Zestaw do grania... za 1500 zl

Data: 2014-11-15 23:03:27
Autor: Maciek
Zestaw do grania... za 1500 zl

Mial byc komp domowo-filmowo-netowy, ale wyszlo, ze glowny uzytkownik ma
ambicje sobie pograc. Rowniez w te nowsze rzeczy.

Niestety musze sie zmiescic w 1500 zl (nie liczac monitora).

Mozecie doradzic jaki procesor, chipset, pamiec, grafike wybrac?
Mial byc zestaw z 4-rdzeniowym AMD, A88XM-A i R7 240, ale do gier to moze
byc o wiele za malo....

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-11-16 11:12:25
Autor: zhbick
Zestaw do grania... za 1500 zl
Użytkownik "Maciek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:1oi9zqhbhy0vv.1pulhsknluhlu.dlg@40tude.net...

..

kiepsko to widzę... może coś na Pentium G3258 (i procesor kręcić ile wlezie) i częściowo na podzespołach używanych

Data: 2014-11-16 11:18:35
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 16.11.2014 o 11:12, zhbick pisze:
Użytkownik "Maciek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup

..

kiepsko to widzę... może coś na Pentium G3258 (i procesor kręcić ile
wlezie) i częściowo na podzespołach używanych

IMHO:

Kupić dobrą płytę, słaby najtańszy procek, dużo ramu (8-16) i karte nVidii ;) jakąś.

Mikołaja, gwiazdkę, "na urodziny" poprosić o dobry procek, i wymienić zza jakiś czas. Pozniej wymienić karte grafiki na jakas wypaśniejsza.

Calosciowo wyjdzie wiecej niz 1500. Nie od razu bedzie sie dalo grac we wszystko. Ale... komp bedzie juz dzialal, mial mozliwosci rozbudowy, a moze sie okazac, ze do grania w czesc na nizszych detalach nada sie wysmienicie ;)

--
Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

http://fb.com/termopilecom

Data: 2014-11-16 11:59:35
Autor: Maciek
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia Sun, 16 Nov 2014 11:18:35 +0100, mr misio de grizzly napisa³(a):

Kupiæ dobr± p³ytê, s³aby najtañszy procek, du¿o ramu (8-16) i karte nVidii ;) jak±¶.

Miko³aja, gwiazdkê, "na urodziny" poprosiæ o dobry procek, i wymieniæ zza jaki¶ czas. Pozniej wymieniæ karte grafiki na jakas wypa¶niejsza.

[...]

Jako ze to ja jestem Mikolajem, to zapytam - jaka "dobra plyte" masz na
mysli i jakie minimum grafiki na poczatek?
Nie musi sie dac grac we wszystko, ale np. w cos o wymaganiach Wiedzmina 2.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-11-16 12:07:45
Autor: RadoslawF
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia 2014-11-16 11:59, Użytkownik Maciek napisał:

Kupić dobrą płytę, słaby najtańszy procek, dużo ramu (8-16) i karte
nVidii ;) jakÄ…Å›.

[...]

Ciężko będzie potem sprzedać używany procesor jak i kartę
graficzną. Okaże się taniej będzie kupić od razu zestaw docelowy
przekraczając magiczne 1500 niż potem podmieniać podzespoły
i zostać z nimi w szufladzie.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-16 12:12:50
Autor: Maciek
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia Sun, 16 Nov 2014 12:07:45 +0100, RadoslawF napisa³(a):

Oka¿e siê taniej bêdzie kupiæ od razu zestaw docelowy
przekraczaj±c magiczne 1500

Nie, 1500 to granica. --
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-11-16 12:14:48
Autor: miab
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 2014-11-16 o 12:12, Maciek pisze:
Dnia Sun, 16 Nov 2014 12:07:45 +0100, RadoslawF napisa³(a):

Oka¿e siê taniej bêdzie kupiæ od razu zestaw docelowy
przekraczaj±c magiczne 1500

Nie, 1500 to granica.

To albo cienki procesor i dobra karta albo odwrotnie.

miab

Data: 2014-11-16 15:03:02
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 16.11.2014 o 12:14, miab pisze:
[...]

Jak do grania, to cienki procek i dobra karta :)

Data: 2014-11-16 12:55:24
Autor: Pajonk
Zestaw do grania... za 1500 zl
U¿ytkownik "Maciek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1bswdjpfk4x57.nosgsk6qi5jm.dlg@40tude.net...

Nie, 1500 to granica.

