Zespół Macierewicza zajmie się WC

Data: 2010-07-22 17:51:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Zespół Macierewicza zajmie się WC
Zespół Antoniego Macierewicza wziął na warsztat przetarg na nowy samolot vip-owski dla rządu i prezydenta. Poseł PiS Jarosław Zieliński uważa, że od bezpieczeństwa, dla niektórych była ważniejsza wygodna toaleta.

http://www.fakt.pl/Zespol-Macierewicza-zajmie-sie-WC,artykuly,77910,1.html

- W dokumentacji Radosława Sikorskiego sprawy małej wagi były podniesione do wyższej rangi. Dodatkowa toaleta była wyżej punktowana niż dodatkowy silnik. To trzeba było unieważnić - mówił Jarosław Zieliński.

Poseł PiS mówił, że to m.in. przez to minister Szczygło musiał unieważnić przetarg na nowy samolot.

- Być może nie doszłoby do tej katastrofy, gdyby kupiono nowe samoloty. W 2007 r. ówczesny minister obrony Radosław Sikorski przygotował przetarg, ale musiał on zostać przez ministra Aleksandra Szczygło unieważniony - wyznał wiceprzewodniczący zespołu Macierewicza.

Zieliński wyznał też, że gdyby nie Bogdan Klich, to nowe samoloty mogłyby być już w marcu 2010 roku.

- W sposób wyraźny więc odpowiedzialność spada na ministra Klicha - dodał Antoni Macierewicz.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czy ktoś na tej grupie potrafi mi wyjaśnić, jaki związek przetargi na samoloty, mają z katastrofą smoleńską?

A może oni naoglądali się filmu "Oszukać przeznaczenie"?

Data: 2010-07-22 17:56:33
Autor: u2
Zespół Macierewicza zajmie się WC
Czy ktoś na tej grupie potrafi mi wyjaśnić, jaki związek przetargi na
samoloty, mają z katastrofą smoleńską?

Chciałbyś latać latającą trumną, a nie nowoczesnym samolotem ?

Data: 2010-07-23 06:59:27
Autor: robertbig
On 22 Lip, 17:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Czy ktoś na tej grupie potrafi mi wyjaśnić, jaki związek przetargi na
> samoloty, mają z katastrofą smoleńską?

Chciałbyś latać latającą trumną, a nie nowoczesnym samolotem ?

No to moze ty mi cos wyjaśnisz .
Zwolennicy "zamachu" używaja bardzo często takich agrumentów:
solidna konstrukcja , gniotsa nie łamiotasa, mocny samolot
przystosowany do lądowania na pasach gruntowych,wyjatkowo bezpieczny
bo 3silnikowy.

Oczywiście wszytko w złej sprawie.
Dla podparcia torii ,o wysadzeniu TU w powietrze. Bo taka solidna i
bezpieczna konstrukcja nie powinna sie była rozpaść w kawałki. Nawet
jak glebnie nurem w ziemie ,przy ok 400-500km/h.

Zwolennikom tych teorii , nie przeszkadza tez , uzywanie innego
argumentu ,ze to latający złom  !
Tu przypomne ,ze drynda mało na liczniku miała . A i remont solidny
niedawno robiono.

A odwieczni nasi przyjaciele wyposażyli ja w najnwosze cuda awioniki .

Czy to nie sa więc , całkowicie sprzeczne ze soba argumenty ???

Pytam bo nie wiem.

Data: 2010-07-22 18:01:45
Autor: abc
[...]

Przeciez Zielinski wlasnie to wyjasnil.  Sprobuj czytac teksty ze zrozumieniem.

Data: 2010-07-22 18:08:54
Autor: Marek Czaplicki
abc napisał na pl.soc.polityka:
Czy ktoś na tej grupie potrafi mi wyjaśnić, jaki związek przetargi na
samoloty, mają z katastrofą smoleńską?
Przeciez Zielinski wlasnie to wyjasnil.  Sprobuj czytac teksty ze
zrozumieniem.
nowe samoloty rozpraszałyby mgłę? wyposażone by były w nie wywierających
presji załogantów? i odporne by były na miecze świetlne? bo chyba przez
nie, i "ciemną stronę mocy" uderzają bez powodu w ziemię?

Data: 2010-07-22 18:14:29
Autor: abc

Data: 2010-07-22 21:48:23
Autor: Marek Czaplicki
Zespół Macierewicza zajmie się WC

w tym "newsie" nie ma słowa o samolotach i odpowiedzi na proste pytania. :-)

Data: 2010-07-22 18:20:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c486b6c$0$2602$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przeczytałem artykuł, zrozumiałem. I nie znalazłem związku zakupu nowych samolotów z katastrofą.
Proszę o wyjaśnienie jeśli ty wiesz.

Data: 2010-07-22 20:15:58
Autor: abc
[...]

Jedną z czterech branych pod uwagę hipotez odnośnie przyczyn katastrofy jest
awaria samolotu.   Nowe samoloty mają mniejszą skłonność do awarii niż
stare.

