Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz

Data: 2012-07-27 09:48:44
Autor: Leszek K.
Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz
Poszukuję zestawu bezprzewodowego klawiatura + mysz. Podstawowym kryterium
jest zasięg. Musi niezawodnie chodzić do 5 m. Poprzednio miałem a4tech-a,
który teoretycznie miał chodzić do 5 m. Przerywał już koło 3. Nabyłem
Logitech-a EX100. Ten miał chodzić do 10 m. Powyżej 1 m już są problemy.
Szukam czegoś sprawdzonego i niedrogiego (max 100-150 zet). Klawisze
multimedialne, ergonomia, skok klawiszy i inne duperele zupełnie mnie nie
interesują. Mógłby ktoś coś polecić? Z góry dziękuję.

Data: 2012-07-27 10:04:31
Autor: Chris
Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz
Leszek K. nabazgrał(a):

[...]

2-3m  to chyba max dla zwykłych bezprzewodowych. Jeśli chesz większy zasięg to chyba tylko na BT.

Miałem taką i zasięgo spokojnie do 10m
KLAWIATURA LOGITECH Cordless Desktop MX5500 LASER

Data: 2012-07-27 10:13:33
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz
Dnia 2012-07-27, o godz. 10:04:31
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Leszek K. nabazgrał(a):

> [...]
> ktoś coś polecić? Z góry dziękuję.

2-3m  to chyba max dla zwykłych bezprzewodowych. Jeśli chesz większy

Różnie to wygląda - mam w serwerowni coś co się nazywa Logitech
Cordless Optical (ma to ~10 lat) i działa OK z 7-8 metrów. Czasami warto
zobaczyć czy coś nie zakłóca toru radiowego - pasmo 2,4GHz
wykorzystywane przez takie zestawy potrafi być mocno zaśmiecone. Albo
jak piszesz - coś na BT.

Zdrówko

Data: 2012-07-27 10:59:50
Autor: Chris
Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

Tylko że stare chodziły chyba na innych częstotliwościach dla tego mogły działać dobrze.

Przy okazji to chyba miałem ten sam model lata temu :) kupiłęm z aparatem foto logitecha za jakieś 900zł w promocji :) potem miałem juz MX5000  i MX5500 którego teraz używa brat w domu do media center.

Suelr aparat z 16 MB pamięci :)  pozwał na 15 fotek standard albo 4 w full jakości :)
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=quickcam_sphere_pocket_digital&strona=2

Data: 2012-07-27 11:42:42
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz
Dnia 2012-07-27, o godz. 10:59:50
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Tylko że stare chodziły chyba na innych częstotliwościach dla tego
mogły działać dobrze.

ZTCP albo 2,4GHz albo 900MHz - oba pasma zatłoczone. ;-)

[...]

Pierwszą cyfrówka jaką cykałem fotki do serwisów WWW był Sony Mavica
FD85. Fajny aparat. Miał wbudowaną stację dyskietek i to był podstawowy
nośnik zapisu. W najwyższej rozdzielczości na dyskietkę wchodziły 4
zdjęcia. ;-)

Zdrówko

Data: 2012-07-27 14:26:21
Autor: PiteR
Leszek K. pisze tak:

Szukam czegoś sprawdzonego i niedrogiego (max 100-150 zet).

Wyrzuciłem wcześniej trzy klawiatury. Informacja kosztuje ;)
Negocjuj.

MK260 (można kupić za 90zł w promołszyn)
i Silvercrest z Lidla (niestety już nie można jej kupić)

Ta pierwsza ma szyfrowanie.

--
Piter

Data: 2012-07-27 14:44:06
Autor: m
W dniu 27.07.2012 14:26, PiteR pisze:
Leszek K. pisze tak:

[...]

A jak się ta Silvercrest z Lidla sprawowała? Bo ja miałem ich myszkę bezprzewodową (za 50zł ze 3 czy 4 lata temu) i działała wprost tragicznie, głównie nieużywana dostawała "pląsawicy kursora".

p. m.

Data: 2012-07-27 16:24:45
Autor: PiteR
m pisze tak:

A jak się ta Silvercrest z Lidla sprawowała? Bo ja miałem ich myszkę bezprzewodową (za 50zł ze 3 czy 4 lata temu) i działała wprost tragicznie, głównie nieużywana dostawała "pląsawicy kursora".

Jeśli chodzi o zasięgi to klawiatura bez zarzutu a myszka była brzydka i jakas taka multi przyciskowa więc szybko przegrała z M180 i poszła do szuflady.

Pląsawicy dostawała za to jakaś reklamówka która w środku okazała się Tracerem

--
Piter

Data: 2012-07-29 12:50:12
Autor: BartekK
W dniu 2012-07-27 09:48, Leszek K. pisze:
[...]
Zestawy Microsoftu mysz+klawiatura+odbiornik - wirless desktop ileśtam (najtańszy chyba teraz 800, jakieś 100zł) - nie dość że chodzą na 1 zestawie baterii >rok, to sprawdzone że działają w całym pomieszczeniu o rozmiarze 7x5m a nawet kawałek dalej ;) (co nie ma sensu, bo już ekranu rzutnika nie widać)