[lekko OT] Zestaw 2 srubokretow do domu

Data: 2011-04-02 23:02:44
Autor: Yogi\(n\)
[lekko OT] Zestaw 2 srubokretow do domu
Użytkownik "topek" <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> napisał w wiadomości news:4d974c34$1news.home.net.pl...
Witam,
Tylko dobrej jakosci. Nie chce jakiegos gowna co mi sie po 3 wkretach rozwali/wykruszy :-(

Zajefajny śrubokręt dwustronny dodawali do corolli E11 (tej po facelifcie). Ponieważ nigdy się nie psuła, używałem go do prac innych, niesamochodowych. No ale ponieważ auto sprzedałem w 2009, to śrubokręt oddałem nowemu właścicielowi ;-(

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-04-03 08:08:47
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d978eec$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
[...]

nie wiem jak w Toyocie, ale w BMW można zamówić wkrętak, który fabrycznie jest na wyposażeniu auta.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-04-04 14:26:21
Autor: Piotr Czyż
[lekko OT] Zestaw 2 srubokretow do domu
Kuba \(aka cita\) pisze:

Zajefajny ¶rubokręt dwustronny dodawali do corolli E11 (tej po
facelifcie). Ponieważ nigdy się nie psuła, używałem go do prac innych,
niesamochodowych. No ale ponieważ auto sprzedałem w 2009, to ¶rubokręt
oddałem nowemu wła¶cicielowi ;-(

nie wiem jak w Toyocie, ale w BMW można zamówić wkrętak, który
fabrycznie jest na wyposażeniu auta.

 i kosztuje tyle co corolla e11 ? :)

--
Piotr Czyż

Data: 2011-04-04 10:11:28
Autor: yos
On 4 Kwi, 16:26, Piotr Czyż <i...@imieinazwisko.com> wrote:
Kuba \(aka cita\) pisze:
> nie wiem jak w Toyocie, ale w BMW można zamówić wkrętak, który
> fabrycznie jest na wyposażeniu auta.

 i kosztuje tyle co corolla e11 ? :)

Jak już zastanawiamy się, czy kupić BMW czy Toyotę dla fajnego
¶rubokręta, to można w jakie¶ Desie poszukać czego¶ takiego:
http://www.liveleak.com/view?i=710_1301768433
Praktyczne i stylowe. :)

--
yos

[...]