Zesrać się można ze śmiechu..

Data: 2015-06-13 20:24:24
Autor: silvio balconetti
Zesrać się można ze śmiechu..
Am 12.06.2015 um 20:49 schrieb Stachu Chebel:
Urzędujący prezio podejmuje nerwowe działania, Wuj wie po co, tak jakby nie dotarło, że przechlapał wybory. Ministry spierdalają w popłochu, co złego to nie my, Elekt całym swym Ciałem obronił Ciało Boskie przy Dostojnym olewstwie tego faktu ze strony faceta ubranego w szaty warte pół wiochy.

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Plik:Ja_pierdole.jpg

Ciekawe co by zrobil biedaczyna, gdyby dobrodziejowi wylalo sie wino?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Zesrać się można ze śmiechu..