Zestaw tlenowy "Manta"

Data: 2011-07-28 22:58:15
Autor: Daniel Kowalski
Zestaw tlenowy "Manta"
  poprzez
3000zł za zestaw Manty,

Zerknąłem na forum Wojtka i cena Manty po sprawdzeniu wynosi jednak 1500 PLN netto. Pozdro

Data: 2011-07-29 04:39:43
Autor: jacekplacek
Zestaw tlenowy
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
  poprzez
> 3000zł za zestaw Manty,

Zerknąłem na forum Wojtka i cena Manty po sprawdzeniu wynosi jednak 1500 PLN netto. Pozdro

:))) komedia, normalnie:) Ale najbardziej liczyłem, że chłopaki podadzą alternatywne rozwiązania i... nie przeliczyłem się :)

Data: 2011-07-29 10:45:50
Autor:
Zestaw tlenowy
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a): >   poprzez

:))) komedia, normalnie:) Ale najbardziej liczyłem, że chłopaki podadzą alternatywne rozwiązania i... nie przeliczyłem się :)

Komedia to jest wtedy jak głupek instruktor mówi o sprawach których nie rozumie, lub nie sprawdzi.
Dawna cena zestawu  była wyższa, bo zawierała butlę. Teraz produkowane zestawy są bez butli, każdy może używać jaką chce, zestaw ma cenę netto 1500.
Możliwe że Wojciech Filip poda nową cenę, dowiedział się jak ona jest obecnie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-29 15:24:34
Autor: jacekplacek
Zestaw tlenowy
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a): > > >   poprzez

> [...]
są bez butli, każdy może używać jaką chce, zestaw ma cenę netto 1500.
Możliwe że Wojciech Filip poda nową cenę, dowiedział się jak ona jest

Podsumujmy:  - zestaw z butlą   = 3000zł
 - zestaw bez butli = 1500zł
 - różnica          = 1500zł
 - cena butli       = 1500zł
Dla ustalenia uwagi w divezone.pl :   - nowy twinset 2x12l z obejmami, manifoldem = 1920,61zł ( http://
tinyurl.com/3luq5gx )
 - nowa butla alu S80(ok.11l) = 825,62zł ( http://tinyurl.com/3feumvz )
Rysiu, jaka butla jest w zestawie Manty, że warto dać za nią 1500zł? Pozdrawia nie mający pojęcia, Jacek.

Data: 2011-07-29 19:15:24
Autor:
Zestaw tlenowy
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Butle były z Witkowice, były dużo tańsze.
Cena była niższa niż 3000 to pierwsza sprawa, druga Wojciech Filip dowiedział się jak jest obecna cena. W zestawie za 1500 masz 2 różne warianty podawania tlenu, butlę możesz stosować jaką chcesz: stal, aluminium, kompozyt, nawet takie za darmo (bez najmniejszego problemu kilka dostanę).
Ile kosztuje zestaw DAN ?
Masz zestaw DAN ?

pozdrawiam rc

--