: awe
Zerwikaptur o Komuruskim
Tez dobre

STUDIO WSI24 . Wejscia tylko za przepustkami. Okablowanie kandydata Gajowego pelne. Zespol czuwa. Bedzie POdpowiadal. Syfi Lis w akcji.... Pytania przygotowane, aplauz rowniez. Na telebimie POmyje w Koronie... napiecie rosnie.
Mlodziez klaszcze. Teraz prosimy ujecie zachwyconych poWODZIAN NO I EMERYTOW I RECISTW. Dalej przemyka widok CZULEGO GOSPODARZA na WALACH. Oklaski....
Na dole pasek czerwone - zielone.
Syfi Lis konczy program - odczytuja : 98.5% ogladaczy za TAK dla Gajowego...
Ludzie Ie jeszcze tych kpin z Narodu?

Data: 2010-06-08 10:03:00
Autor: Tomy M.
Zerwikaptur o Komuruskim

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hukhf4$nvt$1news.onet.pl...
[...]

Hehee ... zerżnąłeś mój scenariusz :-)

Tomy M.

Data: 2010-06-08 06:52:05
Autor: konserwator
Zerwikaptur o Komuruskim

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hukggk$mcs$1news.onet.pl...
[...]

ano pozwoli...
Piotr Rymsza h. gozdawa
ps. niech idzie na bobry.... tyle jego.... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-08 10:24:29
Autor: Bombelek
Zerwikaptur o Komuruskim

[...]

Hiihihihiihihihihiihihihihihihihihihiihihihihihihihihiihihihihihihihiihihihihihihihihihiihhhhhhhhiiiiii!
Patriota? Rodu? Zasłuzonego? Dąb posadził i już zasłużony? Inteligent w 1-wszym pokoleniu!

Data: 2010-06-08 21:38:37
Autor: awe
Zerwikaptur o Komuruskim

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0dfe3c$0$19169$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ja wiem ze nie wszedzie docieraja ksiazki, gazety a i czasem moze czasu ni ma zeby to wszystko przeczytac i wiedziec...w szkole faktycznie tego nie ucza. taki powszechny brak obycia - co to sie porobilo towarzyszu
awe

Zerwikaptur o Komuruskim