Zeskakujacy bieg w przerzutce w piaście

Data: 2009-04-18 11:50:33
Autor: Antoni.Buracki@gmail.com
Zeskakujacy bieg w przerzutce w piaście
Witam!

Nabylem sobie pierwszy raz uzywany rower "holnederski" z przerzutka w
piascie.  Jezdzi sie rewelacyjnie bo wygodnie (do pracy - polecam).

Ma jednak drobny (mam nadzieje) problem: po wlaczeniu srodkowego biegu
(wszystkich jest 3) mozna sobie spokojnie jechac, ale po okolo 1-2 minutach
robi sie "luz". Jesli teraz przestawie na bieg wyzszy lub nizszy i po tem z
powrotem na srodkowy to dalej jest tak samo, tzn. 1-2 minuty jazdy i znowu
luz.

Czy moze ktos jest zorientowany co mozna z tym zrobic? Bylem w 2 zakladach
ale tam nie chciali sie braz za przerzutki w piascie.

Pzodrawiam,
Marcin

Data: 2009-04-19 16:36:09
Autor: Maveriq
Zeskakujacy bieg w przerzutce w piaście
Tutaj znajdziesz wszystko => http://rwm.org.pl/art/?mode=art&id=31 .

Serdecznie Cię Antoni Buracki Pozdrawiam, M.

BTW: Fajne imę i nazwisko :)
BTW.2: Na szczęście tego Holendra mam już za sobą.