Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej

Data: 2012-02-06 21:29:52
Autor: Marcin
Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
Witam,

W Wyborczej jest "promocja" na zestaw zimowych akcesoriow:
http://wyborcza.pl/1,97327,11082506,Zestaw_zimowych_akcesoriow_do_samochodu.html

Czy moze ktos sie tym blizej interesowal? Jest on cos warty czy moze lepiej sobie cos innego poszukac?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2012-02-06 13:56:02
Autor: Gom
On Feb 6, 9:29 pm, Marcin <nou...@nospam.ru> wrote:
Jest on cos warty czy moze lepiej sobie cos innego poszukac?

Marketing rodem z wytwórni muzycznych: bierzemy jeden świetny* kawałek
(odmrażacz Sonax), wrzucamy go na płytę i zapychamy resztę
muzykopodobnym chłamem. Całość sprzedajemy za absurdalną,
niewspółmierną do wartości kwotę i cieszymy się zyskami.

IMHO zabrakło przecinka po "12". W tej cenie nie warto.

--
Gom

Data: 2012-02-06 21:50:28
Autor: Pietia
Marcin wrote:

[...]

Odmrażacz sonaxa jest swietny. Używam i jest bardzo skuteczny.

Linka wygląda na słabą. Nie wiem co to za "worzywo odporne na niską
temperaturę" w tej łopacie, ale chyba bym wolał zwykłą składaną saperkę.

I IMHO drogo - 129?

Data: 2012-02-07 20:53:37
Autor: jerzu
On Mon, 06 Feb 2012 21:50:28 +0100, Pietia <vuyecUSUNTO@wp.pl> wrote:

Odmrażacz sonaxa jest swietny. Używam i jest bardzo skuteczny.

Ja używam K2, kosztuje połowę tego co Sonax, a jest tak samo skuteczny
:)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-06 21:53:17
Autor: to
Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
begin Marcin
W Wyborczej jest "promocja" na zestaw zimowych akcesoriow:
http://
wyborcza.pl/1,97327,11082506,Zestaw_zimowych_akcesoriow_do_samochodu.html

Mi w tym zestawie ewidentnie brakuje opon Dębica Frigo i magnetyzera Maksor Reference.

Data: 2012-02-06 22:04:37
Autor: Jacek Midura
Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
Dnia 2012-02-06, o godz. 21:29:52
Marcin <nouser@nospam.ru> napisał(a):

[...]

Pewnie, że jest coś warty - tak na oko to połowę swojej "wyjątkowej
ceny". Zwłaszcza że to już pora wietrzenia magazynów po
asortymencie zimowym. A jeszcze rezerwować przez SMS, kupować gazety,
jeździć na Orlen odbierać - targetem są chyba blondynki, które to swoim
menom zamówią na Walentynki.

--
Jacek Midura

Data: 2012-02-06 22:12:30
Autor: Bydlę
On 2012-02-06 20:29:52 +0000, Marcin <nouser@nospam.ru> said:

Witam,

W Wyborczej jest "promocja" na zestaw zimowych akcesoriow:
http://wyborcza.pl/1,97327,11082506,Zestaw_zimowych_akcesoriow_do_samochodu.html

Czy

moze ktos sie tym blizej interesowal?
Nie, wystarczy opis:

"Zbierz dwa z trzech kuponów z Gazety Wyborczej i odbierz na wybranej stacji paliw ORLEN zestaw zimowych akcesoriów do samochodu w wyjątkowej cenie 129 zł!"

Albo _odbierz_, albo _za 129 zł_.
;>
To raz.

A dwa:
-łopaty nie potrzebuję. nigdy niepotrzebowałem.
-skrobaczki są do dupy (te z zestawu)
- kable mam
- linkę mam
- płyn mam
- to, co mam w samochodzie - mam w torbie.

To co zostałoby?
129 zł do zapłacenia...

--
Bydlę

Data: 2012-02-06 22:13:56
Autor: Excite
W dniu 2012-02-06 21:29, Marcin pisze:
Czy moze ktos sie tym blizej interesowal? Jest on cos warty czy moze
lepiej sobie cos innego poszukac?

