Zestaw ok 5000pln, bez monitora

Data: 2010-11-23 20:13:44
Autor:
Zestaw ok 5000pln, bez monitora
Witam,

Może ktoś doradzić zestaw części do złożenia pieca do 5k? Bez monitora i
myszki/klawiatury (to dobiore wg gustu). Założenia: karta conajmniej
5850/6870, nie zamierzam kręcić, bardziej zależy mi na stabilności (więc
komponenty możliwie najlepszych marek). Z góry dzięki za odpowiedzi.

Data: 2010-11-23 21:51:18
Autor: Czesław
W dniu 2010-11-23 21:13, pablotta@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]

Przyszpanowałeś więc spierdalaj cipo!

Data: 2010-11-24 01:23:32
Autor:
Czesław <kosmatybaranek@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> myszki/klawiatury (to dobiore wg gustu). Założenia: karta conajmniej
> 5850/6870, nie zamierzam kręcić, bardziej zależy mi na stabilności (więc

Stary, nie odpowiadam za twoje kompleksy i niespelniane aspiracje wiec
proponuje abys sam wypierdalal

Data: 2010-11-24 15:45:25
Autor: Andrzej S.
W dniu 2010-11-24 02:23, pablotta@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
Czesław<kosmatybaranek@gazeta.pl>  napisał(a):

Przyszpanowałeś więc spierdalaj cipo!

Stary, nie odpowiadam za twoje kompleksy i niespelniane aspiracje wiec
proponuje abys sam wypierdalal

On tylko nie zauwazyl ze to listopad ;)
--
A S

Data: 2010-11-23 23:27:34
Autor: Przemysław Ryk
Zestaw ok 5000pln, bez monitora
Dnia Tue, 23 Nov 2010 20:13:44 +0000 (UTC), pablotta@gazeta.SKASUJ-TO.pl
napisał(a):

[...]

Do jakich zastosowań głównie? Gry? W jakiej rozdzielczości masz zamiar grać?

[ Pieniądze pozbawiają człowieka marzeń, a marzenia - pieniędzy...         ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2010-11-24 01:33:52
Autor:
napisał(a):

> [...]
> komponenty możliwie najlepszych marek). Do jakich zastosowań głównie? Gry? W jakiej rozdzielczości masz zamiar grać?

Komp ma byc przede wszystkim b. wydajnym wolem roboczym, ktory poradzi sobie z
kodowaniem filmow, obrobka zdjec i grafik na potrzeby www oraz wieloma
otwartymi aplikacjami na raz (outlook, word, excel, one note, visio, photoshop, dreamweaver, firefox + chrome + ie kazdy z kilkunastoma otwartymi
zakladkami). Na pewno wiec ilosc pamieci RAM jest wazna, 6GB minimum (jesli
platforma i7 z triple channel) albo 8GB. Gry: nie bede mial na nie b. duzo
czasu ale lubie je i chce, aby moj sprzet w rodzielczosci full hd (moj
podstawowy monitor to 1920x1080) radzil sobie z nimi bez zadnych problemow.
Widze na Allegro interesujace zestawy z i7 i przyzwoitymi kartami (5780 albo
GTX480) w granicach 5k ale wiem tez, ze wielu specjalistow od skladania kompow
niespecjalnie ceni takie zestawy (mowiac bardzo oglednie). Za wszelkie
sugestie dotyczace zwlaszcza plyty glownej, procesora + chlodzenia, zasilacza
i obudowy (na ile sie orientuje podstawowych warunkow stabilnosci PCta) bede
wdzieczny. Mocno zastanwiam sie nad platforma AM3 i Phenomem 1090 (6 rdzeni),
ktory pomimo, ze mocno ustepuje wydajnoscia 6-rdzeniowemu i7 to cenowo jest
bardzo interesujaca alternatywa. Pozdr
Pablotta

Data: 2010-11-24 08:46:10
Autor: Heraklit
Zestaw ok 5000pln, bez monitora
Był sobie taki dzień: 24 listopad (środa), gdy o godzinie 2:33
*pablotta@WYTNIJ.gazeta.pl* naskrobał(a):

[...]