Je¶li wszystko ma byæ nowe, to nie z³o¿ysz za to nic sensownego, natomiast je¶li posk³adasz z u¿ywanych czê¶ci(w elektronice jest to nie jest istotne moim zdaniem), to masz co¶ takiego:

FX-8350 ~ 600 PLN (albo tañ¶za alternatywa FX-6350)
P³yta AM3+ ~ 200
Zasilacz(nowy) ok ~ 200
Ram 4b ~ 100PLN
Geforce 650 Ti - Ok. 400 PLN

Taki zestawik powinien bardzo dobrze sprawdziæ siê w grach.

--
Pajonk

Data: 2014-11-16 14:51:23
Autor: BartekK
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 2014-11-16 o 12:55, Pajonk pisze:
Nie, 1500 to granica.
Jeśli wszystko ma być nowe, to nie złożysz za to nic sensownego,
natomiast jeśli poskładasz z używanych części(w elektronice jest to nie
jest istotne moim zdaniem), to masz coÅ› takiego:

FX-8350 ~ 600 PLN (albo tańśza alternatywa FX-6350)
PÅ‚yta AM3+ ~ 200
Zasilacz(nowy) ok ~ 200
Ram 4b ~ 100PLN
Geforce 650 Ti - Ok. 400 PLN

Taki zestawik powinien bardzo dobrze sprawdzić się w grach.
A gdzie obudowa? A gdzie dysk? A gdzie system operacyjny (bo nie wierzę, że do gier ktoś linuksa wstawi)? Już o myszce i klawiaturze nie wspominam (miało być tylko "nie licząc monitora")
W tej kwocie nie ma szans

Data: 2014-11-16 14:54:43
Autor: Maciek
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia Sun, 16 Nov 2014 14:51:23 +0100, BartekK napisa³(a):

Taki zestawik powinien bardzo dobrze sprawdziæ siê w grach.
A gdzie obudowa? A gdzie dysk? A gdzie system operacyjny (bo nie wierzê, ¿e do gier kto¶ linuksa wstawi)? Ju¿ o myszce i klawiaturze nie wspominam (mia³o byæ tylko "nie licz±c monitora")
W tej kwocie nie ma szans

Tylko obudowa z zasilaczem, win7, dysk na sata3, klawiature, mysz, cd rom -
mam.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-11-16 15:25:41
Autor: Pajonk
Zestaw do grania... za 1500 zl

Użytkownik "BartekK"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m4aa7k$2df$1@node2.news.atman.pl...

W dniu 2014-11-16 o 12:55, Pajonk pisze:

Jedziemy po taniości? :)

A gdzie obudowa?
+10/15 PLN :)

+ A gdzie dysk?
+50 PLN za 500 GB :) Sam za tyle niedawno sprzedałem dysk 100% sprawny bez badów, więc da się kupić.

A gdzie system operacyjny (bo nie wierzę, że do gier ktoś linuksa wstawi)?

Darmowy Windows 10(przynajmniej czasowo) :)

Już o myszce i klawiaturze nie wspominam (miało być tylko "nie licząc monitora")
+30 PLN :)

W tej kwocie nie ma szans
Ale za 100-150 więcej już tak :)

--
Pajonk

Data: 2014-11-16 15:22:25
Autor: Pajonk
Zestaw do grania... za 1500 zl
U¿ytkownik "mr misio de grizzly"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m4aard$sqo$4@node1.news.atman.pl...

W dniu 16.11.2014 o 12:55, Pajonk pisze:
U¿ytkownik "Maciek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

8GB minimum :)

Nie przesadzzajmy,  Raczej jest to zalecane, ale nie minimum. Najnowsze Modern Warfare tyle wymaga, a wiadomo¶æ o tym by³a wrêcz sensacj± i wielkim zdziwieniem na ró¿nych portalach :) Poza tym ram ³atwo pó¼niej do³o¿yæ - drogi nie jest, na pocz±tek wystarczy 4 GB do wiêkszo¶ci gier.

--
Pajonk

Data: 2014-11-16 15:26:47
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 16.11.2014 o 15:22, Pajonk pisze:
[...]

No dobra :)

To moje "ja zawsze kupije 2x wiecej ni¿ zalecane" - bo ram tani w miare, wiec wole miec "z czapy" ten etap upgrejdowania :)

Na giercowym mam 8GB, na roboczym mam 16GB. Zapewne do¿ywotnio (dla kompow, a moze i dla mnie ;) )

Data: 2014-11-16 16:22:12
Autor: Maciek
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia Sun, 16 Nov 2014 15:26:47 +0100, mr misio de grizzly napisa³(a):

Na giercowym mam 8GB, na roboczym mam 16GB. Zapewne do¿ywotnio (dla kompow, a moze i dla mnie ;) )

Jasne.

