Zestawienie wad WP 7.5

Data: 2012-02-05 21:01:33
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-02-03 10:18, atm pisze:
Czesc wymienionych tu wad dyskwalifikuje dla mnie WP (na chwile obecna):
http://bezprzyciskow.pl/7-x-7-powodow-by-nie-kochac-windows-phone-7

na chwile obecna - iOS (ktorego nie lubie) wydaje sie 100x bardziej funkcjonalny niz ten wychwalany WP7.

Doszedlem do 36 punktu listy wad i nie chce mi sie juz czytac dalej.
Dyskwalifikacja.

Bye,bye - Nokia za dwa lata zniknie z rynku (a przynajmniej smartfonow - bo nikt powazny takiego smartfonu nie kupi).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-05 21:04:57
Autor: Waldek Godel
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Sun, 05 Feb 2012 21:01:33 +0100, AL napisa(a):

Bye,bye - Nokia za dwa lata zniknie z rynku (a przynajmniej smartfonow - bo nikt powazny takiego smartfonu nie kupi).

Niestety, rynek ksztatowany jest przez ludzi niepowanych.
Decyduje moda a nie funkcja. I Noka ze swoimi kolorowymi obudowami i
wypukym szkem moe zaistnie, zwaszcza, e Lumia 800 w cywilizowanych
krajach jest dosy tania.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Pawe

Data: 2012-02-05 21:18:05
Autor: ALEX
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu N 5 02 2012 21:01, AL pisze:

[...]

A dlaczego akurat za 2?

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-02-05 21:25:56
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-02-05 21:18, ALEX pisze:
[...]

bo teraz Nokia promuje Lumie i rozpedem jeszcze sie bedzie trzymac.\
Jednak jesli ludzie zobacza co sie kryje za WM7 i ile trzeba za to zaplacic i co za to otrzymujac - to popyt zmaleje do tego stopnia, ze wymusi kolejne (ktore to juz?) zwolnienia swojego personelu (dzialu, ktory sie nie sprzedaje - czyli smartfonow).
Wiec jesli Nokia nie wykroi sobie w najblizszym czasie torciku z rynku smartfonow (przy obecnym trendzie) to raczej dlugo na rynku nie pociagnie (no chyba, ze z firmy 'topend' zmieni sie na 'lowend').

Ilosc wad i ograniczen (tych biznesowych) systemu WM7, w ktorym Nokia poklada tak duza nadzeje - spowoduje, ze raczej nikt powazny nie kupi tego 'pseudo smartfonu' (a na pewno nie korporacje).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-06 07:37:08
Autor: J.F.
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Sun, 05 Feb 2012 21:18:05 +0100, ALEX napisa(a):
W dniu N 5 02 2012 21:01, AL pisze:
Bye,bye - Nokia za dwa lata zniknie z rynku (a przynajmniej smartfonow -
bo nikt powazny takiego smartfonu nie kupi).

A dlaczego akurat za 2?

Bo teraz kupia, ale w ciagu roku fama sie rozniesie :-)

J.

Data: 2012-02-06 15:58:41
Autor: ALEX
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu Pn 6 02 2012 7:37, J.F. pisze:

Bye,bye - Nokia za dwa lata zniknie z rynku (a przynajmniej smartfonow -
bo nikt powazny takiego smartfonu nie kupi).

A dlaczego akurat za 2?

Bo teraz kupia, ale w ciagu roku fama sie rozniesie :-)

Fama o czym?

--
ALEX MR, genera lejtnant, Pod Cusim flota japoska nie tylko zatopia flot rosyjsk, zatopia co o wiele wicej: mit o wyszoci biaej rasy :-D

Data: 2012-02-06 16:04:43
Autor: J.F
Zestawienie wad WP 7.5
Uytkownik "ALEX"  napisa w wiadomoci
[...]

Fama co to naprawde warte.

J.

Data: 2012-02-06 16:16:34
Autor: ALEX
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu Pn 6 02 2012 16:04, J.F pisze:

[...]

iStrybysz mia podobne wizje.

Data: 2012-02-07 01:23:32
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
ALEX <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> wrote:
[...]

Na razie fama jest taka, e wszyscy znajomi zazdraszczaj i czekaj na kolejne wersje kolorystyczne, bo czarna jest zbyt smutna, cyan zbyt jaskrawy a magenta za bardzo babska. Wzicie miaaby wersja ciemnoczerwona, ale by moe zadowol si wieo ogoszon bia, bo te wyglda interesujco (i zupenie inne robi wraenie ni biaa 710).

Data: 2012-02-07 11:35:08
Autor: J.F
Zestawienie wad WP 7.5
Uytkownik "Skrypk"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:4f306eec$0$1542$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb.com...
[...]

Dlatego potrzebny jest rok zeby przestali zazdroscic i dowiedzieli sie co to naprawde warte :-)

J.

Data: 2012-02-07 13:53:37
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ale Windows Phone znaj i ju p roku temu si im podoba. Tylko te telefony HTC byy brzydkie.

Data: 2012-02-06 00:02:27
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Wymien te 100 funkcji. :>

Doszedlem do 36 punktu listy wad i nie chce mi sie juz czytac dalej.
Dyskwalifikacja.

36? Ze po pierwszym roku ma wiecej fart-apps niz mialy android i ios? A posrd nich mniej spamu i wirusw? To jest ta dyskwalifikujaca wada? Jeszcze z miesiac temu plakaliscie, ze za malo aplikacji.

Bye,bye - Nokia za dwa lata zniknie z rynku (a przynajmniej
smartfonow - bo nikt powazny takiego smartfonu nie kupi).

Wiekszosc zadowolonych uzytkownikw podrzednych HTC, LG i Samsungw z WP kupi Lumie. jak tylko uzbiera piniadze.
Nie stac cie na ladny telefon i dorabiasz ideologie.

Data: 2012-02-06 07:33:53
Autor: J.F.
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Mon, 6 Feb 2012 00:02:27 +0100, Skrypk napisa(a):
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Moze wystarczy mu brak tych 100 wad :-)

[...]

Ale wady zostaja

[...]

No moze - jakos cholera lubie sobie zarzadzac mp3 w telefonie przy pomocy
Total Commandera, i wszystko inne jest sprzeczne z moja ideologia.

J.

Data: 2012-02-07 01:01:37
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Ktrych stu wad? Taki ogromnych dealbreakerw jak to, e ma tylko 10 kolorw akcentw do wyboru? Tylko e to wanie dziki temu ma unikatowy, spjny, wyrniajcy si wygld, ktry zezwala nadal na pewien zakres bezpiecznej personalizacji.

[...]

No jak w tej anegdocie: no wiemy, e to jednak nie ty ukrade, ale nie przychod ju do nas, bo niesmak pozosta.

Androidowi jako wybaczye, e kiedy mia mniej aplikacji ni ajfon?

[...]

No cholera, widzisz, a ja lubi sobie czasem po prostu muzyki posucha a nie marnowa ycie na zarzdzanie ni.
Moe po prostu porzu t ideologi zamiast tak cierpie? Istnieje mnstwo ciekawszych lub badziej produktywnych hobby ni zarzdzanie empetrjkami.

Data: 2012-02-07 11:39:45
Autor: J.F
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

49 wad masz wymienionych. Ale moze dla niektorych wazniejsza jest elegancka personalizacja ..

[...]

Kiedy wlasnie jedno sie z drugim laczy :-)
Zeby posluchac, trzeba wgrac do telefonu, a wczesniej skasowac stare.
Moze jakby mieli dwa sloty na karte ... ale oni nie maja ani jednego :-)

J.

Data: 2012-02-07 14:05:26
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Och, jednak nie 100? To jeszcze policz ile z tych 49 to faktycznie wady, czy nadal aktualne i czy na pewno prawda.

"39.  Gry dla WP7 s do drogie..." - o ROTFLU poranny.

[...]

eby byo trzeba kasowa stare, to najpierw trzeba zasra cae 8 lub 16 GB w ajpodzie/telefonie. Zdrowym umysowo ludziom wystarczy mie przy sobie tylko 2-3 tysice ulubionych piosenek.

Data: 2012-02-07 17:41:14
Autor: J.F
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Ktrych stu wad?
49 wad masz wymienionych. Ale moze dla niektorych wazniejsza jest
elegancka personalizacja ..

Och, jednak nie 100?

Inne oprocz wad maja jeszcze zalety :-)

To jeszcze policz ile z tych 49 to faktycznie wady, czy nadal aktualne i czy na pewno prawda.
"39.  Gry dla WP7 s do drogie..." - o ROTFLU poranny.

A co w tym dziwnego ?
Siedzisz sobie np w poczekalni u lekarza czy jedziesz w pociagu i rozgrzalbys palce .. a tu wybulic dodatkowo trzeba :-)

[...]

Wydaje ci sie, albo przy twojej ideologii nie doszedles do takiego problemu :-)

Mapy Europy (dla niektorych i wiecej), pare ksiazek (audio), i mimo 8GB na muzyczke brakuje miejsca. A ty nawet nie mozesz zobaczyc ile co zajmuje.

J.

Data: 2012-02-07 18:06:55
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Och, niby jakie? Maj Live Tiles? Maj Metro UI? Maj Xobox Live?

To jeszcze policz ile z tych 49 to faktycznie wady, czy nadal
aktualne i czy na pewno prawda.
"39.  Gry dla WP7 s do drogie..." - o ROTFLU poranny.

A co w tym dziwnego ?

W tym e kto ceny gier przedstawia jako wad systemu? Nic, dosy typowa durnota.

Siedzisz sobie np w poczekalni u lekarza czy jedziesz w pociagu i
rozgrzalbys palce .. a tu wybulic dodatkowo trzeba :-)

Darmowych gier jest multum. Polaczki-biedaczki maj z czego wybiera.

[...]

No o prostu nie mam pierdolca na punkcie kolekcjonowania muzyki. Szkoda mi na to czasu i i pienidzy.

