Zestaw ok 5000pln, bez monitora

Data: 2010-11-23 21:51:18
Autor: Czesław
Zestaw ok 5000pln, bez monitora
W dniu 2010-11-23 21:13, pablotta@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Witam,

Może ktoś doradzić zestaw części do złożenia pieca do 5k? Bez monitora i
myszki/klawiatury (to dobiore wg gustu). Założenia: karta conajmniej
5850/6870, nie zamierzam kręcić, bardziej zależy mi na stabilności (więc
komponenty możliwie najlepszych marek).

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Przyszpanowałeś więc spierdalaj cipo!

Data: 2010-11-24 01:23:32
Autor:
Czesław <kosmatybaranek@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> myszki/klawiatury (to dobiore wg gustu). Założenia: karta conajmniej
> 5850/6870, nie zamierzam kręcić, bardziej zależy mi na stabilności (więc

Stary, nie odpowiadam za twoje kompleksy i niespelniane aspiracje wiec
proponuje abys sam wypierdalal

Data: 2010-11-24 15:45:25
Autor: Andrzej S.
W dniu 2010-11-24 02:23, pablotta@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
Czesław<kosmatybaranek@gazeta.pl>  napisał(a):

Przyszpanowałeś więc spierdalaj cipo!

Stary, nie odpowiadam za twoje kompleksy i niespelniane aspiracje wiec
proponuje abys sam wypierdalal

On tylko nie zauwazyl ze to listopad ;)
--
A S