"640K ought to be  enough for anybody"

;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-11-16 17:47:10
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 16.11.2014 o 16:22, Maciek pisze:
[...]

No ale standardem obecnie jest dawanie do kompów gdzie¶ 4-8GB :) To ja mam narzut ;)

Data: 2014-11-16 15:02:40
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 16.11.2014 o 12:07, RadoslawF pisze:
[...]

Jak napisalem - wcale nie ciezko. Nie kazdy jest "bogaczem" a jest wielu ludzi co wlasnie kupuje "okazje". Mam kumpla co tak traktuje sprzet audio, co 2 lata kupuje za tysiaka to co dwa lata wczesniej kosztowalo 5 tysiakow. Wlasnie od takich co wymieniaja audio ;)

Data: 2014-11-18 20:04:15
Autor: m
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 16.11.2014 15:02, mr misio de grizzly pisze:
[...]

500zł/rocznie wydawać na sprzęt audio? No bida normalnie.

p. m.

Data: 2014-11-18 20:52:15
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 18.11.2014 o 20:04, m pisze:
[...]

Wiesz, dla mnie to i tak za duzo, bo nie jestem certyfikowanym audiofilem.

Data: 2014-11-18 23:12:21
Autor: Maciek
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia Tue, 18 Nov 2014 20:52:15 +0100, mr misio de grizzly napisa³(a):

500z³/rocznie wydawaæ na sprzêt audio? No bida normalnie.

Wiesz, dla mnie to i tak za duzo, bo nie jestem certyfikowanym audiofilem.

Ten Twoj kumpel audiofil co 2 lata wydaje tysiac zl na nowy odtwarzacz mp3?
:)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-11-18 23:33:32
Autor: RadoslawF
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia 2014-11-18 23:12, Użytkownik Maciek napisał:

[...]

Audiofil i MP3 ?
BÅ‚Ä…dzisz.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-18 23:50:40
Autor: Maciek
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia Tue, 18 Nov 2014 23:33:32 +0100, RadoslawF napisa³(a):

Audiofil i MP3 ?
B³±dzisz.

Nie bladze, tylko sobie jaja robie. NIe bardzo wiem, co sie zmienia w
technice audio w takim tempie, zeby warto bylo co 2 lata zmieniac sprzet. Audiofilskie polerowane lampki i zlocone galki na desce z baobabu to jednak
nie 5 tys. ;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-11-19 13:37:38
Autor: RadoslawF
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia 2014-11-18 23:50, Użytkownik Maciek napisał:

Audiofil i MP3 ?
BÅ‚Ä…dzisz.

[...]

Dla audio fili świat stoi w czasach stereo. A ceny są niebotyczne.
Znajomy więcej wydał na sprzęt grający więcej niż kosztował w salonie
mój samochód. Jest to po prostu zabawa dla bogatych a kto bogatemu
zabroni kupować kabel do kolumn w cenie 150zł za metr ?
Lub elementy zestawu po kilkadziesiąt tysięcy za sztukę ?

Pozdrawiam

Data: 2014-11-19 16:15:27
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 19.11.2014 o 13:37, RadoslawF pisze:
[...]

W sumie to takie samo zboczenie jak kupowanie ciagle nowych kart video do grania w te same gry portowane z konsol z ogranicznikiem 30fps ;)

Data: 2014-11-19 19:28:32
Autor: RadoslawF
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia 2014-11-19 16:15, Użytkownik mr misio de grizzly napisał:

Audiofil i MP3 ?
BÅ‚Ä…dzisz.

[...]

A co nowe gry przestały wychodzić że kupują tylko do starych ?

Pozdrawiam

Data: 2014-11-20 01:45:12
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 19.11.2014 o 19:28, RadoslawF pisze:
[...]

Biorac pod uwage, ze wiekszosc gier to jednak porty z konsol czasem podrasowane a czasem nie to nowe gry nie maja takiego znaczenia. Ja np. gram na TV i gram w 720p bo nie robi to roznicy dla oka z kilku metrow, czy to 720p czy 1080p czy 4k.

Data: 2014-11-20 18:15:15
Autor: RadoslawF
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia 2014-11-20 01:45, Użytkownik mr misio de grizzly napisał:
[...]