Mam taką linkę i jest OK ale to tani produkt, na allegro sa po ok.11zł +przesyłka. Kable rozruchowe tego typu to nic nie warta chińszczyzna. Tym się nawet malucha nie odpali, nadaje się tylko do doładowywania akumulatora "biorcy".
Identyczną skrobaczkę do szyb można kupić za około 2zł.
Według mnie 129zł za ten zestaw to cena z kosmosu. Nie dał bym za to więcej niż 50zł.

Data: 2012-02-07 10:28:25
Autor: MarcinJM
W dniu 2012-02-06 22:13, Excite pisze:
[...]

Plus cena SMS + cena GW + cena dojechac do Orlenu.

MarcinJM

Data: 2012-02-07 09:15:48
Autor: T.

Użytkownik "Marcin" <nouser@nospam.ru> napisał w wiadomości news:jgpd80$e7d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czego to GWyb się chwyci, żeby zwiększyć sprzedaż...
T.

Data: 2012-02-09 22:03:42
Autor: Excite
Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
Jak by kogoś interesowało co są warte kable rozruchowe za kilkadziesiąt zł "made in krzak" (czyli takie jak z tej "promocji") to wstawiam zdjęcie porównawcze.
http://images50.fotosik.pl/1368/6677d92ac97393b4.jpg
Na górze oryginalny kabel który to ma 1,5m i jest ponoć do 200A. Na dole kabel z żyłą 20mm2 czyli taki na którym przy 3m długości bez problemu odpali się praktycznie każdą osobówkę.

A tutaj fachowy test kabli w tym tych badziewnych
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/download/Sprawozdanie%20BLE-035-10B%20dla%20FK.doc

Data: 2012-02-15 10:36:10
Autor: Marcin N
W dniu 2012-02-09 22:03, Excite pisze:
[...]

Ostatnio zdarzyło mi się, że padł mi na mrozie akumulator.
Sąsiad użyczył mi swojego. Podłączyłem wszystko BADZIEWNYMI PRZEWODAMI za dychę. 3 minuty później mój samochód już pracował.

Zamiast pałować od razu po połączeniu - warto zaczekać 3 minuty, żeby wyładowany akumulator "złapał oddech".

Data: 2012-02-15 11:24:24
Autor: J.F.
Dnia Wed, 15 Feb 2012 10:36:10 +0100, Marcin N napisał(a):
[...]

Jak sie nie ma badziewnych przewodow, to sie zajmuje sasiadowi 30s a nie 3
minuty. J.

Data: 2012-02-15 11:45:57
Autor: Marcin N
W dniu 2012-02-15 11:24, J.F. pisze:
[...]

Pełna zgoda.
Pytanie, czy to jest powód, by przekląć przewody za dychę? One też spełniają swoje zadanie, tylko w trochę inny sposób. Zwłaszcza, że w takiej sytuacji, gdy zdechł mi akumulator znalazłem się bodaj pierwszy raz w życiu. Co innego, gdybym 2 razy w tygodniu musiał używać takich kabli rozruchowych.

Data: 2012-02-15 12:18:28
Autor: J.F.
Dnia Wed, 15 Feb 2012 11:45:57 +0100, Marcin N napisał(a):
[...]

ale tez nie powod zeby je kupowac czy chwalic.
Szczegolnie jak masz trudniej zapalajacy samochod i 3 minuty nie wystarcza.

Zwłaszcza, że w takiej sytuacji, gdy zdechł mi akumulator znalazłem się bodaj pierwszy raz w życiu. Co innego, gdybym 2 razy w tygodniu musiał używać takich kabli rozruchowych.

A pomyslales co sasiad na to ? Z przyjemnoscia sobie wyszedl, poczestowales
papierosem, z przyjemnoscia wypaliliscie, czy spieszylo mu sie do pracy, a
ty mu zabrales cenne 3 minuty ? Ewentualnie wyciagnales z cieplego domu i 5
minut trzymales na "trzaskajacym" mrozie ?

J.

Data: 2012-02-15 12:25:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
Hello J.F.,

[...]

Oczywiście, że powód - lepiej takie niż żadne. Chyba pojadę do jakiego
taniego marketu i kupię znów najtańsze - poprzednie spożytkowałem na
podłączenie UPSów do zewnętrznych akumulatorów. Starczyło na dwa UPSy
:)

czy chwalic.

