ZespĆ³Å‚ Parlamentarny ds. Zbadania Przyc zyn Katastrofy TU-154 M

Data: 2013-04-10 17:18:56
Autor: u2
ZespĆ³Å‚ Parlamentarny ds. Zbadania Przyc zyn Katastrofy TU-154 M
.... relacja na żywo :

http://vod.gazetapolska.pl/3874-zespol-parlamentarny-ds-zbadania-przyczyn-katastrofy-tu-154-m
--

"GÅ‚Ć³wną motywacją mojej aktywności publicznej była potrzeba władzy
bo chyba jestem bardziej prĆ³Å¼ny, niż spragniony władzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15ā€“16 paÅŗdziernika 2005

Data: 2013-04-10 17:41:55
Autor: Przemys³aw M.
Dnia Wed, 10 Apr 2013 17:18:56 +0200, u2 napisał(a):

... relacja na żywo :

http://vod.gazetapolska.pl/3874-zespol-parlamentarny-ds-zbadania-przyczyn-katastrofy-tu-154-m

To w końcu co to było: hel, bomba baryczna, wybuch, zamach? Zdecydujcie się
w końcu. No i gdzie się podziali ci co przeżyli? Trzeba zrobić wykopki i
sprawdzić kogo (oczywiście z PiS) brakuje! --

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być
 zwyciężonym, a nie ulec to zwycięstwo”  - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2013-04-10 17:46:45
Autor: u2
W dniu 2013-04-10 17:41, Przemysław M. pisze:
To w końcu co to było: hel, bomba baryczna, wybuch, zamach? Zdecydujcie się
w końcu. No i gdzie się podziali ci co przeżyli? Trzeba zrobić wykopki i
sprawdzić kogo (oczywiście z PiS) brakuje!

-- ā€žMusimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie JĆ³zefa
Piłsudskiego zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być zwyciężonym,
a nie ulec to zwycięstwoā€ - powiedział Jarosław Kaczyński.

Zwyciezymy, pomimo waszych chocholich tancow na grobach ofiar.

Data: 2013-04-12 19:45:48
Autor: pluton_
Zespó³ Parlamentarny ds. Zbadania Przyczyn Katastrofy TU-154 M
Zwyciezymy, pomimo waszych chocholich tancow na grobach ofiar.

Jestem za, tylko zwyciezajcie za swoja kase, a nie za podatki.

Nullification

Data: 2013-04-12 20:28:07
Autor: u2
W dniu 2013-04-12 19:45, pluton_ pisze:
Zwyciezymy, pomimo waszych chocholich tancow na grobach ofiar.

Jestem za, tylko zwyciezajcie za swoja kase, a nie za podatki.

przeca ty ubeku nigdy ich nie placiles.

Data: 2013-04-13 00:27:07
Autor: pluton_
Zespó³ Parlamentarny ds. Zbadania Przyczyn Katastrofy TU-154 M
> Jestem za, tylko zwyciezajcie za swoja kase, a nie za podatki.

przeca ty ubeku nigdy ich nie placiles.

Ale ja sie martwie o twoja kase, bo ty jako pojebaniec placisz podatki na
PO.

Nullification

Data: 2013-04-13 10:04:37
Autor: Przemys³aw M.
Dnia Fri, 12 Apr 2013 20:28:07 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2013-04-12 19:45, pluton_ pisze:
Zwyciezymy, pomimo waszych chocholich tancow na grobach ofiar.

Jestem za, tylko zwyciezajcie za swoja kase, a nie za podatki.

przeca ty ubeku nigdy ich nie placiles.

Znów sie wzbiłeś na wyżyny swego intelektu! ;-)))

Data: 2013-04-13 11:11:58
Autor: u2
W dniu 2013-04-13 10:04, Przemysław M. pisze:
przeca ty ubeku nigdy ich nie placiles.
ZnĆ³w sie wzbiłeś na wyżyny swego intelektu!

ubecy nigdy nie placili podatkow, a teraz sie wypasaja na ubeckich emkach, taka jest prawda kalecki.

Data: 2013-04-13 11:15:26
Autor: Przemys³aw M.
ZespĆ³Å‚ Parlamentarny ds. Zbadania Pr zyczyn Katastrofy TU-154 M
Dnia Sat, 13 Apr 2013 11:11:58 +0200, u2 napisa³(a):

W dniu 2013-04-13 10:04, Przemys³aw M. pisze:
przeca ty ubeku nigdy ich nie placiles.
Znów sie wzbi³e¶ na wyæyny swego intelektu!

ubecy nigdy nie placili podatkow, a teraz sie wypasaja na ubeckich emkach, taka jest prawda kalecki.

Ka³eckiego to szukaj sobie w rodzinie por±bańcu. Tak jakl ubeków. S±dz±c z
twojej ca³odobowej bytno¶ci na forum jeste¶ starym fiutem, a wiźc
popierzonym komuchem, a tacy jak ty zasilali szeregi UB i SB. Pewnie masz
o³tarzyk z Leninkiem i przechowujesz legitymacjź PZPR licz±c na powrót
staryuch czasów kiedy tacy jak ty nigdy za nic nie p³acili. Zap³acicie
kiedy¶ gard³wm a zapijaczony klecha sypnie na wasz± trumnź gar¶ę piachu
by¶cie do³±czyli do swego wiecznie æywego wodza!

--

Wyst±pienie Jaros³awa Kaczyńskiego dowiod³o, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcź zabiegaę o to, by stan±ę jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzycza³ dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzese³. - Nie dla w³adzy, ale po to by zrealizowaę program 2020, zamoæna Polska w G20 - zakończy³

Data: 2013-04-13 11:17:47
Autor: u2
ZespĆ³Å‚ Parlamentarny ds. Zbadania Pr zyczyn Katastrofy TU-154 M
W dniu 2013-04-13 11:15, Przemysław M. pisze:
  Sądząc z
twojej całodobowej bytności na forum jesteś starym fiutem

No wlasnie kalecki co ty calymi dniami tutaj przesiadujesz, jestes starym fiutem ? ...-;)

Data: 2013-04-13 11:28:10
Autor: Przemys³aw M.
Dnia Sat, 13 Apr 2013 11:17:47 +0200, u2 napisał(a):

[...]

To forum też zasrywasz genetyczny idioto? Mało ci scp?

Data: 2013-04-10 18:34:52
Autor: xan
Zespó³ Parlamentarny ds. Zbadania Przyczyn Katastrofy TU-154 M
W dniu 10.04.2013 17:18, u2 pisze:
... relacja na æywo :

http://vod.gazetapolska.pl/3874-zespol-parlamentarny-ds-zbadania-przyczyn-katastrofy-tu-154-m

robi± konkurencjź kabaretom, ubeku ?

ZespĆ³Å‚ Parlamentarny ds. Zbadania Przyc zyn Katastrofy TU-154 M