Mapy Europy (dla niektorych i wiecej),

Jakbym by komiwojaerem, to bym sobie nabyw zwyk nawigacj do auta.

pare ksiazek (audio),

Wol papierowe.

i mimo 8GB na muzyczke brakuje miejsca.

Oszoomom to nawet i 80GB nie wystarczy.

A ty nawet nie mozesz zobaczyc ile co zajmuje.

Nie interesuje mnie to.

Data: 2012-02-08 12:49:49
Autor: J.F
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

A co to za funkcje dla oszolomow ? :-)

A maja Facebooka, nasza klase, gadugadu, allegro i naviexperta ?
FB to pewnie maja, bo to "podstawa".

"39.  Gry dla WP7 s do drogie..." - o ROTFLU poranny.
A co w tym dziwnego ?

W tym e kto ceny gier przedstawia jako wad systemu? Nic, dosy typowa durnota.

A po co ci "system", jesli nie chcesz grac :-)

[...]

A kto tu mowi o kolekcjonowaniu, troche ulubionych albumow ... i sie konczy :-)

Mapy Europy (dla niektorych i wiecej),
Jakbym by komiwojaerem, to bym sobie nabyw zwyk nawigacj do auta.

Wystarczy urlop w Hiszpanii czy w Grecji. A nawigacja w telefonie przydaje sie zeby do auta trafic na parkingu :-)

pare ksiazek (audio),
Wol papierowe.

Niby tez wole, ale sie nie czytaja same w czasie jazdy :-)
No i np 20 ksiazek to jest istotne obciazenie.

i mimo 8GB na muzyczke brakuje miejsca.
Oszoomom to nawet i 80GB nie wystarczy.

No ba, to raptem 10 filmow, a urlop trwa 14 dni :-)

Tym niemniej 8GB zapelnic wyjatkowo latwo.

A ty nawet nie mozesz zobaczyc ile co zajmuje.
Nie interesuje mnie to.

Bo jeszcze sobie nie zapelniles :-)

J.

Data: 2012-02-08 14:49:05
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

No wanie dla ludzi zwykych a nie dla psychopatw linuksowych.

A maja Facebooka, nasza klase, gadugadu, allegro i naviexperta ?
FB to pewnie maja, bo to "podstawa".

FB oczywicie e jest zintegrowany. Nk ju nikogo nie obchodzi. padu-padu te ju umiera na rzecz facebook chata. Allegro wydao swoj aplikacj, cakiem adna. Naviexpert nie wiem, nie potrzebuj.

[...]

A co ma system do cen gier niezalenych wydawcw?

[...]

Ile to jest "troch" ulubionych albumw?

[...]

No to i tak wyjdzie tylko kilkaset MB a nie kilka GB.

pare ksiazek (audio),
Wol papierowe.

Niby tez wole, ale sie nie czytaja same w czasie jazdy :-)
No i np 20 ksiazek to jest istotne obciazenie.

20 ksiek w cigu jednej jazdy zdysz przeczyta? A twj samochd ich nie udwignie? Niespjne te twoje zeznania.

i mimo 8GB na muzyczke brakuje miejsca.
Oszoomom to nawet i 80GB nie wystarczy.

No ba, to raptem 10 filmow,

To chyba w 1080p z blureja zripowane. A na co ci takie w telefonie? Spokojnie wystarczyoby klasyczne 700MB na takie urzdzenie. To wychodzi 8GB a nie 80GB.

a urlop trwa 14 dni :-)

No ile razy w roku jedzisz na urlop 14 dniowy? I co to za frajda filmy oglda na 4'' ekranie?
Latopa se we, jak si planujesz a tak nudzi na urlopie.

Tym niemniej 8GB zapelnic wyjatkowo latwo.

Rwnie atwo nie zapeni.

A ty nawet nie mozesz zobaczyc ile co zajmuje.
Nie interesuje mnie to.

Bo jeszcze sobie nie zapelniles :-)

W Mozarcie jako mi wystarczyo 8GB. Nie sdz, eby 16GB w Lumii prdko stao si dramatem.

Data: 2012-02-08 15:13:17
Autor: J.F
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Niby nic, ale wada pozostaje.

[...]
Raptem 25 ulubionych zespolow po 2 albumy plus lista przebojow trojki i 8GB karta staje sie nieprzyjemnie ciasna :-)

[...]

Ale po drodze sa Niemcy, Francja, czy Slowacja, Wegry, Rumunia, Bulgaria ..

[...]

A musze samochodem ? Moze np polece samolotem.

i mimo 8GB na muzyczke brakuje miejsca.
Oszoomom to nawet i 80GB nie wystarczy.
No ba, to raptem 10 filmow,
To chyba w 1080p z blureja zripowane. A na co ci takie w telefonie?

Podlaczysz sobie pod telewizor w hotelu i bedziesz ogladal :-)
Nie da sie ? A to ci ch* system :-)

a urlop trwa 14 dni :-)
No ile razy w roku jedzisz na urlop 14 dniowy? I co to za frajda filmy oglda na 4'' ekranie?
Latopa se we, jak si planujesz a tak nudzi na urlopie.

Ale laptopa na plaze brac to troche kiepsko :-)

A ty nawet nie mozesz zobaczyc ile co zajmuje.
Nie interesuje mnie to.
Bo jeszcze sobie nie zapelniles :-)
W Mozarcie jako mi wystarczyo 8GB. Nie sdz, eby 16GB w Lumii prdko stao si dramatem.

A po co ci smartfon, jesli nie potrafisz go wykorzystac :-)

A wiem, bedziesz pokazywal znajomym "a ja mam Live Tiles, a ty nie" :-)

J.

Data: 2012-02-08 17:36:54
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Jaka wada?

[...]

I moe kupie a tyle muzyki? ACTA ju po ciebie jedzie na sygnale.

[...]

No i ile si tego uzbiera? 1GB?

[...]

To nadal nie jest powd, eby sobie wzrok niszczy czytaniem ksiek z telefonu.

[...]

A masz w telefonie zcze SCART?

[...]

Na pla nie chodzi si filmw oglda.

[...]

Co to niby znaczy "nie potrafisz go wykorzysta"? Czy jeli na ten przykad w laptopie nie zajebaem caego dysku, bo wszystko co mi potrzebne si mieci, to znaczy e nie umiem go wykorzysta?

A wiem, bedziesz pokazywal znajomym "a ja mam Live Tiles, a ty nie"
:-)

A pokazywa bd. Mwic "Zobacz jakie adne te nowe Nokie". Nie "popatrz jaki mam fajny fajlmeneder" jak pojebany. No i wszystkim jak dotd si podoba.

Data: 2012-02-08 17:58:33
Autor: ALEX
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu r 8 02 2012 17:36, Skrypk pisze:

Podlaczysz sobie pod telewizor w hotelu i bedziesz ogladal :-)
Nie da sie ?

A masz w telefonie zcze SCART?

O HDMI pewnie nie syszae.

Data: 2012-02-08 18:23:06
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Po zbyt mao luksusowych hotelach si rozbijam najwyraniej.

Data: 2012-02-08 18:27:42
Autor: ALEX
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu r 8 02 2012 18:23, Skrypk pisze:

[...]

Liczyem na co w stylu "HDMI w fonie jest bez sensu bo nikt tego nie uywa, a nikt nie uywa bo ja nie uywam i nie mam"

Data: 2012-02-08 19:15:48
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

A widzisz, trza uwaa na kontekst.

Data: 2012-02-08 18:14:02
Autor: J.F
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Wyzsze ceny gier :-)

Ile to jest "troch" ulubionych albumw?
Raptem 25 ulubionych zespolow po 2 albumy plus lista przebojow trojki
i 8GB karta staje sie nieprzyjemnie ciasna :-)

I moe kupie a tyle muzyki? ACTA ju po ciebie jedzie na sygnale.

Widok plytoteki  z setka plyt jest juz taki dziwny ?
A kopiowac do wlasnego uzytku ciagle jeszcze u nas w kraju wolno.

[...]

Same Niemcy w Nokii maja cos pol GB.

[...]

To nie tylko software jest do d*, ale i hardware ? A mogl byc piekny ajfon ze swoim znakomitym ekranem ( (c) Pszemol) :-)
Wielu ksiazek do samolotu nie zabierzesz, wiec co polecasz - ograniczyc sie, samochod, e-book ?

Co do oczu sie zgadzamy ... wiec poprosze o dodatkowe pare GB na wersje audio :-)
Albo dobry syntezator mowy. Jest w systemie ? A w symbianie jest :-) (tylko jakos bezuzyteczny ).

[...]

A to nie masz video w tym najlepszym telefonie ? :-P

[...]

To nie potrzebny ci taki wielki dysk, za jaki zaplaciles :-)

A wiem, bedziesz pokazywal znajomym "a ja mam Live Tiles, a ty nie"
A pokazywa bd. Mwic "Zobacz jakie adne te nowe Nokie". Nie "popatrz jaki mam fajny fajlmeneder" jak pojebany. No i wszystkim jak dotd si podoba.

Niestety, ale starsze nokie to maja pojebany FM/system/Bluetooth.
I to czasem wychodzi przy zabawach ze znajomymi :-)

J.

Data: 2012-02-08 19:18:30
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

To jest wada gier. Konkretnych. I jak narazie nikt w tej dyskusji nie potwierdzi adnej poza Angry Birds. Ktra dobrym porwnaniem nie jest, bo na WP tam gra jest bez reklam i obsuguje XBL, wic to nie do koca ta sama gra.

[...]

Najbardziej dziwi mnie okazjonalne spacje przed pytajnikami.

A kopiowac do wlasnego uzytku ciagle jeszcze u nas w kraju wolno.

Ale ju niedugo nie bdzie wolno, jak tylko Tusk podpisze AKTA!

[...]

Bo to bogaty kraj. Rumunia i Bugaria tylko po 54 MB :>
Obawiam si, e dobrze trafiem z tym 1GB.

[...]