Kiedy jest za co - spełniły swoje zadanie.

Szczegolnie jak masz trudniej zapalajacy samochod i 3 minuty nie wystarcza.

To starczy 5 minut.

[...]

Aj, waj! Jakby nie chciał, to by nie pomógł. Kiedyś on może miec taki
problem i potrzebować pomocy.

--
Best regards,

Data: 2012-02-15 12:48:37
Autor: J.F.
Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
Dnia Wed, 15 Feb 2012 12:25:57 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F.,
[...]

Moze nie zdawal sobie sprawy ze to nie bedzie "odpalenie na kable", tylko
dlugotrwale ladowanie akumulatora.

nastepnym razem da prostownik, powie "u mnie 15 minut ladowania wystarcza
zeby zapalil" :-)

J.

Data: 2012-02-15 13:32:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

Długotrwałe? U Ciebie seks trwajacy dłużej niz 15 sekund też jest
"długotrwały"? Współczuję partnerce... ;>

Przecież może poczekać w samochodzie - nie musi marznąć na wietrze.

[...]

--
Best regards,

Data: 2012-02-15 12:21:54
Autor: RoMan Mandziejewicz

Wednesday, February 15, 2012, 11:24:24 AM, you wrote:

[...]

Bez sensu. Więcej czasu zajmuje znalezienie chętnego sąsiada,
zaciągnięcie go do samochodu, ustawienie samochodów, podniesienie
masek i podpięcie. Różnica tych 2m30s jest już bez znaczenia. Przy -20
wolałbym jednak mocować się z cienkimi kabelkami marketowymi niż z
wypasionymi 16mm^2 samej miedzi + grubaśna izolacja. Ciężar i
sprężystość takiego kabliska też ma znaczenie - zrywa krokodyle z
klem.

--
Best regards,

Data: 2012-02-15 12:49:56
Autor: J.F.
Dnia Wed, 15 Feb 2012 12:21:54 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
[...]

Nigdy nie miales, to skad wiesz ze zrywa ? :-P

J.

Data: 2012-02-15 13:33:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

Bo widziałem taka akcję na parkingu. Dobrze, że zwarcia nie zrobił...

--
Best regards,

Data: 2012-02-15 15:59:06
Autor: J.F.
Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
Dnia Wed, 15 Feb 2012 13:33:28 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F.,
[...]

a kabelki ogladales ?
bo sprezystosc miedzi jest znikoma, w odroznieniu od 6mm plastiku w
temperaturze -20 :-)

J.

Data: 2012-02-15 16:58:14
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

Pisząc "kabelki" mam na mysli całość - zarówno przewodnik jak i
izolację. I zapewniam, że dwóch panów bardzo pociesznie mocowało się z
bezsensownie grubymi kablami, które wcale nie wykazywały ochoty do
przybrania formy innej niż sprężyna. Jak również do zachowań innych
niz na sprężynę przystało. W efekcie panowie mieli problem - jeden
trzymał krokodyle przy jednym, drugi przy drugim i brakowało im
trzeciego do przekręcenia kluczyka. Jakoś sobie w końcu poradzili ale
cała ta szamotanina trwała na pewno dużo dłużej niż 3 minuty.

Uprzedzając: nie zawstydzałem ich chęcią pomocy - byli już
wystarczająco zawstydzeni.

--
Best regards,

Data: 2012-02-15 17:35:47
Autor: Marcin N
[...]

To najbardziej wzruszająca opowieść o kablach rozruchowych, jaką słyszałem...

;)

Data: 2012-02-15 19:37:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
Hello Marcin,

[...]

Wzruszająca? Rzadko bawi mnie nieporadność innych ale tutaj naprawdę
miałem przednią zabawę. Naprawdę żałowałem, że nie mam jakieś kamery
a to były tak dawne czasy, że kamerek w komórkach jeszcze nie było.

;)

;P

--
Best regards,

Data: 2012-02-15 11:28:01
Autor: Grejon
W dniu 2012-02-15 10:36, Marcin N pisze:

Ostatnio zdarzyło mi się, że padł mi na mrozie akumulator.
Sąsiad użyczył mi swojego. Podłączyłem wszystko BADZIEWNYMI PRZEWODAMI
za dychę. 3 minuty później mój samochód już pracował.

