Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej

Data: 2012-02-06 21:50:28
Autor: Pietia
Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
Marcin wrote:

Witam,

W Wyborczej jest "promocja" na zestaw zimowych akcesoriow:
http://wyborcza.pl/1,97327,11082506,Zestaw_zimowych_akcesoriow_do_samochodu.html

Czy moze ktos sie tym blizej interesowal? Jest on cos warty czy moze lepiej sobie cos innego poszukac?

Odmrażacz sonaxa jest swietny. Używam i jest bardzo skuteczny.

Linka wygląda na słabą. Nie wiem co to za "worzywo odporne na niską
temperaturę" w tej łopacie, ale chyba bym wolał zwykłą składaną saperkę.

I IMHO drogo - 129?

Data: 2012-02-07 20:53:37
Autor: jerzu
On Mon, 06 Feb 2012 21:50:28 +0100, Pietia <vuyecUSUNTO@wp.pl> wrote:

Odmrażacz sonaxa jest swietny. Używam i jest bardzo skuteczny.

Ja używam K2, kosztuje połowę tego co Sonax, a jest tak samo skuteczny
:)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej