Zestaw typowo biurowy

Data: 2012-12-20 10:53:00
Autor: Kazimierz
Zestaw typowo biurowy
Witam.

W dniu 2012-12-18 23:12, Kamikazee pisze:
Polećcie jakiś zestawy (płyta główna, dysk twardy, nagrywarka DVD,
procesor, karta graficzna, zasilacz) do zastosowania typowo biurowych
wklepywanie danych, programy księgowo-rozliczeniowe (WF-GANG, Płatnik) w
kwocie do 1000 zł. Zależy mi na sprawdzonych komponentach.

Ja kiedyś też szukałem takiego zestawu, głównie do zastosowań biurowych i Internetu, więc stwierdziłem, że nie ma co szaleć z parametrami i ceną. Pochodziłem po sklepach komputerowych i w jednym z nich zdecydowałem się na zakup składaka, który był drugim najtańszym w ofercie - wtedy to było około 1000 zł. Po zakończeniu gwarancji raz w roku otwieram go i dokładnie czyszczę, to samo z zasilaczem. Komputer pracuje średnio po 6-7 godzin dziennie. Dzisiaj ma prawie 8 lat. Dołożyłem w nim RAM, wymieniłem nagrywarkę CD na DVD i rok temu wymieniłem zasilacz, bo miał problemy z zasileniem zewnętrznego dysku przez USB.

Tak więc Twój problem uważam trochę za sztuczny, że się zastanawiasz nad konfiguracją i konkretnymi podzespołami dla sprzętu biurowego. Chyba że te programy, o których mówisz, wymagają dużej mocy obliczeniowej, w co wątpię.

Trafnego wyboru życzę,
Kazimierz

Zestaw typowo biurowy