Zesłanie Ducha Świętego [1 kl.]

Data: 2014-06-08 08:56:04
Autor: abc
Zesłanie Ducha Świętego [1 kl.]
Części zmienne Mszy św. na dany dzień (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html > Msza Święta > Zesłanie Ducha Świętego

Na Zesłanie Ducha Świętego czyta nam Kościół Święty Ewangelię
według św. Jana, J 14, 23-31:

"W odpowiedzi rzekł do niego Jezus: Jeśli Mnie kto miłuje, będzie zachowywał
moją naukę, a Ojciec mój umiłuje go, i przyjdziemy do niego, i będziemy u
niego przebywać.

Kto Mnie nie miłuje, ten nie zachowuje słów moich. A nauka, którą słyszycie,
nie jest moja, ale Tego, który Mnie posłał, Ojca.

To wam powiedziałem przebywając wśród was. A Pocieszyciel, Duch Święty,
którego Ojciec pośle w moim imieniu, On was wszystkiego nauczy i przypomni
wam wszystko, co Ja wam powiedziałem.

Pokój zostawiam wam, pokój mój daję wam. Nie tak jak daje świat, Ja wam
daję. Niech się nie trwoży serce wasze ani się lęka.

Słyszeliście, że wam powiedziałem: Odchodzę i przyjdę znów do was. Gdybyście
Mnie miłowali, rozradowalibyście się, że idę do Ojca, bo Ojciec większy jest
ode Mnie.

A teraz powiedziałem wam o tym, zanim to nastąpi, abyście uwierzyli, gdy się
to stanie. Już nie będę z wami wiele mówił, nadchodzi bowiem władca tego
świata. Nie ma on jednak nic swego we Mnie.

Ale niech świat się dowie, że Ja miłuję Ojca, i że tak czynię, jak Mi Ojciec
nakazał. Wstańcie, idźmy stąd!"

Stałe części Mszy Świętej są tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2014-06-08 11:05:02
Autor: khanula
Zesłanie Ducha Świętego [1 kl.]
chlopie przestan pic, bo delirium z duchami cie nachodzi

Data: 2014-06-08 22:00:47
Autor: Budzik
Zesłanie Ducha Świętego [1 kl.]
Użytkownik abc abc@wp.pl ...

Części zmienne Mszy św. na dany dzień (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html > Msza Święta > Zesłanie Ducha Świętego

A co to ma wspolnego z polityką?
Innymi słowy: pozdrowienia weza...

Zesłanie Ducha Świętego [1 kl.]