[lekko OT] Zestaw 2 srubokretow do domu

Data: 2011-04-12 00:24:07
Autor: yabba
[lekko OT] Zestaw 2 srubokretow do domu
Użytkownik "topek" <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> napisał w wiadomości news:4d974c34$1news.home.net.pl...
Witam,
co mam w domu przykrecic jakas poluzowana srubke to wkurzam sie strasznie, ze nie mam pod reka jakiegos fajnego srubokreta.
W piwnicy mam jakies (dziadowskie) narzedzia ale komu by sie chcialo isc.
Chcialbym taki mini set srubokretow najlepiej dwustronny (taki, ze wysuwam z jednej strony jest plaski, z drugiej krzyzak)
I najlpiej 2 wielkosci takich srubokretow.
Maly, do precyzyjniejszej pracy i wiekszy do wiekszych srubek.

Fajne jakby dalo sie to zrobic przy pomocy 2 srubokretow a nie czterech.

Albo jakis fajny secik w estetycznym pudelku.

Tylko dobrej jakosci. Nie chce jakiegos gowna co mi sie po 3 wkretach rozwali/wykruszy :-(
Ale oczywiscie nie musi byc jakis High End.
Taka polka srednia powiedzmy :)
Nie za drogie ale dobre.

Znacie/mozecie cos polecic?

Może Stanley, np. w takim zestawie:

http://allegro.pl/wkretaki-stanley-zestaw-8-szt-wkretakow-srubokrety-i1535318267.html

Jeszcze musiałbyś dokupić ze 3 rozmiary do krzyżaków Pozidrive i miałbyś komplet.

Używam podobnych wkrętaków i dają radę, po 10 latach półprofesjonalnego uzywania ukruszył mi się jeden z gwiazdkowych.

--
Pozdrawiam,

yabba

[lekko OT] Zestaw 2 srubokretow do domu