Zestaw naprawczy wahacza do DT125

Data: 2011-01-04 08:08:16
Autor: Piotr Klimek
Zestaw naprawczy wahacza do DT125
Czesc,
Czy ktos z Was slyszal o czyms takim jak zestaw naprawczy wahacza do DT125?
Chodzi o zestaw tulejek, simmeringow itd. W ASO chca za to 1400zl, uzywany
wahacz mi sie nie usmiecha, a znalazlem zestaw AllBalls do starszych
rocznikow, moze ktos z Was natknal sie na cos takiego:

http://www.sklep.moto46.eu/yamaha-dt-125-2903.html

tylko, ze do rocznika 96. A moze jest jakis inny sposob na naprawe
wahacza, ktorego nie znam? Przeszukalem ebaya, allegro, google i nie moge
nic takiego znalezc, a nie chce mi sie wiezyc, ze kazdy z miliona
posiadaczy DT jak mu sie wahacz popsuje to idzie do ASO i zostawia 1400zl
:)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-01-04 08:16:50
Autor: AZ
On 2011-01-04, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

[...]

Zachcialo Ci sie Yamahy. U mnie do Zygzaka kosztuje w ASO 1000 PLN ;-) Tak
na serio - rozbierz to w cholere i prawdopodobnie na lozyskach i simmeringach
znajdziesz wymiary. Pozniej pozostaje sie udac do sklepu z takimi duperelami
i gotowe :-) U mnie to wyszlo 800 PLN taniej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 08:21:45
Autor: Piotr Klimek
Zestaw naprawczy wahacza do DT125
Dnia (Tue, 4 Jan 2011 08:16:50 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Nic z tego, to nie sa standardowe wymiary.

Data: 2011-01-04 08:38:08
Autor: AZ
On 2011-01-04, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

Nic z tego, to nie sa standardowe wymiary.

Tzn jakie to sa? :-) Watpie by sie chcialo im robic specjalnie lozyska tylko
do tego, jak masz wymiary przedzwon sobie np. do FLT.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 09:03:53
Autor: Piotr Klimek
Zestaw naprawczy wahacza do DT125
Dnia (Tue, 4 Jan 2011 08:38:08 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

Nic z tego, to nie sa standardowe wymiary.

Tzn jakie to sa? :-) Watpie by sie chcialo im robic specjalnie lozyska tylko
do tego, jak masz wymiary przedzwon sobie np. do FLT.

Osobiscie tego w rekach nie mialem, moj mechanik tak powiedzial a nie mam
powodu by mu nie ufac. Myslisz, ze w tym FLT moga to miec?

Data: 2011-01-04 09:42:02
Autor: Tytus z fabryki
Zestaw naprawczy wahacza do DT125
Siemka

***"AZ"
 U mnie to wyszlo 800 PLN taniej.

A to sie kolega nie chwalil...

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-04 08:45:40
Autor: AZ
On 2011-01-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

A to sie kolega nie chwalil...

Zima sie konczy to i dokarmianie trolli tez.

Ale zebys mial pozywke to powiem Ci w tajemnicy ze przesmarowalem
calosc przez kalamitki smarownica pneumatyczna 200 bar.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 10:25:11
Autor: Tytus z fabryki
Zestaw naprawczy wahacza do DT125
Siemka

***"AZ" przesmarowalem calosc przez kalamitki smarownica pneumatyczna 200 bar.

Do europejskiej wersji KHI taka dokladaja???
a nie prosciej byloby zaadoptowac od jakiegos okretu lub lokomotywy system centralnego smarowania???

Tytus z fabryki
P.S. i uzupelniania oliwy :)

Data: 2011-01-04 09:47:03
Autor: Michał V-R
Zestaw naprawczy wahacza do DT125
W dniu 2011-01-04 13:12, Tytus z fabryki pisze:

A to sie kolega nie chwalil...

Nastepne lozyska... kurwa ja tez chyba bede musial

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-01-04 09:36:52
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-01-04 09:08, Piotr Klimek pisze:
 a nie chce mi sie wiezyc, ze kazdy z miliona
posiadaczy DT jak mu sie wahacz popsuje to idzie do ASO i zostawia 1400zl
:)

Yamaha ma pojebane ceny, kopniak do DT kosztuje u nich 4 stowy!

Popytaj ludzi na forum.enduro-adventure.com i na:

  http://www.yamahadt.info/

KJ

Data: 2011-01-04 09:04:56
Autor: Piotr Klimek
Zestaw naprawczy wahacza do DT125
Dnia (Tue, 04 Jan 2011 09:36:52 +0100) ktos podajacy sie za KJ Siła Słów
[...]

Dobrze, ze na allegro jest tanio :)

Popytaj ludzi na forum.enduro-adventure.com i na:

  http://www.yamahadt.info/

Dzieki popytam.