Data: 2010-07-22 20:36:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c488ae0$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie było awarii samolotu. Był sprawny do samego końca, czyli zajebania w glebę. Na pierwszej konferencji MAK to stwierdził. Jeszcze więcej powiedzieli fachowcy. Że żaden samolot nie mógł wylądować w takich warunkach pogodowych.

Data: 2010-07-22 20:53:58
Autor: Andrzej Adam Filip
Zespół WC
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> pisze:
[...]

Stwierdzeń MAK (a już szczególnie "nie końcowych") nie powinno się
traktować jak prawdy objawionej.

Wszysto wskazuje na to że samolot był "wystarczająco sprawny" znacząco
poza momentem przekroczenia *bezpiecznej* wysokości 100m na której
powinien był przerwać podchodzenie do lądowania gdy nie widział lotniska.

Człowiek miarą wszechrzeczy.
  -- Protagoras z Abdery (ok. 480 - ok. 410 p.n.e.)

Data: 2010-07-22 21:02:06
Autor: Tomy M.
Zespół Macierewicza zajmie się WC

Nie było awarii samolotu. Był sprawny do samego końca, czyli zajebania w glebę. Na pierwszej konferencji MAK to stwierdził.

Hehe ... dobrze nawiedzony jesteś :-)

Tomy M.

Data: 2010-07-22 19:22:23
Autor: Krzysztof
[...]

Wyjasnil pis spierd**l przetarg ( w koncu Sikorski wedy byl w pisie i nie wiadomo do konca kto go robil), sam to pozniej stwierdzil i go uniewaznil - trzeba bylo napisac porzadnie przetarg od poczatku - a nie zrzucac wine na innych.
K.

Data: 2010-07-22 20:29:27
Autor: Andrzej Adam Filip
Zespół WC
[...]

Naprawdę nowoczesny samolot (czytaj *KOSZMARNIE* drogi) powinien być
zdolny wylądować nawet w "warunkach Smoleńskich"?

Z serca do serca jest droga.
  -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-07-22 20:48:52
Autor: u2
W dniu 2010-07-22 20:29, Andrzej Adam Filip pisze:
Naprawdę nowoczesny samolot (czytaj *KOSZMARNIE* drogi) powinien być
zdolny wylądować nawet w "warunkach Smoleńskich"?

Wystarczy 200 mln.

Data: 2010-07-22 21:12:23
Autor: Andrzej Adam Filip
Zespół WC
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2010-07-22 20:29, Andrzej Adam Filip pisze:
Naprawdę nowoczesny samolot (czytaj *KOSZMARNIE* drogi) powinien być
zdolny wylądować nawet w "warunkach Smoleńskich"?

Wystarczy 200 mln.

200 milionów czego (PLN/USD/EUR) i dokładnie na co?
Na sam samolocik (na ile miejsc) czy na sam system lądowania?

TU-154 był dość pojemny *i szybki* oraz w Smoleńsku nie zawiódł w
"granicach zaleceń eksploatacyjnych" (lub po ich *lekkim* przekroczeniu).

Tam gdzie jest miłość, nie ma biedy.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-07-22 22:04:49
Autor: mkałrwan jest debilem
Zespół Macierewicza zajmie się WC

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Czy ktoś na tej grupie potrafi mi wyjaśnić, jaki związek przetargi na samoloty, mają z katastrofą smoleńską?

Może to miały byc samoloty tak skonstruowane, że kabina pilotów jest niedostępna dla badziewia róznorakiego autoramentu?

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-23 15:24:45
Autor: konus

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4868dd$1news.home.net.pl...
[...]

Komentowac poczynania tzw.zespolu Macierewicza znaczy to samo , co uznac sie rownie chorym psychicznie jak szef tego zespolu .
Mysle , ze media i politycy innych partii po pierwszych dniach zafascynowania nowa macierewiczowska afera z rowna jak dzisiaj determinacja w komentowaniu tego niecodziennego bo wywodzacego sie z psychiatryka zjawiska , beda  zespol i jego "prace" lekcewazyc  lub zgola  omijac w ocenach tak , jak omija sie sprawy zenujace i kompromitujace polski parlamentaryzm .
Ta macierewiczowska hucpa inspirowana przez Kaczynskiego obciazonego trauma czlowieka przegranego a na dodatek nie dajacego sobie rady z psychicznym obciazenie zwiazanym ze strata brata , to kolejny z licznych juz  dowodow na to , ze PiS nalezaloby zdelegalizowac . Sa dwie przyczyny aby to zrobic . Pierwsza to taka , ze ta faszystowska partia dzial;a wyraznie na szkode kraju a druga , ze dziwnym trafem zgromadzil sie w niej sepol ludzi z calkiem powaznymi defektami psychicznymi i de,mokratyczne dopuszczenie ich do glosu jest rownoznaczne z narodowym samobojstwem . Malpie brzytwy do zabawy sie nie daje .

kwakwa

Zespół Macierewicza zajmie się WC