Sprzęt, który również da radę w Twoim wymaganiom:
- Asus M4A89GTD PRO/USB3
- AMD Phenom II X6 Black 1090T
- na teraz Radeon 6870, a bez kompromisu to Nvidia 580
- ergonomiczna i estetyczna obudowa np.: Cooler Master CM 690 PURE
- zasilacz modularny np.: Tagan BZ PipeRock Series 600W

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-11-24 08:26:24

Data: 2010-11-24 09:03:04
Autor: PesTYcyD
Zestaw ok 5000pln, bez monitora
W dniu 2010-11-23 21:13, pablotta@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Płyta GA-X58A-UD3R
Procesor Intel i7 950
RAM Kingston 6GB (3x2gb) 1600Mhz
Grafika GTX580

Zmieścisz się w budżecie i będziesz miał woła roboczego. Teraz nie ma sensu kupować Radka.

Data: 2010-11-24 12:19:02
Autor:
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Grafika GTX580

Zmieścisz się w budżecie i będziesz miał woła roboczego. Teraz nie ma sensu kupować Radka.

Istotnie będzie to mocna maszyna ale jesteś pewien, że zmieszczę się w
budżecie? Z dobrą obudową (~300-400zł) i zasilaczem (conajmniej tyle samo)?
Korzystając z konfiguratora na komputronik.pl koszt takiej maszyny dochodzi do
6k. Sama karta to ok 2k, ciekawi mnie również Twoja opinia, że nie ma sensu
kupować ATI, możesz powiedzieć dlaczego?

Pzdr
Pablotta

Data: 2010-11-24 14:16:23
Autor: ***Einstein***
Zestaw ok 5000pln, bez monitora
Witam
 PesTYcyD miał na myśli że cena radka z czasem spadnie.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-25 13:53:35
Autor: PesTYcyD

Dokładnie. Jak coś to mam do sprzedania HD5870 2GB ram dokładnie tą: http://www.gigabyte.pl/products/vga/specs/gv-r5876p-2gd-b.html

Data: 2010-11-25 15:48:14
Autor: Santana

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:iclm8e$qfd$2news.onet.pl...
[...]

Za ile chcesz ją sprzedać i czy jest na nią gwarancja?

Data: 2010-11-24 21:40:49
Autor: Santana

Użytkownik <pablotta@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icivrm$kee$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Korzystając z konfiguratora na komputronik.pl koszt takiej maszyny dochodzi do

Poszukaj tańszego sklepu. Komputronik jest chyba najdroższy w Polsce i w sklepie z rozsądniejszymi cenami różnica na takim zestawie może być naprawdę spora.

Data: 2010-11-25 13:51:15
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-11-24 13:19, pablotta@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Ja kupiłem taki zestaw tylko że z HD5870, plus zasilacz 750W Chiefteca i buda z Coolermastera wydałem 4400. Komputronik jest najdroższym sklepem. Szukaj na skapiec.pl ceneo.pl i allegro. Kupowałem części w kilku różnych sklepach i zaoszczędziłem w sumie trochę kasy.

Data: 2010-11-24 20:20:40
Autor: Doxent

Użytkownik <pablotta@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ich79o$a6h$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Może ktoś doradzić zestaw części do złożenia pieca do 5k? Bez monitora i
myszki/klawiatury (to dobiore wg gustu). Założenia: karta conajmniej

To ja wydałbym na to około 4k max. Bez sensu wydaje mi sie inwestowanie w wypasy tylko dlatego, że nie potrafimy się trochę nauczyć cierpliwości.

Dla mnie wystarczyłby:

Core i5 - 750 695 zł
Asus P7P55 LX P55 s.1156 346 zł
ASUS GTX470 1280MB 320bit PCI-E 919zł
Kingston HyperX 2x2GB DDR3-1600 Dual Chanel Kit Non-ECC CL9 KHX1600C9D3K2/4GX 229zł
Corsair SSD Extreme Series 64GB SATA II MLC CMFSSD-64D1 615zł
Samsung 2TB 32MB HD204UI sATA-2 329
Antec High Current Gamer HCG-620-EC 620W 399zł
Chieftec Smart CH-09B-B-OP B/Z 299zł
napęd dvd jakieś 80-100zł

Razem 3931 zł
ceny z proline.pl