Czyli jak zwykle zaczyna się od wyższości konsol a kończy na zaletach
wymienianych trzydzieści lat temu przez posiadaczy spektrusia:
bo takiego mam i podpinam do telewizora.
A to że gracze z PC mają przyzwoite monitory wyświetlające 1900x1000
dla konsolowca bez znaczenia, jemy wystarczy telewizor od którego
siada daleko bo ma do gier ma za dużą przekątną.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-20 21:39:29
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 20.11.2014 o 18:15, RadoslawF pisze:

Czyli jak zwykle zaczyna się od wyższości konsol

Alez skad. Konsole maja swoje wady i zalety jak i komputery PC.

A to że gracze z PC mają przyzwoite monitory wyświetlające 1900x1000

jak PC-towiec ma przyzwoity monitor, to kosztuje on wiecej niz 1500, i tak samo PC-tek takiego gracza kosztuje wiecej niz 1500.

My tu w tym watku o klasie budzetowo-ekonomicznej i mozliwym podejsciu. A nie o wydaniu 10k zeby pograc.

dla konsolowca bez znaczenia, jemy wystarczy telewizor od którego
siada daleko bo ma do gier ma za dużą przekątną.

w sumie nie tylko dla konsolowca. ale dlla kazdego, kto wie co to rozdzielczosc optyczna oka. z tego samego powodu w druku nie stosuje sie 1200dpi tylko 300dpi. Bo 1200 czy nawet 600 to przerost formy nad trescia. Ani efektu ani oszczednosci a wrecz przeciwnie.

Data: 2014-11-21 01:03:59
Autor: RadoslawF
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia 2014-11-20 21:39, Użytkownik mr misio de grizzly napisał:

[...]

I nie doczytałeś że wątkotwórca monitor już ma ?
[...]

To podepnij sobie tÄ™ konsolÄ™ do przyzwoitego monitora zamiast
do wielkiego telewizora i nie będziesz się więcej tłumaczył. :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-11-21 09:48:23
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 21.11.2014 o 01:03, RadoslawF pisze:
[...]

A ty zalozyles, ze jest to "przyzwoity monitor". :p

Ale po co? :)

Data: 2014-11-21 16:21:13
Autor: RadoslawF
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia 2014-11-21 09:48, Użytkownik mr misio de grizzly napisał:

[...]

A masz podstawy do założenia że nie jest przyzwoity lub jest
jakimś wielkim dziadostwem z małą rozdzielczością jak twój TV ?

[...]

Żebyś się więcej nie musiał z tego tłumaczyć.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-21 20:53:26
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 21.11.2014 o 16:21, RadoslawF pisze:
[...]

Tak, czesciowo, subiektywnie. Nie kupuje sie taniego peceta do grania jak sie ma drozszy od tego peceta monitor.

eot

Data: 2014-11-22 13:52:48
Autor: RadoslawF
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia 2014-11-21 20:53, Użytkownik mr misio de grizzly napisał:

[...]

Ale dlaczego nie. Monitor mam dobry i drogi bo się grafiką zajmowałem.
Już się nie zajmuje a komputer używam do internetu i gier.
Nie zapłacę za niego drożej tylko dlatego że kiedyś było mnie
stać na droższy monitor/sprzęt.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-24 22:36:35
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 22.11.2014 o 13:52, RadoslawF pisze:
[...]

Tak też może być. Ale dopytaj wątkotwórcy...

Data: 2014-11-25 23:01:05
Autor: RadoslawF
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia 2014-11-24 22:36, Użytkownik mr misio de grizzly napisał:

[...]

Sam dopytaj skoro uważasz że jest inaczej.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-19 16:14:16
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 18.11.2014 o 23:50, Maciek pisze:
[...]

IMHO nic, ale jak pisalem, nie jestem certyfikowanym audiofilem, i moze zmienia sie cos w obsludze z³oconych koncowek kabli, czy co tam ma znaczenie ;)

I ten sprzet sprzed 4 lat lepiej obsluguje zlocenie niz ten sprzed 6-ciu ;)

Data: 2014-11-16 15:01:22
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 16.11.2014 o 11:59, Maciek pisze:
Dnia Sun, 16 Nov 2014 11:18:35 +0100, mr misio de grizzly napisał(a):

[...]

Ja myślę - Asus :) Dokładnie mam Asus P8Z77-V LX - tyle, że to 3-cia generacja inteli, czyli socket 1155.

CoÅ› podobnego do Socket 1150 (4-ta generacja) na pewno Ci tutaj doradzÄ….

