[wAw] Zestaw do czyszczenia bukłaka Decathlon

Data: 2010-06-08 10:21:54
Autor: kml
[wAw] Zestaw do czyszczenia bukłaka Decathlon
Czy ktoś widział taki zestaw http://www.decathlon.com.pl/PL/zes-do-czysz-kiesz-na-wod-20720107/ w wAw? Patrzyłem na stronę sklepu i w żadnym ze sklepów w stolicy tego nie sprzedają (wedle info ze strony)

Są jakieś alternatywne zestawy? Znam oferte sklepu napieraj.pl ale ten zestaw z decathlona bardziej mi podchodzi.

Jakieś pomysły? Byłoby dobrze gdyby sklep był w wAw :) Sposoby domowe już uskuteczniałem i mam dosyć. Chciałbym dedykowany zestaw.

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Data: 2010-06-08 10:50:08
Autor: BoDro
kml pisze:

Sposoby domowe już uskuteczniałem i mam dosyć

A glonojady próbowałeś? Bo niektórzy twierdzą, że na zapuszczony bukłak one są najlepsze :-)
A swoją drogą szczęśliwi, którzy leją do wora tylko mineralkę. Wtedy wystarczy od czasu do czasu octem potraktować :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-06-08 11:02:52
Autor: kml

Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomości news:hul06b$emp$1inews.gazeta.pl...
kml pisze:

[...]

Coregatabs jest ok (bukłak nie śmierdzi i zielonego mnie), ale żaden środek nie jest lepszy niż przemoc mechaniczna :D Mam taki głupi bukłak, który sie bardzo źle osusza i są z nim problemy ;/

Data: 2010-06-08 11:17:05
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
[...]

buklak to pikus, bo chociazby gabka do naczyn mozna go umyc. najwiekszy  problem to z rurka,ktora "uwielbia" zarastac.
wyciorek z decathlonowego zestawu jest idealny mozna by powiedziec. mona  tez probowac nawinac jakas szmatke na linke przerzutkowa i przeciagnac  przez nia, efekt podobny ale nie jest to tak wygodne.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-06-08 04:47:41
Autor: Pr0NET
Zestaw do czyszczenia bukłaka Decathlon
On Jun 8, 11:17 am, Leszek \"QSi\" Pasoń <cou...@wywalspam.o2.pl>
wrote:
> [...]

tez probowac nawinac jakas szmatke na linke przerzutkowa i przeciagnac
przez nia, efekt podobny ale nie jest to tak wygodne.

Dobre glony nie są złe ;]. Ponoś robią rurki syfoodporne.

Data: 2010-06-08 12:09:03
Autor: kml

Użytkownik "Leszek \"QSi\" Pasoń" <cousie@wywalspam.o2.pl> napisał w wiadomości news:op.vdy5erqyfq3tv032586787ae77465...

[...]

Ha! Wydrutowałem. I działa! :D Potestuje dzień dwa i wrzucę na stronę. Koszt 3,50 :D Skuteczność 100% ;D Rozwiązanie mechaniczne.

Data: 2010-06-10 15:39:19
Autor: 666
[wAw] Zestaw do czyszczenia bukłaka Decathlon
Polecam chlorek ('bielinkę') tylko bardzo dobrze po operacji przepłukać!!

-- -- -

najwiekszy problem to z rurka, ktora "uwielbia" zarastac.

Data: 2010-06-10 17:55:54
Autor: __Maciek
Thu, 10 Jun 2010 15:39:19 +0200 " 666" <666@gazeta.pl> napisał:

Polecam chlorek ('bielinkę') tylko bardzo dobrze po operacji przepłukać!!

No właśnie, czy środki w stylu starego dobrego NaOH nie pomagają?
Dobrze wypłukać, przepłukać na wszelki wypadek wodą z octem i powinno
być ok.

Data: 2010-06-10 19:37:37
Autor: kml

Użytkownik "__Maciek" <i80c586@cyberspace.org> napisał w wiadomości news:9l2216t91rv6n0l28pnnlscd4aad26ujau4ax.com...
[...]