Do kolorowych zdj by moe znakomity.

Wielu ksiazek do samolotu nie zabierzesz, wiec co polecasz -
ograniczyc sie, samochod, e-book ?

Polecam kindla a nie adne prodki.

Co do oczu sie zgadzamy ... wiec poprosze o dodatkowe pare GB na
wersje audio :-)
Albo dobry syntezator mowy. Jest w systemie ? A w symbianie jest :-)
(tylko jakos bezuzyteczny ).

Nie interesowaem si, suchanie ksiek mnie nie pociga, nie po to kupuj telefony.

[...]

Nie najlepszym tylko najadniejszym i najbardziej ludzkim :P

Gniazda wideo nie ma. Jeszcze nie znalazem DLNA, ale w poprzednim i tak nie korzystaem, wic mnie to nawet nie interesuje.

[...]

Ale awaryjny zapas mi potrzebny. No i adniej si defragmentuje taki p-pusty.

[...]

Jaki by nie miay, to file menagerem laskom nie zaimponisz. adnym telefonem prdzej.

Data: 2012-02-08 20:39:50
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-02-08 19:18, Skrypk pisze:

[...]

a mnie dziwi to, ze jak ktos ma cos wiecej od Ciebie, to ty sie zawsze temu dziwisz.

[...]

Europa to ok 3.46GB
Jak dodasz do tego US to powiekszy sie o kolejne 3.3GB
czyli to wyjdzie juz, ze potrzebujesz na sama navi ok 7GB

[...]

WP7 - ale tylko o akceptowalnych formatach - czyli pewnie bmp i jpg - reszta to beda 'wrogie pliki'

To chyba iOS lyka WP7 w kazdym punkcie

Wielu ksiazek do samolotu nie zabierzesz, wiec co polecasz -
ograniczyc sie, samochod, e-book ?

Polecam kindla a nie adne prodki.

idac Twoim rozumowaniem (zbierajac to wszystko juz kazdemu radziles w tym watku) wyglada, ze zawsze ze soba zabierasz minimum zestaw:
a/telefon z WP7 (bo adny i mona wyrywa lachony na niego),
b/USB stick aby cokolwiek przegrac,
c/Kindla bo ebookow WP7 nie czyta
d/no i koniecznie notebooka
(bez tego w/w zestawu 'mcguivera' nie ruszasz sie z domu).
Zapomniaem jeszcze o czym?

I tu jest podstawowa roznica - bo normalnemu uzytkownikowi w sytuacji awaryjnej wystarczy do tego 1 telefon.
Reszta to juz tylo dla wygody wlasnej i w czynnosciach wczesniej zaplanowanych.

[...]

ja nie uzywam, to to jest to niepotrzebne?
coz za zote myli :)

[...]

i najbardziej ograniczonym i prymitywnym .... ale ADNYM ;)
no tak, takim adniusienkim bublu.

Gniazda wideo nie ma. Jeszcze nie znalazem DLNA, ale w poprzednim i tak

buuuu nie obsluguje DLNA - no prosze coraz wiecej ograniczen
To nawet z podstawowych wlasnosci multimedialnych jest to cudo wykastrowane?

nie korzystaem, wic mnie to nawet nie interesuje.

a moze sie przyznaj - nie wiedziales jak tego uzyc?

[...]

pare zastosowan i nie masz tego zapasu ani nie wiesz co ile zajmuje

No i adniej si defragmentuje taki
p-pusty.

no tak - defragmentuje - toc to windows pelna geba ;)
ale, ale - przeciez ty nawet nie masz dostepu do plikow - to o jakiej fragmentacji wa prawisz?
;)

[...]

bia nokia tez nie - no chyba, ze jakims lachonom przed dyskoteka w remizie strazackiej ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-09 00:43:04
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Nie. Tylko jak uwaa, e wszystko musi targa ze sob. Co wy ludzie domu nie macie?

[...]

Tak, bo prawdziwy androidowy smartfoniasz potrzebuje mie w telefonie map caej Europy i Ameryki. Cae szczcie, e nie jestem prawdziwym androidowym smartfoniarzem, bo miabym cige problemy z miejscem jak ty.

[...]

Co to s "wrogie pliki"?

[...]

Mnie tam to wszystko na codzie przy sobie nie jest potrzebne. Ja nie jestem bezdomny.
I nie sprzedaj ubezpiecze na parkingach.

I tu jest podstawowa roznica - bo normalnemu uzytkownikowi w sytuacji
awaryjnej wystarczy do tego 1 telefon.

Jaka to sytuacja awaryjna wymaga posiadania nagle przy sobie 1000 albumw muzycznych, 100 filmw i mapy samochodowej caego wiata?

[...]

Napisaem, e nie interesowaem si.
Od nadmiaru audiobookw stracie zdolno czytania?

[...]

Bo co nie odpowiada twoim marny gustom to bubel?

[...]

Tak bardzo podstawowych, e wikszo posiadaczy telewizorw nawet nie wie czy ich telewizor obsuguje. Ze wiec szuka kogo, kto z tego korzysta.
I kto tu pad ofiar marketingu, co? No kto?

nie korzystaem, wic mnie to nawet nie interesuje.

a moze sie przyznaj - nie wiedziales jak tego uzyc?

Nie wystarczajco jeszcze z siebie zrobie buraka?

[...]

O laptopie teraz pisaem, audiobookowcu.

[...]

O dysku w laptopie tu bya mowa, znawco i geniuszu.

[...]

Sw bystroci i kultur w sam raz by tam pasowa.

Data: 2012-02-09 09:14:12
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-02-09 00:43, Skrypk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

skoro nie ruszasz sie z domu na odleglosc paru km - to fakt - zawsze mozesz podskoczyc do domu po wlasciwy gadzet.

[...]

nie - tak mysli osoba, ktora jezdzi gdzies dalej niz za obreb swojego miasteczka.

[...]

pliki, ktore nie rozrozni ten bubel (zune w czasie proby wgrania je odrzuci a urzytkownikowi pozostanie tylko jakas proba konwersji na cos co jest zjadliwe dla wp7)
Twoje IQ mnie poraza.

[...]

widac, ze nie ruszasz sie z domu na odleglosc dalsza niz zapewnia to autobus z najblizszego przystanku.

I nie sprzedaj ubezpiecze na parkingach.

bo ty przecierz auta nier masz - tylko rower (a w ogole stac cie na rower - porzadny rower a nie jakis z marketu?).

[...]

to kolejny twoj koronny argument - jak czegos nie masz lub cos nie dziala?
1/ nie potrzebujeto inni tez nie potrzebuja
2/ nie interesowalem sie

To sie chlopie zainteresuj, boi jaskiniowcem wnet zostaniesz - jaskiniowcem z bialym telefonem ;)

[...]

kazdego kogo znam, ze posiada tzw smart@TV czy opcje internet@TV (i inne urzadzenia audio-video) doskonale sobie zdaje sprawe do czego to sluzy i gdybys raz na oczy widzial jakie sa tego mozliwosci - tobys nie pisal tego co powyzej.
Natomiast ty nawet tego na oczy nie widziales (gdzies slyszales) - stad te madrosci u ciebie.
To tak jak z twoim telefonem. Nie potrafisz wykorzystac nowoczesnego telefonu, to zrobiles krok wstecz i wychwalasz, ze teraz jest OK i telefon mam na odpowiadajacym mi poziomie intelektualnym i IQ dajacym pojac wselkie mozliwosci bialego telefonu z duzymi kaflami na ekranie ;)

nie korzystaem, wic mnie to nawet nie interesuje.

a moze sie przyznaj - nie wiedziales jak tego uzyc?

Nie wystarczajco jeszcze z siebie zrobie buraka?

nie - to ty tu caly czas robicz z siebie buraka i ignoranta technologicznego  wmawiajacemu calemu swiatu dookola, ze wp7 jest idealem na cale zlo tego swiata. Sluchasz radia maryji?

[...]

ROTFL

[...]

to nie ja wyskoczylem z defragmentacja

[...]

widze, ze argumentow brakuje i zylka puszcza ?

O Twoim ignoranctwie technologicznym tutaj juz wszyscy wiedza.
Wazne by byl bialy i byl ladniusi.
To tak pasuje to stron typu kozaczek czy p... (wylecialo mi z glowy - ale pewnie bedziesz wiedzial o jakch stronach mowie) - w koncu jestes tam stalym bywalcem ponoc.
Ile lachonow juz wyrwales na biala nokie?
(wiem, ze cie nie stac na bialego iPhona - to Nokia robi jako zastepstwo - a sluchawki masz jakiego koloru?  ROTFL).
:-D

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-09 10:36:41
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

No wybacz, e nie jestem takim dynamicznym przedstawicielem handlowym jak ty.
Co rozwozisz? Kosmetyki czy jogurty?

[...]

A co ma odlego do bezmylnego pakowania? Mnie nie jest potrzebna mapa USA na wycieczce do Poznania lub delegacji do Krakowa.

[...]

W ktorym miejscu i jak wyraza si tam jaka "wrogo"?

Twoje IQ mnie poraza.

Twoja paranoja nie ma nic wsplnego z moim IQ.

[...]

Nie. Wida tylko, e ty jeste za bardzo uzaleniony od tych wszystkich swoich gadetw.

I nie sprzedaj ubezpiecze na parkingach.

bo ty przecierz auta nier masz - tylko rower (a w ogole stac cie na
rower - porzadny rower a nie jakis z marketu?).

Tylko komiwojaerw sta na rowery? Niele wam pior mzgi na szkoleniach.

[...]

No jaka?

[...]

Czy ty jeste jaki nienormalny?
Czowiek grzecznie zada pytanie, ja grzecznie odpowiedziaem e nie wiem.
Tyle.

[...]

Hm?

[...]

Poza garstk twoich znajomych istnieje naprawd ogromny wiat, peen ludzi ktrzy takie bzdety maj w dupie, bo maj ciekawze zajcia i zainteresowania.

