Zestaw kina domowego-prosba o opinie

Data: 2009-07-11 01:35:10
Autor: Kamil Olszewski
Zestaw kina domowego-prosba o opinie
Witam,

Zestaw mam w zasadzie wybrany - powstal on na podstawie zebranych opinii na forach oraz wlasnych obserwacji/odsluchow.
Pomieszczenie: pokoj 18m2; zalezy mi bardziej na kinie niz na muzyce

TV: Panasonic TX-P50V10E (ze wzgledu na jakosc obrazu i mozliwosci multimedialne - DLNA)

Aplituner: DENON AVR-1909 (ze wzgledu na duze mozliwoci i skaler video)

Glosniki: JBL CS680 (ze wzgledu na dobre brzmienie i design) lub Harman Kardon HKTS 11Bq (ze wzgledu na latwiejsza dostepnosc i (teoretycznie) najlepsze brzmienie przy tych gabarytach)

Odtwarzacz Blue-ray: PlayStation 3 (ze wzgledu na cene i inne mozliwosci tego sprzetu)

NAS: QNAP (sieciowy serwer pliku wspierajacy DLNA)

Bede wdzieczny za wszelkie uwagi, opinie lub podpowiedzi dotyczace modyfikacji tego zestawu.
Informacje na temat "gdzie kupic" tez mile widziane.

Pozdrawiam

Kamil Olszewski

Zestaw kina domowego-prosba o opinie