Mam też AsRocka (też 3-rd generadion, socket 1155) ale szczerze, mimo wszystkich zachwytów nad AsRockami wolę Asusa - z prostej przyczyny - instalacja driveróœ w Asusie jest jakoś lepiej dopracowana. W AsRocku w sekcji drivery mam m.in. opcje instalacji... Google Chrome ;) ORaz innych jakichś popierdółek.

GrafikÄ™ zaÅ› mam nVidia GTX 650 na ddr5. Ilestamtegoddr mam.

Gram na TV, ale nie z nosem na ekranie, wiec jak wlaczam grę w 720p to wyglądają cudnie (rozdzielczość optyczna oka po prostu z odleglosci kilku metrow nie wylapuje roznicy miedzy 720p a full hd).

Procek obecnie G860 wlasnie z opcjÄ… na zmianÄ™ za rok na i5.

Napisze Ci tyak - zawsze kupuje dobrą, wypasioną płytę z perspektywami. Jak kupowałem Core2 Duo to kupilem Asusa i jakiegos celerona, potem wymienialem procki na c2d 6300 az do 8400. Co jakis czas wymienialem grafike na 2x mocniejsza. Komputer co prawda odszedl do lamusa w tym roku, ale przezyl ze mna jakies 7-8 lat. Z jedną reinstalacją systemu ;)

Inwestycja poczatkowa mniejsza, inwestycja koncowa - wieksza niz zakladalem, ale rozlozona na raty. Na stary peocek czy karte grafiki zawsze znajdzie sie jakis amator na Allegro. Nowa zas - zawsze daje kopa. PRz<y grafice kieruje sie zasada, kupić do 400 zł karte o 2x wiekszej wydajnosci niz mam. Przy prockach podobną - przy czym - kupic za cenę poprzedniego taki, co dodaje ze 25% mocy.

Data: 2014-11-16 11:59:59
Autor: Budzik
Zestaw do grania... za 1500 zl
U¿ytkownik mr misio de grizzly mrmisiodegrizzly-news@termo-i-pile.com ...

kiepsko to widzê... mo¿e co¶ na Pentium G3258 (i procesor krêciæ ile
wlezie) i czê¶ciowo na podzespo³ach u¿ywanych

IMHO:

[...]

Duzo kombinowania zeby pograæ :)

To moze konsole?

Data: 2014-11-16 15:04:31
Autor: mr misio de grizzly
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 16.11.2014 o 12:59, Budzik pisze:
[...]

Biorac pod uwage moje "przeboje" opisywane na innej grupie - ciesze sie ze mam stara, dobra, pstrójke :)

Inaczej bym nie pogra³ ³atwo :)

Data: 2014-11-17 09:22:22
Autor: Chris
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 2014-11-16 15:04, mr misio de grizzly pisze:
[...]

I to jest dobry wybór do grania choæ X te¿ nie jest z³y :)

Ja obecnie zmieni³em z ps3 na ps4 ale ma³o gram wiêc to co jest mi starczy na d³ugie granie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2014-11-17 08:41:27
Autor: januszek
Zestaw do grania... za 1500 zl
Maciek napisa?(a):

[...]

Niestety musze sie zmiescic w 1500 zl (nie liczac monitora).

No to masz już na zasilacz i kartę graficzną ;)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2014-11-17 10:24:29
Autor: Chris
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 2014-11-17 09:41, januszek pisze:
Maciek napisa?(a):

[...]

Niestety musze sie zmiescic w 1500 zl (nie liczac monitora).

No to masz już na zasilacz i kartę graficzną ;)

Chyba tylko grafikÄ™ (NV GTX970)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-17 10:44:46
Autor: januszek
Zestaw do grania... za 1500 zl
Chris napisa?(a):

Niestety musze sie zmiescic w 1500 zl (nie liczac monitora).

No to masz już na zasilacz i kartę graficzną ;)

Chyba tylko grafikÄ™ (NV GTX970)

Myślałem o czymś takim jak GTX760 z 4096MB DDR5/256b ;)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2014-11-17 11:51:04
Autor: Chris
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 2014-11-17 11:44, januszek pisze:
Chris napisa?(a):

Niestety musze sie zmiescic w 1500 zl (nie liczac monitora).

No to masz już na zasilacz i kartę graficzną ;)

Chyba tylko grafikÄ™ (NV GTX970)

Myślałem o czymś takim jak GTX760 z 4096MB DDR5/256b ;)

Skoro nie podał jakie to mają być gry więc celuję w wyższą półkę tak żeby nie zmieniać grafiki za 3 miesiące bo się nie wyrabia.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-17 10:57:15
Autor: januszek
Zestaw do grania... za 1500 zl
Chris napisa?(a):

[...]