[...]

Ja tu widz, e "smart" urzdzenia to dla ciebie sposb na przeduanie ego.
Ale moe kiedy jeszcze z tego wyroniesz.

[...]

Dlaczego projektujesz na mnie swj religijny zealotyzm androidowy?
Gdy ja tylko mwi, e WP7 wcale nie jest zy. Prostota te jest zalet, nie kady potrzebuje si otacza pseudomdrymi gadetami, wiele osb z tego wyroso lub nigdy si takimi bzdetami nie interesowao.
Android naprawd ego nie przedua, tylko z siebie robisz pajaca.

[...]

Co ROTFL? Masz powyej zacytowan konwersacj, a nadal nie rozumiesz?
W yciu te si tak wpierdzielasz w rozmow, jak nie wiesz o co chodzi?

[...]

Nie. Ty wskoczye do rozmowy bez czytania jej.

[...]

Mi yka puszcza? Synu..

[...]

Jak niewiele potrzeba, by pokaza swe prawdziwe oblicze infantylnego gupka.
Przykre i pikne zarazem.

- a sluchawki masz jakiego koloru?  ROTFL).
:-D

Miaem nadziej na niebieskie, ale niestety dali czarne.

Data: 2012-02-06 16:04:44
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-02-06 00:02, Skrypëk pisze:

Wiekszosc zadowolonych uzytkowników podrzednych HTC, LG i Samsungów z WP
kupi Lumie. jak tylko uzbiera piniadze.

po czym wroci do androida bo stwierdzi, ze WP7 to jednak przereklamowany bubel (no, moze nie do konca bubel, bo dzwonic sie da i te pare kafli da sie wyciagnac na ekran - ale to samo mozna zrobic na telefonie za 1/10 ceny Lumii)

Nie stac cie na ladny telefon i dorabiasz ideologie.

tak - masz racje - nie stac mnie by placic > 2 tys pln za cos tak niedorobionego i ograniczajacego.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-06 19:10:41
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Bynajmniej.

i te pare kafli da sie wyciagnac na ekran - ale to samo mozna zrobic
na telefonie za 1/10 ceny Lumii)

To zrób.  Pokaż mnie ten równie ładny telefon za 1/10 ceny.

Nie stac cie na ladny telefon i dorabiasz ideologie.

tak - masz racje - nie stac mnie by placic > 2 tys pln za cos tak
niedorobionego i ograniczajacego.

Po prostu nie stać się na ładne rzeczy.

Data: 2012-02-06 19:35:53
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5
On 2012-02-06 19:10, Skrypëk wrote:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Jak juz wczesniej mowilem - dla kazdego cos dobrego. To sa dwa komentarze z zamieszczonego na poczatku linka:

eDameXxX pisze:
21 stycznia 2012 o 13:30

Żeby dobrze ocenić Windowsa Phone, trzeba po prostu z niego jakiś czas korzystać. Czytanie takich tekstów niewiele zmieni. Ci co od samego początku są negatywnie nastawieni do MS zostaną przy swoim. A ci co chcieliby poznać ten system, przez tego teksty widzą same wady.
Sam kupiłem sobie HTC HD2 i zainstalowałem na nim Androida. Testowałem róże wersje, nawet ICS. System ogólnie chodził bardzo dobrze, płynnie, mało resetów, praktycznie nie narzekałem. Jednak 2 tygodnie temu z ciekawości zainstalowałem Windowsa Phone w wersji Mango.
Pierwsze wrażenie, (łał!) bardzo szybko się włączył. Początkowo Windows w porównaniu do Andka wydawał mi się przeraźliwie prosty i ubogi (patrząc na interfejs), ale to było tylko złudzenie, bo w rzeczywistości bardzo dużo opcji jest po prostu w konkretnych programach i ustawieniach. Myślałem, że WP wywalę po kilku dniach i wrócę do Androida, ale chciałem przetestować go dłużej i jak na razie od tamtej pory cały czas z niego korzystam. Cały interfejs Metro jest wg mnie genialny. Duże kafelki są bardzo intuicyjne, nigdy przez przypadek nie włączyłem złego programu, ani nie wybrałem innej opcji niż zamierzałem, co na Androidzie się zdarzało. W domu telefon podłączam do kompa, automatycznie włącza się Zune, przeciągam muzykę, filmy, które chcę wrzucić i gotowe. Większość wad, które pojawiają się w tekście, w ogóle mi nie przeszkadza, jedynie to zwiększanie głośności mogłoby lepiej działać, ale niedługo ma być aktualizacja Tango, później Apollo, to pewnie to naprawią.

Na obecną chwilę nie wracam do Androida…

raven_raven pisze:
22 stycznia 2012 o 13:20

Widzisz, też miałem HD2. Ja jednak po trochę ponad tygodniu używania WP7 z gigantyczną ulgą wracałem do CyanogenMod 7 (Android 2.3.5 wtedy). Ten system jest tragiczny jak dla mnie, zdecydowanie nie powinno się go nazywać OSem do smartfonów. Jasne, może być wygodny i prosty dla kogoś – ale po co w takim razie wydajecie ponad 1000 zł na telefon, by z niego tylko dzwonić i korzystać jak z dumbphone’a sprzed 10 lat? Jak dla mnie ograniczanie użytkownika w imię „wygodnego” interfejsu (na który po kilku dniach nie można patrzeć) to nie jest postęp.

Data: 2012-02-07 01:14:06
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-02-06 19:10, Skrypëk wrote:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Tylko że ci co są w marginalnej mniejszości niesłusznie nazywają popularne rozwiązania złymi.

eDameXxX pisze:
[...]

Bo tendencyjny i manipulatorski tekst - niczym relacja z Przystanku Woodstock w TV Trwam.

[...]

I taka jest opinia większości użytkowników, którzy spróbowali.
Więcej użytkowników WP jest zadowolonych ze swoich telefonów niż użytkowników androidów.

raven_raven pisze:
22 stycznia 2012 o 13:20

Widzisz, też miałem HD2. Ja jednak po trochę ponad tygodniu używania
WP7 z gigantyczną ulgą wracałem do CyanogenMod 7 (Android 2.3.5
wtedy). Ten system jest tragiczny jak dla mnie,

Zauważ, jak prostacka i nonsensowna jest ta "recenzja". "Recenzent" nawet nie potrafił powiedzieć, co mu się nie spodobało. Najwyraźniej jedyną dla niego wadą WP jest to, że WP to jednak nie android, a on się przecież uzależnił do cyjanogenomodowania.

[...]

Smartfon to z definicji skrzyżowanie telefonu z outlookiem i ewentualnie możliwością uruchamiania dodatkowych aplikacji.
Dziecko nawet nie zna definicji smartfona a się mądrzy.
Ponadto nie stać go na ładne rzeczy i dorabia ideologię.

Jak dla mnie ograniczanie użytkownika w imię
„wygodnego” interfejsu (na który po kilku dniach nie można patrzeć)
to nie jest postęp.

Smartfony nigdy nie miały służyć nadpobudliwym majsterkowiczom do modowania.

Data: 2012-02-07 15:15:15
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-02-06 19:10, Skrypëk wrote:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

czasami jedna cecha moze calkowicie skreslic dany produkt w oczach - ale Tobie ciezko to pojac.
I nie mam wcale na mysli ikonek, kolorow czy ilosci programow w markecie.

Jedna z wad (w moich oczach) - wymienie te najwieksze (przeboleje np. brak portu kart SD - choc to jesnak jest przydatne):
- wymagany dod. program (Zune) by cokolwiek wgrac na telefon
- aby wgrac plik trzeba dod. konwertowac plik (dod. strata czasu)
- ograniczona obsluga roznych formatow
- brak flesha czy silverlight (czyli ogranicza w poruszaniu sie po www)
- brak jakiegokolwiek managera plikow (ciekawe czy jest dostepna choc usluga dropbox)
- czy jest obsluga drukarek sieciowych? (anroid ma to swietnie rozwiazane) - jak znam zycie - pewnie nie
- brak sensownego przegladacza plikow PDF (toz to niemal standard)
- brak mozliwosci wczytania ebooka (WP7 będzie traktował e-książki jako obce, wrogie plik)
- Smartfony z WP7 nie pozwalają na wymianę plików przez Bluetooth. W sumie to logiczne – patrz punkt wyżej.
- Bez odblokowania urządzenia nie jest możliwe instalowanie aplikacji spoza Marketplace
- Aplikacje w menu wyświetlane są jako lista ikon z opisem. Gdy jest ich więcej niż kilkanaście, znalezienie potrzebnej aplikacji jest trudne – albo trzeba się „naprzewijać”, albo szukać w wyszukiwarce, albo korzystać z kratki z literami. A przecież można by było wprowadzić sprawdzony układ siatki, jak w Androidzie, iOS czy Symbianie.
- A Polaków i inne białe niedźwiedzie mamy gdzieś… (caly fragment artykulu)
- Brak szyfrowania danych, brak VPN. Zero poważny zastosowań korporacyjnych !!!
- Brak funkcji smart dialing (inteligentnego wybierania po nazwie kontaktu lub numerze telefonu) w aplikacji telefonu. Są co prawda zamienniki w Marketplace, ale słabo integrują się z systemem – np. nie mają historii, nie wyświetlają nieodebranych itd. W rezultacie i tak zawsze trzeba korzystać z dwóch aplikacji – systemowej i z Marketplace.

jest jeszcze pare wad - ale glownie programowej (glosnosc, dzwonki, zalaczniki do emaili - ale to zakladam, ze wczesniej czy pozniej zostanie poprawione)

eDameXxX pisze:
[...]

to ustosunkuj sie prosze do punktow, ktore wymienilem wyzej.

