Zestaw typowo biurowy

Data: 2012-12-19 10:41:44
Autor: Yakhub
Zestaw typowo biurowy
W li¶cie datowanym 18 grudnia 2012 (23:12:43) napisano:

Polećcie jaki¶ zestawy (płyta główna, dysk twardy, nagrywarka DVD, procesor,
karta graficzna, zasilacz) do zastosowania typowo biurowych wklepywanie
danych, programy księgowo-rozliczeniowe (WF-GANG, Płatnik) w kwocie do 1000
zł. Zależy mi na sprawdzonych komponentach.

Poleasingowy Dell/Lenovo/F-S.

Bendziepanzadowolony.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2012-12-19 10:46:08
Autor: Chris
Zestaw typowo biurowy
Yakhub nabazgrał(a):

[...]

Dokładnie  to samo bym polecił

np.
DELL OPTIPLEX 745 C2D E6300/2GB/80GB/DVD/Win 7 Home Premium
550 zł + jeszcze zostaje kasa na flaszkę :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Zestaw typowo biurowy