Zestaw PC do 3000PLN

Data: 2012-07-31 22:05:55
Autor: Mumin
Zestaw PC do 3000PLN
Witajcie!

Przyszed艂 moment aby zmieni膰 mojego leciwego peceta na nowszy model, ale zupe艂nie si臋 teraz nie orientuj臋 w kt贸r膮 stron臋 p贸j艣膰. AMD czy Intel? I kt贸ra platforma? Jak膮 p艂yt臋 g艂贸wn膮 wybra膰 itp. Mog臋 przeznaczy膰 na zestaw z monitorem do 3000PLN. Komputer ma s艂u偶y膰 g艂贸wnie do multimedi贸w, graczem nie jestem. Dobrze by by艂o 偶eby by艂a to platforma, kt贸ry mo偶na by rozbudowa膰 za 2-3 lata, a nie co艣 czego ju偶 rozwin膮膰 si臋 nie da. Podpowiedzcie w jakim kierunku w og贸le p贸j艣膰.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2012-07-31 22:50:26
Autor: Aha....
Zestaw PC do 3000PLN
W dniu 2012-07-31 22:05, Mumin pisze:
[...]

Do multimediow to kup klona dreamboxa za 300-400zl i bedziesz zadowolony na przyszle 5 lat.

Data: 2012-07-31 23:29:24
Autor: Mumin
Zestaw PC do 3000PLN
W dniu 2012-07-31 22:50, Aha.... pisze:
[...]

Odpada. :) To ma by膰 sprz臋t do wszystkiego - pracy i zabawy.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2012-07-31 23:54:06
Autor: Andy Niwinski
Zestaw PC do 3000PLN

"Mumin" <mooominUSUN@TOpoczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jv9dr5$1or$1news.vectranet.pl...
Witajcie!
Dobrze by by艂o 偶eby by艂a to platforma, kt贸ry mo偶na by rozbudowa膰 za 2-3 lata, a nie co艣 czego ju偶 rozwin膮膰 si臋 nie da.

To mniej wi臋cej tak jak by艣 napisa艂:

Mam xxxx z艂otych na samoch贸d, ale "dobrze by by艂o 偶eby by艂a to platforma,
kt贸ry mo偶na by rozbudowa膰 za 2-3 lata, a nie co艣 czego ju偶 rozwin膮膰 si臋
nie da"

Nie ma takiej opcji, 偶eby艣 kupi艂 dzisiaj kompa, kt贸rego za dwa lata b臋dziesz m贸g艂 "rozwin膮膰". No chyba, 偶e pod tym poj臋ciem rozumiesz, 偶e zostawisz obudow臋, DVD i ewentualnie twardziela, a reszt臋 wymienisz.

Kup porz膮dny komputer za kas臋 kt贸r膮 masz, nie musi to by膰 cud ze sklepu dla idiot贸w. I zacznij zbiera膰 na nowy komp, kt贸ry kupisz za trzy lata.

Zestaw PC do 3000PLN