Jak dla mnie te punkty sa dyskwalifikujace, by ten telefon nazwac 'smartfonem'.

raven_raven pisze:
[...]

po Twojej wypowiedzi mam jeden wniosek: na sile chcesz by Twoj telefon nazywal sie 'smartfon' nie majac jego cech.
Ty chcesz po prostu telefonu z ograniczeniem jak 'sterownik pralki automatycznej' (to cytat ktoregos z przedpiscow) i nie chcesz w nim nic zmieniac, personalizowac. Chcesz byc grzecznym podwaldnym producenta sprzetu i oprogramowania, jednak w towarzystwie chcialbys uchodzic za 'ynteligentnego', znawce i bystrzaka.
Tak - telefony z WM7 beda dla ludzi, ktorzy potrzebuja ograniczonego systemu - i wcale tego nie neguje, bo to w ostatnim czasie marketingowcy zrobili bom na smartfon (takie madre slowa podnoszace u wlasciciela IQ ;) - ale uwazam, ze nieslusznie.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-07 16:19:36
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
On 2012-02-06 19:10, Skrypëk wrote:
AL <adam@skads.tam> wrote:
W dniu 2012-02-06 00:02, Skrypëk pisze:

Wiekszosc zadowolonych uzytkowników podrzednych HTC, LG i
Samsungów z WP kupi Lumie. jak tylko uzbiera piniadze.

[...]

A ajfonie to nikomu nie przeszkadzało.

- aby wgrac plik trzeba dod. konwertowac plik (dod. strata czasu)

Same się konwertują w tle. Nobody gives a shit.

- ograniczona obsluga roznych formatow

Nie ma w przyrodzie rzeczy niegraniczonych.

- brak flesha czy silverlight (czyli ogranicza w poruszaniu sie po
www)

To akurat polityka celowa a nie niedoróbka.

- brak jakiegokolwiek managera plikow (ciekawe czy jest dostepna choc
usluga dropbox)

Być może jakieś aplikacje do dropbox są. Ale po co, jak jest SkyDrive?

- czy jest obsluga drukarek sieciowych? (anroid ma to swietnie
rozwiazane) - jak znam zycie - pewnie nie

W życiu by mi nie przyszło do głowy, żeby z telefonu coś drukować.
To taka standardowa technika marketingowa androidziarzy: wymyśleć absurdalne ekstremalne zastosowanie i gardłować jakież ono koniecznie i niezbędne.

- brak sensownego przegladacza plikow PDF (toz to niemal standard)

Reader firmy Adobe jest bezsensowny? U mnie działa, znaczy PDFy wyświetla.
To może napiszta lepszy, linuksiarze, skoro tak kochacie ten standard?

- brak mozliwosci wczytania ebooka (WP7 będzie traktował e-książki
jako obce, wrogie plik)

Jako.. wrogie? Cóż to za brednie jakiegoś paranoika?

Jakieś programy do tego są. Nie interesowałem się, bo do czytania wolę kindla.

- Smartfony z WP7 nie pozwalają na wymianę plików przez Bluetooth.

W telefonach pozwalających i tak mało kto używa.

- Bez odblokowania urządzenia nie jest możliwe instalowanie aplikacji
spoza Marketplace

Ba. Nihili novi.

[...]

Strasznie trudne, faktycznie :)

A przecież można by było wprowadzić
sprawdzony układ siatki, jak w Androidzie, iOS czy Symbianie.

I zjebać w ten sposób cały design. Jasne.
Nie po to kupiłem WP by wyglądał jak jakieś stare gówno.

- A Polaków i inne białe niedźwiedzie mamy gdzieś…

Biznes to nie działalność charytatywna. Polaczki-biedaczki to kiepski rynek.

- Brak szyfrowania danych, brak VPN. Zero poważny zastosowań
korporacyjnych !!!

A jakież to poważne zastosowania koproracyjne będą linuksiarze uprawiać w piwnicy u rodziców?

- Brak funkcji smart dialing (inteligentnego wybierania po nazwie
kontaktu lub numerze telefonu)

Jakie tam ono inteligentne. Wodotrysk zbędny. Normalnym ludziom się to nie podoba.
Zdrowy człowiek dzwoni poprzez wybranie kontaktu z rejestru ostatnich połączeń (klasycznie pod zieloną słuchawką) lub z listy kontaktów, a nie klepiąc numery. Tak samo na klasycznych telefonach jak i na "smartfonach".

Jak zwykle próbujecie publice wmówić, że jakiś foch jest obowiązkowym i powszechnym zastosowaniem.

jest jeszcze pare wad - ale glownie programowej (glosnosc, dzwonki,
zalaczniki do emaili - ale to zakladam, ze wczesniej czy pozniej
zostanie poprawione)

Tak, to jest system wciąż rozwijany, bo istnieje raptem od roku.

eDameXxX pisze:
[...]

To ty się ustosunkuj do tych wad androida:
- jest brzydki, niespójny i tworzony bez gustu zupełnie
- wymaga dualcorów do płynnego działania
- ma gorszą klawiaturę ekranową niż WP
- nie obsługuje Xbox Live

Być może gdyby takie rzeczy dopisać do artykułu, to uczyniłoby go bardziej rzetelnym. Czytający miałby wtedy świadomość, że android nie jest wcale lepszym rozwiązaniem tylko innym. I że wybór androida to kompromis a nie żaden sukces.

No ale wam religia każe twierdzić iż jesteście lepsi, nawet wbrew dowodom.

Jak dla mnie te punkty sa dyskwalifikujace, by ten telefon nazwac
'smartfonem'.

j.w.

Nie może być tak, żeby jeden głupi minus przysłaniał wszystkie plusy.

Dlatego sensowna recenzja powinna zawierać nie tylko wady ale i zalety - wtedy dopiero publika może podjąć w miarę rozsądną decyzję.

ale po co w takim razie wydajecie ponad 1000 zł
na telefon, by z niego tylko dzwonić i korzystać jak z dumbphone’a
sprzed 10 lat?

^^ Nie, no ten fragment jest po prostu przepiękny. :>

No nas stać na ładne rzeczy, drogie dziecko, i nie do przerabiania je kupujemy.

[...]

Nie. To dzieci marnujące życie na modowanie chcą by tylko ich telefony nazywano smartfonami.

Ty chcesz po prostu telefonu z ograniczeniem jak 'sterownik pralki
automatycznej' (to cytat ktoregos z przedpiscow) i nie chcesz w nim
nic zmieniac, personalizowac.

Chcę personalizować i personalizuję. Ale personalizacja ma swoje rozsądne granice.

 Chcesz byc grzecznym podwaldnym producenta sprzetu i oprogramowania,

Czy ty masz jakąś paranoję? Zniewolony się czujesz przez Onych?

Ja po prostu wybieram takie urządzenie, jakie mi się najbardziej z dostępnych podoba. Po to żeby z niego korzystać, nie po to żeby go modować.

 jednak w towarzystwie chcialbys
uchodzic za 'ynteligentnego', znawce i bystrzaka.

Ja? To nastoletni androidziarze uzurpują sobie wyłączność na słowo "smartfon", co jest pociesznie głupie.

Ja tam mówię że mam telefon. Na Nokię E50 i BlackBerry też mówiłem telefon.

Tak - telefony z WM7 beda dla ludzi, ktorzy potrzebuja ograniczonego
systemu

oraz ładnego, szybkiego, wygodnego i stabilnego. Zamiast przestarzałego ajfona i przereklamowanego androida.

marketingowcy zrobili bom na smartfon (takie madre slowa podnoszace u
wlasciciela IQ ;) - ale uwazam, ze nieslusznie.

W sensie boom na androidy? Tak.

Data: 2012-02-07 17:32:05
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-02-06 19:10, Skrypëk wrote:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

iPhonea zwrocilem - m.in tez z powodu posiadania dodatkowych aplikacji srodowiskowych by cos sensownego zrobic (nie mam komputera swojego - nic nie wgram)

- aby wgrac plik trzeba dod. konwertowac plik (dod. strata czasu)

Same się konwertują w tle. Nobody gives a shit.

a czy ty masz tylko jeden komputer?
Sa sytuacje, ze trzeba obsluzyc wspolpracowac z paroma komputerami - na kazdym mam instalowac jakies dziwne oprogramowanie?

(pomijam fakt, ze polityka wielu firm tego zabrania)

- ograniczona obsluga roznych formatow

Nie ma w przyrodzie rzeczy niegraniczonych.

nie, ale sa pewne standardy, ktorych nie zmienisz
chocbys tupal nozka

- brak flesha czy silverlight (czyli ogranicza w poruszaniu sie po
www)

To akurat polityka celowa a nie niedoróbka.

tak tez mowi apple
a internet swoje i stron fleshowych nie ubywa
zly internet, zly .... ;)

Ja chce sie dostosowac do obecnie istniejacej sytuacji a nie czekac az za pare lat flesh sam wymrze smiercia naturalna.

- brak jakiegokolwiek managera plikow (ciekawe czy jest dostepna choc
usluga dropbox)

Być może jakieś aplikacje do dropbox są. Ale po co, jak jest SkyDrive?

ale sa pewne standardy
SkyDrive jest na ile systemów operacyjnych dostepne?

Dodatkowo w Dropbox nie przechowuje sie tylko dokumentow office.

[...]

to po co Ci obsluga dokumentow (patrz Twoj przyklad z SkyDrive)
Ja rzadam by smartfon umozliwil mi wydruk dokumentu (pdf/worda/excela) jaki mam na telefonie - bez koniecznosci podlaczania telefonu do komputera (tu sie klania durne miedzymordzie w postaci potrzeby posiadania Tunes - bo via BT sie nie da przeslac pliku na notebooka....)
Toc to juz 'glupi i pymitywny' symbian potrafil wydrukowac dokument.

Ale oczywiscie stoisz przy swoim: "ja nie potrzebuje, to inni rowniez"

- brak sensownego przegladacza plikow PDF (toz to niemal standard)

Reader firmy Adobe jest bezsensowny? U mnie działa, znaczy PDFy wyświetla.
To może napiszta lepszy, linuksiarze, skoro tak kochacie ten standard?

no przeciesz pisza, ze kleka przy dlugich plikach PDF.
Jak wczytam cala ksiazke lub paruset stronicowa instrukcje w pdf - da rade?

