[SPRZEDAM] Zestaw Suchar Typhoon TRS+ wraz z ocieplaczem, kapturem i suchymi rękawicami

Data: 2011-01-26 10:38:31
Autor: Przemek
[SPRZEDAM] Zestaw Suchar Typhoon TRS+ wraz z ocieplaczem, kapturem i suchymi rękawicami
Czołem,

Nadszedł czas gdy muszę się pozbyć mojego suchacza..
Jest to Typhoon TRS + z Cordury. Rozmiar M.

Wykonałem na nim koło 100 nurkowań w latach 2005-2008. Ponieważ od dwóch lat nie
miałem czasu na nurkowanie w Polsce a suchy leży w szafie, zdecydowałem się go
sprzedać. Do suchacza zamontowałem suche rękawice z których byłem i jestem
bardzo zadowolony. Stan manszet jest dobry, sypane były przed każdym nurkiem.
Tak samo zamek - smarowany przed nuraniem co by się zaciął ;)

Stan sprzętu jest bardzo dobry, linkuje zdjęcia. Jeśli ktoś ma ochotę na więcej
szczegółów proszę o kontakt. Suchego można także obejrzeć na warszawskim
tarchominie.

W skład zestawu wchodzi:
- suchar
- ocieplacz Typhoona, rozmiar medium. Nie pamiętam już, do jakiej temperatury go
polecali. Ja nim nurałem zarówno w lato jak i pod lodem.
- worek na suchara
- wąż
- kaptur Equesa
- suche rękawice

Za całość chciałbym 2300 zł.  (link do allegro:
http://allegro.pl/okazja-zestaw-typhoon-trs-cordura-z-ocieplaczem-i1427635789.html)
Wydaje mi się, że to dobra cena za taki zestawik. Jestem oczywiście skłonny
negocjować, bo wolę żeby sprzęt komuś służył a nie kurzył się w szafie.

W przypadku pytań i propozycji proszę o kontakt pod numerem : 508 186 220 lub PW.

PS. Dla zainteresowanych tematem mogę wysłać zdjęcia i skan testu suchacza z
Magazynu nurkowego.

Pozdrawiam
Przemek

--

[SPRZEDAM] Zestaw Suchar Typhoon TRS+ wraz z ocieplaczem, kapturem i suchymi rękawicami