Zestawienie polskich antygenderystek z talibami jest bardzo trafne.

Data: 2014-02-07 18:16:50
Autor: stevep
Zestawienie polskich antygenderystek z talibami jest bardzo trafne.
# Niedawno Meryl Streep powiedzia艂a "Gazecie Wyborczej", 偶e "krucjata  przeciw gender skazana jest na pora偶k臋". S艂owa aktorki zwr贸ci艂y uwag臋  Beaty Kempy, kt贸ra dosz艂a do wniosku, 偶e Streep po prostu nie wie, co  dzieje si臋 w Polsce. Dlatego pos艂anka napisa艂a do hollywoodzkiej gwiazdy  specjalny list.
poinformowa艂a aktork臋, 偶e w艣r贸d polskich przeciwnik贸w ideologii gender nie  brakuje kobiet. Pos艂anka wyja艣ni艂a t臋 kwesti臋, poniewa偶 zwracaj膮c si臋 do  krytyk贸w gender, Streep m贸wi艂a o "Panach".

Beata Kempa

Ot贸偶 chcia艂abym Pani膮 poinformowa膰, 偶e jestem przewodnicz膮c膮 zespo艂u  parlamentarnego "Stop ideologii gender" w polskim parlamencie i jestem  kobiet膮. Zwrot 鈥濸anowie鈥 w odniesieniu do mnie mog艂abym potraktowa膰 jako  wyraz seksizmu i stereotypowego traktowania r贸l odgrywanych przez kobiety.  A wi臋c przekonanie, 偶e politykiem i parlamentarzyst膮 mo偶e by膰 tylko  m臋偶czyzna. CZYTAJ WI臉CEJ

  Dalej pos艂anka zauwa偶y艂a, 偶e zestawianie polskich parlamentarzyst贸w z  talibami jest zabiegiem niesprawiedliwym, poniewa偶 w Polsce od wiek贸w  kultywuje si臋 zasad臋 r贸wno艣ciow膮. Polska, jak przypomnia艂a aktorce Kempa,  by艂a jednym z pierwszych pa艅stw, w kt贸rych kobiety otrzyma艂y prawa  wyborcze, a homoseksualizm przesta艂 by膰 penalizowany.

Beata Kempa

Kierowany przez mnie zesp贸艂 kieruje si臋 warto艣ciami r贸wno艣ci, tolerancji i  zwi膮zane z seksualizacj膮 dzieci i m艂odzie偶y w przedszkolach i szko艂ach.  Jeste艣my przeciwnikami wywierania presji i zmuszania dzieci do odgrywania  r贸l niezgodnych z ich biologiczn膮 p艂ci膮. Przebieraniu na si艂臋 ch艂opc贸w za  dziewczynki i dziewczynki za ch艂opc贸w. Jeste艣my przeciwni warsztatom,  podczas kt贸rych doros艂y edukator uczy dzieci masturbacji. CZYTAJ WI臉CEJ

  Ko艅cz膮c list, Kempa podkre艣li艂a, 偶e podziwia aktorski kunszt Streep.  Zaprosi艂a tak偶e aktork臋 na kongres Solidarnej Polski, w trakcie kt贸rego  omawiane b臋d膮 zagro偶enia maj膮ce swoje 藕r贸d艂o w ideologii gender. #
Ze strony:
http://tnij.org/vst7fpl
--
stevep
-- -- -

Zestawienie polskich antygenderystek z talibami jest bardzo trafne.