- brak mozliwosci wczytania ebooka (WP7 będzie traktował e-książki
jako obce, wrogie plik)

Jako.. wrogie? Cóż to za brednie jakiegoś paranoika?

jakie formaty ebookow (ogolnie przyjete) akceptuje WM7 ?
Prosze o odpowiedz tutaj.

Jakieś programy do tego są. Nie interesowałem się, bo do czytania wolę
kindla.

a masz interfejs Kindla na WM7?
Bo z glupiego androida bez problemu sie da polaczyc z baza ksiazek Kindla i pobrac w jego natywnym formacie (bez potrzeby targania dodatkowego urzadzenia).

- Smartfony z WP7 nie pozwalają na wymianę plików przez Bluetooth.

W telefonach pozwalających i tak mało kto używa.

patrz wyzej: "nie uzywasz i twierdzi, ze nie potrzeba"
Tu sie mylisz.
Czujesz sie wyobcowany jak posiadacz iPhonea.

Przyklad:
mam w telefonie dokument w pdf.
zalozmy, ze nie mam mozliwosci wydrukowania wprost z telefonu,
wiec chcialbym go szybko przekopiowac na komputer kolegi (nie ma Zune'a)
po BT by on wydrukowal ten plik na drukarce lokalnej.

Jak to zrobi posiadacz WM7?

Pewnie powie - a po co?

- Bez odblokowania urządzenia nie jest możliwe instalowanie aplikacji
spoza Marketplace

Ba. Nihili novi.

No tak - super argument :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nihil_novi

[...]

nie jest trudne - ale powoduje, ze jak masz paredziesiat roznych programow, to:
- nie da szybko do nich dojsc (ograniczona liczba kafli)
- nie da sie ich grupowac w podgrupy tematycznie (czyli zakladac katalogow, np. na programy edycyjne, narzedzia, etc).
Caly czas masz jeden worek, w ktorym bedziesz nieustannie grzebal.

A przecież można by było wprowadzić
sprawdzony układ siatki, jak w Androidzie, iOS czy Symbianie.

I zjebać w ten sposób cały design. Jasne.
Nie po to kupiłem WP by wyglądał jak jakieś stare gówno.

rozumiem, ze 6 kafli = 6 funkcji telefonu Ci wystarczy :)

- A Polaków i inne białe niedźwiedzie mamy gdzieś…

Biznes to nie działalność charytatywna. Polaczki-biedaczki to kiepski
rynek.

a ty jestes bogatym Amerytkaninem :)

Powiem Ci kim jestes: ofiara marketingu bogatych Amerykanow.

- Brak szyfrowania danych, brak VPN. Zero poważny zastosowań
korporacyjnych !!!

A jakież to poważne zastosowania koproracyjne będą linuksiarze uprawiać
w piwnicy u rodziców?

Co argumentow zabraklo - albo nawet nie wiesz do czego to sluzy?

[...]

Bo masz 6 nuemrow w ksiazce telefonicznej - podobnie jak 6 kafli na ekranie ;)

[...]

na razie to bubel
albo inaczej - system dla telefonu - a nie smartfonu.

Wyglad telefonu (tego Nokii nie ujmuje) to nie wszystko.
Ty sie na razie zachwycasz tylko wygladem, bialymi ramkami etc.

eDameXxX pisze:
[...]

tez tak moge powiedziec o MacAir - choc nigdy z niego nie korzystalem

- wymaga dualcorów do płynnego działania

nie mam dualcora - prc. 800MHz i chodzi plynnie

- ma gorszą klawiaturę ekranową niż WP

a ja mam sprzetowa i sie nie chwale.
W czym jest gorsza ta ekranowa klawiatura?
W Twoim subiektywnym odczuciu, czy masz jakis konkretny argument

- nie obsługuje Xbox Live

A kto ma w domu Xbox live?

A jesli ktos woli PS3 lub Nintendo - to ma sobie tez tego Xboxa kupic?

Najdurniejszy argument jaki od dawna slyszalem :-D

[...]

ale mi chodzi o pewne zalozenia tego systemu.
a nie o dzialanie.
Zalozenia to jego funkvcjonalnosc - jak to zrobia - nie interesuje mnie to.
Po prostu niektorzy wymagaja ciut wiecej funkcjonalnosci (nawet kosztem ergonoimii, ktora w tym przypadku jest drugorzedna sprawa).

No ale wam religia każe twierdzić iż jesteście lepsi, nawet wbrew dowodom.

ja nie twierdze, ze cos jest lepsze/gorsze - bo to jest subiektywne.
Chce Ci tylko wyprostowac mysli i swiatopoglad - ze nie kazdy patrzy Twoimi oczami.
Przykladowo: nie mam kamery do videorozmow - bo nie potrzebuje (nie uzywam, lub uwazam za zbedne. A jakbym potrzebowal to poszukalbym takigo modelu co to ma), ale np. braku wymiany plikow po BT nie potrafilbym odzalowac (to 1 z punktow dyskwalifikujacych).

Jak dla mnie te punkty sa dyskwalifikujace, by ten telefon nazwac
'smartfonem'.

j.w.

Nie może być tak, żeby jeden głupi minus przysłaniał wszystkie plusy.

ale wymianilem Ci tych minusow sporo - i staralem sie nie czepiac szczegolow.

Dlatego sensowna recenzja powinna zawierać nie tylko wady ale i zalety -
wtedy dopiero publika może podjąć w miarę rozsądną decyzję.

szukajac nowego produktu - wpierw czytam o jego wadach.
Czy sa akceptowalne i czy mieszcza sie w kompromisie na jaki moge sie zgodzic.

ale po co w takim razie wydajecie ponad 1000 zł
na telefon, by z niego tylko dzwonić i korzystać jak z dumbphone’a
sprzed 10 lat?

^^ Nie, no ten fragment jest po prostu przepiękny. :>

tu sie ustosunkuj do autora tych slow, a nie do mnie

No nas stać na ładne rzeczy, drogie dziecko, i nie do przerabiania je
kupujemy.

j/w

[...]

uwierz - nie marnuje zycia na modowania telefonu - po prostu raz skonfigurowany mi sluzy i robi to co od niego oczekuje.
Czasami dokladajac do niego jakas nowa funkcje czy program (ktory tu ktos nawet poleci).
Nie instaluje wszystkich programow/gier z markietu - nie mam na to czasu i checi.
Konfiguruje raz telefon _pod siebie_ i zapominam o tym.

[...]

To wydrukuj jakis dokument ?
Lub przeslij plik na sluzbowy laptop lub laptop kolegi (bez instalacji dod. oprogramowania)
Polacz sie laczem VPN z siecia swojej firmy?

Chcesz byc grzecznym podwaldnym producenta sprzetu i oprogramowania,

Czy ty masz jakąś paranoję? Zniewolony się czujesz przez Onych?

nie ja - tylko Ty.
I d\to do tego stopnia, ze tego nie zauwazasz.
Czyli z punktu widzenia marketoiddowca - jestes idealnym klientem.

Ja po prostu wybieram takie urządzenie, jakie mi się najbardziej z
dostępnych podoba. Po to żeby z niego korzystać, nie po to żeby go modować.

i kazdy ma do tego prawo
Ale wyglad to nie wszystko.
Z wygladu bardzo podoba mi sie iPhone4 - a lezy w szufladze.

jednak w towarzystwie chcialbys
uchodzic za 'ynteligentnego', znawce i bystrzaka.

Ja? To nastoletni androidziarze uzurpują sobie wyłączność na słowo
"smartfon", co jest pociesznie głupie.

nie, slowo smartfon jest obecnie promowane wszedzie - naduzywane.

Ja tam mówię że mam telefon. Na Nokię E50 i BlackBerry też mówiłem telefon.

ja tez nie mowie "zapomnialem smartfona" tylko telefon i tak go traktuje.
Poprzednio nosilem dwa urzadzenia: telefon + Palmtop.
Teraz jestem zadowolony, ze majac jedno urzadzenie mam ta funkcjonalnosc - a nawet wieksza - niz poprzednio przy dwoch.

Tak - telefony z WM7 beda dla ludzi, ktorzy potrzebuja ograniczonego
systemu

oraz ładnego, szybkiego, wygodnego i stabilnego. Zamiast przestarzałego
ajfona i przereklamowanego androida.

ajfon przestarzaly?
przereklamowany android?

Leczysz kompleksy?

marketingowcy zrobili bom na smartfon (takie madre slowa podnoszace u
wlasciciela IQ ;) - ale uwazam, ze nieslusznie.

W sensie boom na androidy? Tak.

no bez dwoch zdan - komplesy :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-07 18:11:57
Autor: ALEX
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu Wt 7 02 2012 17:32, AL pisze:

ajfon przestarzaly?

W stosunku do konkurencji bardzo przestarzały.

Data: 2012-02-07 18:50:35
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5

Nie sprawdzalem na ile ten test jest miarodajny, jednak wyniki sa dosc interesujace: http://www.extremetech.com/computing/99379-iphone-4s-benchmarks-twice-as-fast-as-the-galaxy-s-ii-droid-bionic

Data: 2012-02-07 18:53:37
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-02-07 18:11, ALEX wrote:
[...]

Tu nie chodzi o jakieś nieistotne benczmarki podniecające tylko nastolatków.

Data: 2012-02-07 18:56:02
Autor: ALEX
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu Wt 7 02 2012 18:50, atm pisze:

[...]

A w jakim temacie ten link?

Data: 2012-02-07 19:09:23
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5
On 2012-02-07 18:56, ALEX wrote:
[...]

Przestarzalosci iP4S w stosunku do konkurencji

Data: 2012-02-07 21:15:26
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-02-07 18:56, ALEX wrote:
[...]

Ale ten benchmark udowadnia tylko, że ajfon ma wyższe wymagania sprzętowe, co się źle odbija na żywotności baterii.

