Zespół Macierewicza zajmie się WC

Data: 2010-07-22 22:04:49
Autor: mkałrwan jest debilem
Zespół Macierewicza zajmie się WC

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Czy ktoś na tej grupie potrafi mi wyjaśnić, jaki związek przetargi na samoloty, mają z katastrofą smoleńską?

Może to miały byc samoloty tak skonstruowane, że kabina pilotów jest niedostępna dla badziewia róznorakiego autoramentu?

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Zespół Macierewicza zajmie się WC