Zestaw ok 5000pln, bez monitora

Data: 2010-11-24 09:03:04
Autor: PesTYcyD
Zestaw ok 5000pln, bez monitora
W dniu 2010-11-23 21:13, pablotta@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Płyta GA-X58A-UD3R
Procesor Intel i7 950
RAM Kingston 6GB (3x2gb) 1600Mhz
Grafika GTX580

Zmieścisz się w budżecie i będziesz miał woła roboczego. Teraz nie ma sensu kupować Radka.

Data: 2010-11-24 12:19:02
Autor:
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Grafika GTX580

Zmieścisz się w budżecie i będziesz miał woła roboczego. Teraz nie ma sensu kupować Radka.

Istotnie będzie to mocna maszyna ale jesteś pewien, że zmieszczę się w
budżecie? Z dobrą obudową (~300-400zł) i zasilaczem (conajmniej tyle samo)?
Korzystając z konfiguratora na komputronik.pl koszt takiej maszyny dochodzi do
6k. Sama karta to ok 2k, ciekawi mnie również Twoja opinia, że nie ma sensu
kupować ATI, możesz powiedzieć dlaczego?

Pzdr
Pablotta

Data: 2010-11-24 14:16:23
Autor: ***Einstein***
Zestaw ok 5000pln, bez monitora
Witam
 PesTYcyD miał na myśli że cena radka z czasem spadnie.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-25 13:53:35
Autor: PesTYcyD

Dokładnie. Jak coś to mam do sprzedania HD5870 2GB ram dokładnie tą: http://www.gigabyte.pl/products/vga/specs/gv-r5876p-2gd-b.html

Data: 2010-11-25 15:48:14
Autor: Santana

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:iclm8e$qfd$2news.onet.pl...
[...]

Za ile chcesz ją sprzedać i czy jest na nią gwarancja?

Data: 2010-11-24 21:40:49
Autor: Santana

Użytkownik <pablotta@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icivrm$kee$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Korzystając z konfiguratora na komputronik.pl koszt takiej maszyny dochodzi do

Poszukaj tańszego sklepu. Komputronik jest chyba najdroższy w Polsce i w sklepie z rozsądniejszymi cenami różnica na takim zestawie może być naprawdę spora.

Data: 2010-11-25 13:51:15
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-11-24 13:19, pablotta@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Ja kupiłem taki zestaw tylko że z HD5870, plus zasilacz 750W Chiefteca i buda z Coolermastera wydałem 4400. Komputronik jest najdroższym sklepem. Szukaj na skapiec.pl ceneo.pl i allegro. Kupowałem części w kilku różnych sklepach i zaoszczędziłem w sumie trochę kasy.

Zestaw ok 5000pln, bez monitora