A i tak nie o tym była mowa.

Data: 2012-02-07 23:14:12
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-02-06 19:10, Skrypëk wrote:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Omatko, toż to jakieś inwalidztwo. Tym tropem idąc to wszystkie samochody świata są złe, bo nie dadzą się prowadzić bez użycia nóg.
Zdajesz sobie sprawę, że 99% ludzi taki problem nie dotyka i dlatego właśnie to nie jest istotna wada, a wręcz nie jest to wada?

- aby wgrac plik trzeba dod. konwertowac plik (dod. strata czasu)

Same się konwertują w tle. Nobody gives a shit.

a czy ty masz tylko jeden komputer?

Mam w domu stacjonarny, w biurze laptopa i w torebce tablet. Cóż to ma wspólnego z jakąś tajną konwersją?

Sa sytuacje, ze trzeba obsluzyc wspolpracowac z paroma komputerami -
na kazdym mam instalowac jakies dziwne oprogramowanie?

A to jest jakieś zmartwienie? To normalne, że jak się chce na ten przykład z drukarki korzystać na kilku komputerach, to trzeba na każdej przynajmniej sterowniki zainstalować.

(pomijam fakt, ze polityka wielu firm tego zabrania)

Nie używaj firmowego komputera do wgrywania swoich lewych empetrójek, bo przyjadą SOPA, PIPA i ACTA i wsadzą prezesa do aresztu.

- ograniczona obsluga roznych formatow

Nie ma w przyrodzie rzeczy niegraniczonych.

nie, ale sa pewne standardy, ktorych nie zmienisz
chocbys tupal nozka

Są pewne formaty, których świat nie chce uznać za standardy, choćby nie wiem jak mocno linuksiarze tupali.

[...]

Internet nie zły tylko padł ofiarą. Gdyby MS tak się troszczył o standardy HTMLa 10 lat temu jak dziś, to by internet był pięknym miejscem bez flasha. A teraz wypowiedzieli razme Apple wojnę przeciw burdelowi, który samis spowodowali.

Ja chce sie dostosowac do obecnie istniejacej sytuacji a nie czekac az
za pare lat flesh sam wymrze smiercia naturalna.

Nigdy go nie lubiałem. Zawsze był przerażająco zasobożerny, niestabilny i niebezpieczny.

[...]

Kto niby ogłosił jakiegoś dropboxa standardem?

SkyDrive jest na ile systemów operacyjnych dostepne?

Przez przeglądarkę na każdym systemie można korzystać.
API jest otwarte, SDK jest darmowe - każdy system mógłby obsługiwać "natywnie", gdyby się developerom zachciało.
Microsoft nawet na iOSa już sam napisał aplikację kliencką, by ratować umierające na raka Apple.

Dodatkowo w Dropbox nie przechowuje sie tylko dokumentow office.

Skydrive przechowuje dowolne pliki. Jest jeno limit rozmiaru bodajże 100MB.

Dodatkowo najważniejsze rzeczy można synchronizować atomatycznie między komputerami przez Mesh, co jednocześnie może robić za automatyczny backup w chmurze. Bardzo fajna sprawa, jak się ma kilka komputerów. I w obsłudze prosta jak budowa cepa przysłowiowa.
Tak, wiem że tobie niepotrzebne, bo komputeru nie masz.

[...]

Mi zasadniczo tylko do sporadycznego czytania. I najczęściej tego co przyszło mailem.

Ja rzadam by smartfon umozliwil mi wydruk dokumentu (pdf/worda/excela)
jaki mam na telefonie - bez koniecznosci podlaczania telefonu do
komputera

To jest niszowe zapotrzebowanie inwalidów bezkomputerowych.
Czy w pracy nie zapewniono ci komputera z dostępem do drukarki?
A w domu kupiłeś sobie drukarkę i zapomniałeś dokupić komputera?
Czy drukujesz prywatę w pracy?

 Toc to juz 'glupi i pymitywny' symbian potrafil
wydrukowac dokument.

Symbian nie był "głupi i prymitywny". To tylko opinia linuksowo-androidowych zealotów, którzy nienawidzą jakiejkolwiek konkurencji i próbują ją zniszczyć swym negatywnym marketingiem wirusowym.

Ale oczywiscie stoisz przy swoim: "ja nie potrzebuje, to inni rowniez"

A ty stoisz przy swoim "ja potrzebuję, więc inni również".
Człowieku, jak znam sporo różnych ludzi i nikt nie drukuje z telefonu.

[...]

Nie próbowałem specjalnie wielkich dokumentów. Oglądałem parę razy coś co przyszło mailem i udało się.

[...]

A jakie "odrzuca jako wrogie?". Proszę o rzetelną odpowiedź. Chętnie sobie taki wgram i obejrzę stosown komunikat "plik został odrzucony, gdyż jest we wrogim formacie".

Jakieś programy do tego są. Nie interesowałem się, bo do czytania
wolę kindla.

a masz interfejs Kindla na WM7?

Interfejs Kindla na WP7? To Kindle ma w ogóle jakiś interfejs?

Bo z glupiego androida bez problemu sie da polaczyc z baza ksiazek
Kindla i pobrac w jego natywnym formacie (bez potrzeby targania
dodatkowego urzadzenia).

Na WP7 też jest oficjalna aplikacja z Amazona. Niestety US only na razie. Jakieś aplikacja do czytania epubów pewno są, szukać mnie się nie chce.
Ale i tak nie chcę czytać książek na telefonicznym ekraniku. Śliczny jest, kolory ma piękne, ale książki to ja wolę z papieru lub e-papieru.

[...]

Wyobcowany? WTF? Ja mam bardzo socjalny telefon, ja jestem dzięki niemu bliżej ludzi :P

[...]

Na przykład wyśle mailem.

INB4 a jak kolega nie ma internetów?! Wybacz, ale wszyscy ludzie jakich znam mają komputery i dostęp do internetu. Nie jestem wstanie się identyfikować z takimi problemami.

- Bez odblokowania urządzenia nie jest możliwe instalowanie
aplikacji spoza Marketplace

Ba. Nihili novi.

No tak - super argument :)

A co tak cudownego jest poza marketplace, żebym chciał instalować? Pytam poważnie, bo odblokowałem telefon legalnie za $10 i teraz nie wiem jak to wykorzystać, a na pisanie własnych aplikacji jakoś nie mogę znaleźć weny i czasu.

[...]

Ależ da się. W przeciwieństwie do androidów lista aplikacji na WP7 scrolluje się szybko, łatwo i przyjemnie. I bardzo dobrze, że nie wygląda jak ta ohydna przestarzała siatka ikon w ajfonach i androidach.
No i po przekroczeniu pewnej liczby pojawiają się te literki do skakania jak w liście kontaktów. Na nowej Lumii jeszcze nawet do tego nie doszedłem, bo zainstalowałem tylko to czego faktycznie czasem używam.

- nie da sie ich grupowac w podgrupy tematycznie (czyli zakladac
katalogow, np. na programy edycyjne, narzedzia, etc)

Ale ja wcale nie mam tyle aplikacji, żeby mi się je chciało grupować. Na grzyba mi to?

Caly czas masz jeden worek, w ktorym bedziesz nieustannie grzebal.

Ależ ja wszysko doskonale wiem gdzie mam i nie muszę grzebać jak opętany. A najważniejsze rzeczy mam przypięte na żyjących kafelkach na ślicznym głównym ekranie.

[...]

Czy ty należysz do tych osób które do paska zadań Windows przypięłyby wszystkie programy świata, gdyby długość paska pozwoliła?
Na telefonie mam kafelków kilkanaście, podobnie jak aplikacji na pasku na PC. Więcej na codzień mi niepotrzebne.

[...]

Jasne. Bo nie padłem ofiarą wirusowego marketingu androidziarzy, to muszę być ofiarą marketingu amerykańskiego. Bo to nietakt kupować ładne rzeczy.

[...]

Wiem doskonale. Ja się pytam o jakie konkretnie "poważne korporacyjne zastosowania" się rozchodzi nastoletnim fanom modowania.
Przecież nie rozmawiamy o przetargu na flotę terminali do liczenia składek dla armii agentów ubezpieczeniowych, tylko o wyborze konsumenckiego urządzenia dla normalnego człowieka.

[...]

Ja nie mam w kontaktach numerów tylko ludzi kilkadziesiąt.
Nie po to mam listę kontaktów by numery pamiętać i je "wykręcać" jak w budce telefonicznej. Daj pan spokój.

[...]

System dla ludzi. Oszołomie ty.

Wyglad telefonu (tego Nokii nie ujmuje) to nie wszystko.
Ty sie na razie zachwycasz tylko wygladem, bialymi ramkami etc.

No. Po pół roku nadal mnie zachwyca. Jest tak doskonale zaprojektowany i wykonany.
Żadne blackberry ani androidy nie zachwyciły mnie na tak długo.

[...]

Ale ja korzystałem z androidów i były brzydkie.

- wymaga dualcorów do płynnego działania

nie mam dualcora - prc. 800MHz i chodzi plynnie

Adroid płynnie na 800MHz? Chyba kpisz ;]

- ma gorszą klawiaturę ekranową niż WP

a ja mam sprzetowa i sie nie chwale.

Good for you.
Czyli na ekranowych się nie znasz ;)

W czym jest gorsza ta ekranowa klawiatura?

W obsłudze. Rozchodzi się tylko o kilka pikseli w tę lub wewtę, a robi ogromną różnicę w precyzji trafiania w klawisze.

- nie obsługuje Xbox Live

A kto ma w domu Xbox live?

W domu nikt. To jest usługa online, ona w chmurach mieszka. Służy do zdobywania achievementów w grach na PC, na Xboxie i na telefonie. I chwaleniu się nimi znajomym, którzy też grają.
Nie wiesz tak elementarnych rzeczy, a zarzucasz mi że ja nie wiem o czym mówię.

A jesli ktos woli PS3 lub Nintendo -

To może tylko zazdraszczać.

