Zespół Macierewicza zajmie się WC

Data: 2010-07-22 17:56:33
Autor: u2
Zespół Macierewicza zajmie się WC
Czy ktoś na tej grupie potrafi mi wyjaśnić, jaki związek przetargi na
samoloty, mają z katastrofą smoleńską?

Chciałbyś latać latającą trumną, a nie nowoczesnym samolotem ?

Data: 2010-07-23 06:59:27
Autor: robertbig
On 22 Lip, 17:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Czy ktoś na tej grupie potrafi mi wyjaśnić, jaki związek przetargi na
> samoloty, mają z katastrofą smoleńską?

Chciałbyś latać latającą trumną, a nie nowoczesnym samolotem ?

No to moze ty mi cos wyjaśnisz .
Zwolennicy "zamachu" używaja bardzo często takich agrumentów:
solidna konstrukcja , gniotsa nie łamiotasa, mocny samolot
przystosowany do lądowania na pasach gruntowych,wyjatkowo bezpieczny
bo 3silnikowy.

Oczywiście wszytko w złej sprawie.
Dla podparcia torii ,o wysadzeniu TU w powietrze. Bo taka solidna i
bezpieczna konstrukcja nie powinna sie była rozpaść w kawałki. Nawet
jak glebnie nurem w ziemie ,przy ok 400-500km/h.

Zwolennikom tych teorii , nie przeszkadza tez , uzywanie innego
argumentu ,ze to latający złom  !
Tu przypomne ,ze drynda mało na liczniku miała . A i remont solidny
niedawno robiono.

A odwieczni nasi przyjaciele wyposażyli ja w najnwosze cuda awioniki .

Czy to nie sa więc , całkowicie sprzeczne ze soba argumenty ???

Pytam bo nie wiem.

Zespół Macierewicza zajmie się WC