Zestawienie mocy pobieranej przez CPU w spoczynku

Data: 2013-11-27 11:45:26
Autor: ToMasz
Zestawienie mocy pobieranej przez CPU w spoczynku
Poszukuję więc zestawienia gdzie podane są moce "spoczynkowe"
Włączyliśmy PC, załadował się system i tyle.
Obawiam się że to może Ci powiedzieć tylko składacz komputerów. Ja mogę Ci powiedzieć że stare athlony biorą mało prądu w spoczynku. Tzn w takim spoczynku że komputer ma załadowany system i czeka. wtedy na boxowych radiatorach wentylatory przestają się obracać. Amd athlon 64 i to samo w wersji dwu rdzeniowej.
ToMasz
ps
Teraz piszę list i widzę ze wentylator co kilkanaście sekund obraca się ze 3 razy i zatrzymuje. Może tak jest sprawdzane czy wszystko jest OK z chłodzeniem?

CPU(s):                2
ID producenta:         AuthenticAMD
Rodzina CPU:           15
Model:                 107
Wersja:                2

Zestawienie mocy pobieranej przez CPU w spoczynku