Zestaw kina domowego - początki???

Data: 2010-05-19 08:33:13
Autor: Axel
Zestaw kina domowego - początki???
"Lookasz" <lookasik@poczta.cutit.fm> wrote in message
Witam
Przymierzam się do zakupu zestawu kina domowego. Sprzęt ma również
służyć do  odtwarzania muzyki. Pokój mam wielkości 4,8 m x 3,5 m. Ściana
na której wisi  TV (47 cali) ma 4,7 m.
Nie jestem audiofilem ale lubie czysty i wyraźny dźwięk. Jestem
kompletnym  laikiem i nie znam się nic na sprzęcie i stad moja prośba
Oglądałem zestawy od 1000 do 7000 zł.
Czy wystraczy sobie kupić gotowy zestaw za 1500-2500 zł (ewentualnie
jakiej  firmy i model polecacie) (odtwarzacz blu ray ze wzmacniaczem, 5
głosników i  subwoofer) czy lepiej oddzielnie kompeltować odtwarzacz
bluray, wzmacniacz i  zestaw głosników.

Nie polecam zestawu zintegrowanego, chyba ze masz duzo kasy ;-)
Odtwarzacz po jakims czasie zacznie szwankowac, zewnetrznego BD/DVD czesto nie da sie "dobrze" podlaczyc do zestawu (np. wejscie tylko stereo) i praktycznie robi sie z zestawu radio...
IMHO lepiej zapolowac na jakas dobra promocje - niedawno np. w Saturnie byl zestaw Onkyo: BD, ampli TX-SR577 (7.1) + 5 glosnikow za 2400 PLN. Glosniki nienajlepsze, ale na poczatek wystarcza, zreszta praktycznie wyszly za darmo...

--
Axel

Zestaw kina domowego - początki???