Skoro nie podał jakie to mają być gry więc celuję w wyższą półkę tak żeby nie zmieniać grafiki za 3 miesiące bo się nie wyrabia.

W gruncie rzeczy to zależy od tego jaki ma lub jaki będzie miał monitor... ;)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2014-11-17 19:15:12
Autor: Maciek
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia Mon, 17 Nov 2014 11:51:04 +0100, Chris napisa³(a):

Skoro nie poda³ jakie to maj± byæ gry

Podalem wyraznie, tylko nie przeczytales calego watku.

Z tej polki co Witcher 2.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-11-18 08:42:21
Autor: Chris
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 2014-11-17 19:15, Maciek pisze:
Dnia Mon, 17 Nov 2014 11:51:04 +0100, Chris napisa³(a):

Skoro nie poda³ jakie to maj± byæ gry

Podalem wyraznie, tylko nie przeczytales calego watku.

Z tej polki co Witcher 2.

To jak wiesz z tej pó³ki ma wyj¶æ Witcher 3 który bêdzie ju¿ mia³ wymagania x2 albo Shadow Of Mordor który te¿ ma ju¿ inne wymagania.
W2 to do¶æ stara gra a ¶wiat nie stoi w miejscu.

Data: 2014-11-18 20:18:10
Autor: Maciek
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia Tue, 18 Nov 2014 08:42:21 +0100, Chris napisa³(a):

To jak wiesz z tej pó³ki ma wyj¶æ Witcher 3 który bêdzie ju¿ mia³ wymagania x2 albo Shadow Of Mordor który te¿ ma ju¿ inne wymagania.
W2 to do¶æ stara gra a ¶wiat nie stoi w miejscu.

Nie rozumiesz. Z tej polki pod wzgledem wydajnosci. Czyli inaczej gry,
ktore maja podobne wymagania sprzetowe, co W2. Gry o dobrej grafice, wydane
mniej wiecej w tym samym czasie, co W2.

Rozumiem doskonale, ze nowosci sa poza zasiegiem takiego sprzetu.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-12-06 05:25:44
Autor: 666
Zestaw do grania... za 1500 zl
A swoj± drog± to co Wy widzicie w tych grach, co Was rajcuje?
Mnie ju¿ same tytu³y odrzucaj±.

-- -- -
Witcher 3
Shadow Of Mordor
W2

Witcher 2

Data: 2014-11-22 13:34:43
Autor: Przemys³aw Ryk
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia Sat, 15 Nov 2014 23:03:27 +0100, Maciek napisa³(a):

[...]

W jakiej rozdzielczo¶ci i ustawieniach jako¶ci grafiki?

--
[ Przemys³aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Fortuna to niesta³a dziwka.                                              ]

Data: 2014-11-22 20:45:10
Autor: Maciek
Zestaw do grania... za 1500 zl
Dnia Sat, 22 Nov 2014 13:34:43 +0100, Przemys³aw Ryk napisa³(a):
byc o wiele za malo....

W jakiej rozdzielczo¶ci i ustawieniach jako¶ci grafiki?

Monitor ma 1920 x 1080, wiec rzaczej w mniejszej. Ustawienia prydaloby sie
przynajmniej srednie.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-11-22 14:51:49
Autor: WiesłaW
Zestaw do grania... za 1500 zl
W dniu 15.11.2014 o 23:03 Maciek pisze:

Mial byc komp domowo-filmowo-netowy, ale wyszlo, ze glowny uzytkownik ma
ambicje sobie pograc. Rowniez w te nowsze rzeczy.

Niestety musze sie zmiescic w 1500 zl (nie liczac monitora).

Niestety, wraz z wejściem konsol nowej generacji zmieniają się
wymagania sprzętowe nowych gier i wszystko wskazuje na to, że taki
trend siÄ™ utrzyma.

I tak dla przykładu, żeby było śmiesznie:
Assassin's Creed: Unity
Wymagania minimalne: Intel Core i5-2500K 3.3 GHz/AMD Phenom II x4 940
3.0 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660/3 GB Radeon HD
7970 lub lepsza.

Rekomendowanych wymagań nie mogę napisać, bo mi się ręka trzęsie ze
śmiechu :D

--
WiesłaW

Zestaw do grania... za 1500 zl