Nie pomagają, a przynajmniej corega tabs nie rozwiązała problemu. Problem rozwiązał zestaw domowy i lada dzień wrzuce zdjęcia. Koszt ~15PLN :)

BTW: zapuszczone glony w rurce są zadziwiająco odporne mechanicznie ;/

Data: 2010-06-11 02:40:17
Autor: Pr0NET
On 10 Cze, 19:37, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
U ytkownik "__Maciek" <i80c...@cyberspace.org> napisa w wiadomo cinews:9l2216t91rv6n0l28pnnlscd4aad26ujau4ax.com...

> Thu, 10 Jun 2010 15:39:19 +0200 " 666" <6...@gazeta.pl> napisa :

> No w a nie, czy rodki w stylu starego dobrego NaOH nie pomagaj ?
> Dobrze wyp uka , przep uka na wszelki wypadek wod z octem i powinno
> by ok.

Nie pomagaj , a przynajmniej corega tabs nie rozwi za a problemu. Problem
rozwi za zestaw domowy i lada dzie wrzuce zdj cia. Koszt ~15PLN :)

BTW: zapuszczone glony w rurce s zadziwiaj co odporne mechanicznie ;/

kmlhttp://endurorider.plBeskidy na rowerze.
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i pot wka BCM Nowatex

Używał może Ktoś tego patentu http://allegro.pl/item1037996064_buklak_source_widepac_poj_3_l.html
? Dostęp lepszy. Rurki niestety tragedia i trudno żeby nie zarosły
szczególnie jak się nie ma gdzie ich porządnie umyć przez kilka dni..
Może dodatnie tabletek z jonami srebra do wody by coś pomogło ;d.

Data: 2010-06-11 16:12:33
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Dnia 11-06-2010 o 11:40:17 Pr0NET <bolkow@gmail.com> napisał(a):

Może dodatnie tabletek z jonami srebra do wody by coś pomogło ;d..

obawiam sie ze jony srebra bardzo skutecznie by ci zaszkodzily.

Data: 2010-06-11 10:27:25
Autor: Pr0NET
On 11 Cze, 16:12, Leszek \"QSi\" Pasoń <cou...@wywalspam.o2.pl> wrote:
Dnia 11-06-2010 o 11:40:17 Pr0NET <bol...@gmail.com> napisał(a):

> Może dodatnie tabletek z jonami srebra do wody by coś pomogło ;d.

obawiam sie ze jony srebra bardzo skutecznie by ci zaszkodzily.

> [...]

Raczej nie to jeden ze składników tabletek do odkażania wody
całkowicie nie toksyczne, zdaje się że srebro podobnie jak złoto jest
jadalne i obojętne dla organizmu.

Data: 2010-06-08 11:33:00
Autor: BoDro
kml pisze:

Mam taki głupi bukłak, który sie bardzo źle osusza i są z nim problemy ;/

Fakt, że najdłużej schnie rurka, bo sam worek dużo łatwiej osuszyć.
W zastosowaniach "niewyścigowych" jest o tyle łatwiej, że bukłak można potraktować jak "cysternę" na czystą wodę. Po zużyciu zawartości bidonu spuszczam do niego kolejną porcję wody z worka - prawie jak benzynę z baku :-). Wówczas porcję izotonika w tabletce czy proszku (jeśli ktoś używa) można rozpuścić w bidonie, nie paprając bukłaka.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-06-08 12:10:01
Autor: kml

Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomości news:hul2mn$nft$1inews.gazeta.pl...
kml pisze:

[...]

Że też Ci sie chce :D Udało mi się wydrutować i naprawde działa mój zestaw do czyszczenia rury. Za dzień czy dwa wrzuce na stronę do siebie ;)

Data: 2010-06-09 15:11:26
Autor: tu_droplet

kml pisze:

[...]

starsze bukłaki traktowałem gorącą wodą, ale po doświadczeniach z source-m gorącą wodę odpuściłem.

Używam w bukłaku Izostara,  myję i przepłukuję bukłak tylko wodą.
Chwilę suszę i wkładam nawet lekko mokry do zamrażarki. Prawdopodobnie zimno dobrze dezynfekuje :-)

O wielu lat żaden mi nie zarósł, nawet jeśli parę dni nie nam zamrażarki w pobliżu.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-09 15:21:21
Autor: kml

Użytkownik "tu_droplet" <tu_droplet@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huo3ti$8e2$1inews.gazeta.pl...

O wielu lat żaden mi nie zarósł, nawet jeśli parę dni nie nam zamrażarki w pobliżu.

Mi zarasta rura z okazji mojego niedbalstwa :P