Ja przez te 3 minuty zdążyłem odpalić auto, odpiąć kable i zamknąć maskę. :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-02-15 11:34:10
Autor: kamil
On 15/02/2012 10:28, Grejon wrote:
[...]

I zapewne robisz to na tyle często, żeby te 3 minuty miały tak ogromne znaczenie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-15 12:36:45
Autor: Grejon
W dniu 2012-02-15 12:34, kamil pisze:

I zapewne robisz to na tyle często, żeby te 3 minuty miały tak ogromne
znaczenie.

Tak, bo aut się zazwyczaj nie odpala na kable jak jest +5 stopni :)

Data: 2012-02-15 11:50:07
Autor: kamil
On 15/02/2012 11:36, Grejon wrote:
W dniu 2012-02-15 12:34, kamil pisze:

I zapewne robisz to na tyle często, żeby te 3 minuty miały tak ogromne
znaczenie.

Tak, bo aut się zazwyczaj nie odpala na kable jak jest +5 stopni :)

Tak znaczy często? To może pora pomyśleć o nowym akumulatorze?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-15 12:55:29
Autor: Grejon
Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
W dniu 2012-02-15 12:50, kamil pisze:

Tak znaczy często?

Tak, znaczy ma znaczenie.

To może pora pomyśleć o nowym akumulatorze?

Ok, przekażę właścicielowi o ile jeszcze go spotkam.

Data: 2012-02-15 12:08:16
Autor: kamil
On 15/02/2012 11:55, Grejon wrote:
W dniu 2012-02-15 12:50, kamil pisze:

Tak znaczy często?

Tak, znaczy ma znaczenie.

Twój harmonogram musi być naprawadę napięty, szczególnie że zimą można 30 a nie 3 minuty stać w korku.

To może pora pomyśleć o nowym akumulatorze?

Ok, przekażę właścicielowi o ile jeszcze go spotkam.

Z uszanowaniem!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-15 13:33:32
Autor: Grejon
W dniu 2012-02-15 13:08, kamil pisze:

Twój harmonogram musi być naprawadę napięty, szczególnie że zimą można
30 a nie 3 minuty stać w korku.

Nie lubię mieć zmarzniętych palców na -20.

Data: 2012-02-15 13:41:51
Autor: Marcin N
W dniu 2012-02-15 13:33, Grejon pisze:
W dniu 2012-02-15 13:08, kamil pisze:

Twój harmonogram musi być naprawadę napięty, szczególnie że zimą można
30 a nie 3 minuty stać w korku.

Nie lubię mieć zmarzniętych palców na -20.

Przekonałeś mnie. Zalecam Ci kupno drogich porządnych przewodów. Te za dychę - nie nadają się dla Ciebie.

Pozwól mi jednak zdecydować, czy kupię drogie, czy tanie.
Zacząłem dyskusję od tego, że te tanie - także pozwolą uruchomić samochód, negując przy tym tezę, że nadają się wyłącznie do wyrzucenia.

Data: 2012-02-15 13:46:07
Autor: Grejon
W dniu 2012-02-15 13:41, Marcin N pisze:
[...]

Przekonałeś mnie.

A miałem taki zamiar?

Zalecam Ci kupno drogich porządnych przewodów.

Znowu?

Te za dychę - nie nadają się dla Ciebie.

Widocznie nie :)

Pozwól mi jednak zdecydować, czy kupię drogie, czy tanie.

Wyślij wniosek, dołącz CV, 3 zdjęcia i wpłać 10 zł opłaty administracyjnej. :-P Decyzja podejmę w ciągu 5 dni roboczych.

Data: 2012-02-15 13:46:56
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
Hello Grejon,

Twój harmonogram musi być naprawadę napięty, szczególnie że zimą można
30 a nie 3 minuty stać w korku.
Nie lubię mieć zmarzniętych palców na -20.

Załóż rękawiczki.

--
Best regards,

Data: 2012-02-15 13:49:12
Autor: Grejon
[...]

Niewiele pomagają. No chyba, że o narciarskich mówisz.

Data: 2012-02-15 14:11:29
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

Przez 3 minuty? Bez przesady.

No chyba, że o narciarskich mówisz.