Zestaw 7mm za 200 dolców

Data: 2010-07-03 00:24:44
Autor: Pszemol
Zestaw 7mm za 200 dolców
Goście z Leisurepro.com zaskakują mnie swoimi cenami znowu.
Zerknijcie:

http://www.leisurepro.com/Prod/PCKDC77M.html

- Pinnacle Cruiser 7
- Hood
- Boots
- Gloves
- kilka pierdółek jak wieszak, szampon, czapeczka itp

Wszystko razem w pakiecie $200! Tanie jak barszcz...

Ja już wprawdzie kupiłem sobie piankę 7mm Hendersona
ale może komuś innemu się przyda ta informacja...

Data: 2010-07-05 13:29:25
Autor: 666
Zestaw 7mm za 200 dolców
No tak, tylko przy wysyłce do kraju trzeba kombinować z jakimś pośrednikiem, lub nastawiać się na cło + vat + czasem agencja...
JaC

-- -- -

Tanie jak barszcz.

Data: 2010-07-06 08:48:59
Autor: Pszemol
Zestaw 7mm za 200 dolców
" 666" <j666.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:i0smnl$1hs$1inews.gazeta.pl...
No tak, tylko przy wysyłce do kraju trzeba kombinować z jakimś pośrednikiem,
lub nastawiać się na cło + vat + czasem agencja...

Ile za taki zestaw trzeba wydać w PL?

Data: 2010-07-07 14:39:23
Autor: 666
Zestaw 7mm za 200 dolców