Zestaw Bluetooth na dwa telefony

Data: 2009-03-01 23:03:14
Autor: Piter
Zestaw Bluetooth na dwa telefony
Witam
chciałem zakupić zestaw słuchawkowy bluetooth, który obsłuży jednoczesnie dwa telefony.
Na razie wytypowałem dwa Plantronics Voyager 510 i Nokia BH-902. O ile Plantronics jest konkretnie opiasany, że posiada możłiwość pracy równoczesnej z dwoma telefonami to Nokia BH-902 już nie - na różnych aukcjch różnie piszą. Może ktośzaprzeczyć lub potwierdzić posiadanie takiej funkcji przez ten zestaw ? może inny model produkcji Nokii - zależy mi na użyciu tej samej ładowarki.

Piotr

Data: 2009-03-02 17:23:58
Autor: awiesiek
Użytkownik "Piter" <msiekNO@NO.op.pl> napisał w wiadomości
[...]

Uszanowanie

może BluetoothR Plantronics Discovery 650  ?
http://www.plantronics.net.pl/1,6177,discovery_650_ultralekka_sluchawka_bluetooth_multipoint,plantronics.html
http://www.plantronics.net.pl/3,266,43,plantronics,sluchawki_bluetooth.html

--
awiesiek

Data: 2009-03-02 21:49:53
Autor: Tomi
[...]

Jabra Cara - mala estetyczna i obsluguje 2 urzadzenia.

Zestaw Bluetooth na dwa telefony