Najdurniejszy argument jaki od dawna slyszalem :-D

Ty wiesz co jest durnym argumentem? Że takie PS3 jest lepsze od Xboxa, bo ma czytnik BluRay. Świetnie, ale ale jednak Kinect i Dance Central dostarczają o wiele więcej frajdy niż czytnik płyt. Odtwarzacz do filmów zawsze można kupić osobno.

Taka mądra technika przedstawiania wad. Że jak android coś ma czego nie ma WP7, to jest to wada WP7. No zgodnie z twoją logiką, to dałoby się uzbierać i 50 wad androida, takich jak:
- brak kafelków
- brak xbox live
- brak metro ui
- brak zune
- brak listy aplikacji nie będącej siatką ikon
- cztery przyciski pod ekranem zamiast trzech
- brak bing maps
- brak nokia mapy
- brak nokia nawigacja
- brak nokia muzyka
- brak ujednoliconej regulacji głośności

znudziło mi się, ale mógłbym jeszcze tak długo.

[...]

A większości ludzi nie zależy na tej dodatowej fukcjonalności i po pewnym czasie narzekają na niską ergonomię. Żałują wtedy pewnie, że dali się nabrać wirusowemu marketingowi androidowemu, że niby tej funkcjonalności potrzebują.

[...]

Ależ ja o tym doskonale wiem.

Przykladowo: nie mam kamery do videorozmow - bo nie potrzebuje (nie
uzywam, lub uwazam za zbedne.

Ktoś z tego w ogóle korzysta więcej niż raz?

Ale widzisz - dobry przykład. Dla mnie to taki sam drugorzędny szczegół jak przesyłanie plików po BT. Nigdy nie korzystałem nawet jak mogłem.

[...]

Ale takie głupoty jak cena gier, to sobie mogłeś darować, jeśli chciałeś zrobić dobre wrażenie.
Zaprawdę powiadam ci: to wydawca gry decyduje o jej cenie. To nie jest ani wada ani zaleta telefonu.
Tymczasem ja wolę Angry Birds za 10.50zł z achievementami na XBL niż darmowe z reklamami. Tańsze niż paczka fajek, a wystarcza przynajmniej na 10 razy dłużej.

[...]

To jest strasznie smutna koncepcja. Wybierać produkty czytając tylko o ich wadach.
Naprawdę nie interesuje się, czy czegoś nie zrobiono lepiej?
Strasznie to smutne jest.

[...]

No to nie cytuj bredni, jak się z nimi nie zgadzasz.

[...]

To czemu przytaczasz jakieś brednie o tym, że jak coś się nie da modować to już nie jest smarfon? No czemu?

[...]

Po co z telefonu? Co to ma wspólnego z personalizacją?

Lub przeslij plik na sluzbowy laptop lub laptop kolegi (bez instalacji
dod. oprogramowania)

Pocztą mu wyśle. A i tak z Outlooka na moim komputerze zapewne.

Polacz sie laczem VPN z siecia swojej firmy?

Nie ma takiej potrzeby. Poczta, sharepoint i nawet pulpit zdalny dostępne są przez https i nawet na pececie nie potrzebuję korzystać z VPNa. A i tak na telefonie korzystam tylko z tego pierwszego. I podobnie jest w tzw. korporacjach, które pocztę trzymają na Exchange - większość nie torturuje pracowników VPNami.
A zwykły biały człowiek i tak nie kupuje sobie telefonu po to, by na nim znienawidzoną pracę do domu przynosić.

[...]

Czego nie zauważam? Kamer i podsłuchów w ścianach?
O co ci się rozchodzi z tym byciem podwładnym?

[...]

Ale sporo. Człowiek się czuje lepiej wśród ładnych rzeczy. Po prostu. I to nie znaczy, że ktoś się nie zna i że jest niepoważny.
To właśnie jak kogoś nie stać, to sobie dorabia idelogię, że mu ładne niepotrzebne, a on brzydkie wybrał umyślnie a nie z konieczności.
To chyba jest ten słynny dysonans poznawczy.

Z wygladu bardzo podoba mi sie iPhone4 - a lezy w szufladze.

Paskudny jest. Ajfony ładne to mogły być 4 lata temu, jak nie miały konkurencji. Teraz to już jakieś retro.

[...]

A niby dlaczego? Czy obecne telefony smartfonami nazywane potrafią mnież niż Nokia 9210 Communicator?

[...]

Nigdy nie rajcowało mnie dłubanie rysikiem w palmtopach.

[...]

Dodanie bezużytecznej Siri nie uczyniło go ani trochę świeższym.

przereklamowany android?

Krawatów nie wiąże, ciąży nie usuwa. Ot taki trochę inny iOS/Symbian. Żadna rewelacja.

Leczysz kompleksy?

Nie.

marketingowcy zrobili bom na smartfon (takie madre slowa podnoszace
u wlasciciela IQ ;) - ale uwazam, ze nieslusznie.

W sensie boom na androidy? Tak.

no bez dwoch zdan - komplesy :)

Nie zaperzaj się, tylko się przyjrzyj, kto zrobił boom i na co. I kto się upiera, że tylko jego rozwiązanie godne jest miana smartfona.

Data: 2012-02-08 00:24:46
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-02-06 19:10, Skrypëk wrote:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

cos ci sie grupy pomylily

[...]

to, ze w tym swoim WM7 nie powymieniasz sie plikami (nie bedac w zasiegu sieci Wifi i swojego Sky...., ktory notabene dostepny jest tylko na jedyny sluszny system)
Przeslesz plik z telefony do komputera i odwrotnie?
Nie! Wiec z czym do ludzi sie pchasz?

[...]

to zainstaluj ten sterownik na WM7 - sprobuj chociaz.
Widac, ze podstawy jarzysz - ale z reszta u Ciebie cianiutko.

(pomijam fakt, ze polityka wielu firm tego zabrania)

Nie używaj firmowego komputera do wgrywania swoich lewych empetrójek, bo
przyjadą SOPA, PIPA i ACTA i wsadzą prezesa do aresztu.

z tego co czytam, to jestes dziecko, ktore rozroznia dwa/trzy typy plikow i to wszystko.

[...]

sa standardy - nawet w systemie Windows, ktorych WM7 nie kojarzy.
BUBEL Panie jak nic.
Gdzie ja mowilem o linuxie, ze uzywam linuxa, etc?

Masz jakies przewidzenia i skrzywienia - podobnie jak z tym wyjezdzaniem samochodami.
Ale tak wypowiadaja sie ludzie nie majacy nic do powiedzienia - slepo zapatrzeni w to co udalo im sie - z duzym wyrzeczeniem - kupic :)

[...]

jakby babcia miala wasy....
Nie zmienisz faktu, ze jest flesh i wiele serwisow wciaz z nich korzysta.
Mozesz z nich nie korzystac (swiadomie) - ale skazujesz sie sam na ulomnosc i brak pelnej funkcjonalnosci.

[...]

nikt - ale jest on dostepny na wielu platformach i jest popularny.
A SkyDrive - kto tego uzywa, reka w gore?

[...]

tak, w ten sposob to sobie moge wiele rzeczy napisac - bibliotek SDK udostepnia wielu producentow - i co z tego?
Nie ma aplikacji - nie ma rozmowy = brak funkcjonalnosci.

Dodatkowo w Dropbox nie przechowuje sie tylko dokumentow office.

Skydrive przechowuje dowolne pliki. Jest jeno limit rozmiaru bodajże 100MB.

25MB znawco

[...]

Jakbys kiedykolwiek uzywal tego SkyDriva lub pierwowzoru, czyli Dropboxa - to bys nie pisal takich swiatluych mysli jak wyzej.

Tak, wiem że tobie niepotrzebne, bo komputeru nie masz.

prywatnie - mam pewnie wiecej tych komputerow niz Ty, ale czy ja gdzies pisalem, ze nie mam komputera?
Pisalem, ze majac wiele komputerow musialbym za kazdym razem jakies gowniana aplikacje instalowac tylko po to by moc wymienic sie plikiem komputer-telefon.

[...]

a wyslesz maila z zalacznikiem?
Tak - pytanie retoryczne i odpowiesz 'a po co?' :)

[...]

Ty nie potrafisz czytac, lub interpretujesz teksty jak chcesz

Czy w pracy nie zapewniono ci komputera z dostępem do drukarki?
A w domu kupiłeś sobie drukarkę i zapomniałeś dokupić komputera?
Czy drukujesz prywatę w pracy?

udosteponiono - ale zalozmy, ze dostales dokument mailem i chcesz go wydrukowac.
Co robisz?
Instalujesz super duper aplikacje na kazdym razem by przekazac ten dokument z telefonu na komputer czy inny nosnik informacji?
To jest najwieksza paranoja WM - brak zarzadzania plikami czyni ten system bezuzyteczny biznesowo.

[...]

uzywam symbiana do tej pory i uzylem tego okreslenia 'glupi' z ironia (ale ty bys tego nie rozpoznal, nawet gdyby ironia kopnela Cie w dupe)

Ale oczywiscie stoisz przy swoim: "ja nie potrzebuje, to inni rowniez"

A ty stoisz przy swoim "ja potrzebuję, więc inni również".
Człowieku, jak znam sporo różnych ludzi i nikt nie drukuje z telefonu.

skoro poruszasz sie wsrod swoich kolezkow, ktorzy chelpia sie biala obudowa telefonu i pytaja rodzicow czy moga wrocic po 22 do domu - to fakt, pewnie beda sie dzisiw wielu rzeczom - ktorych tu celowo powycinales z poprzedniej wypowiedzi.

[...]

no to sobie sprobuj lub poczytaj opinie osob, ktore probowaly.
A potem dyskutuj.

[...]

Ty mi odpowiedz mistrzu.
W koncu to ty masz ten super system.
Ale pewnie nie wiesz co to notebook, lub czytasz je jako dokumet worda ;)

Jakieś programy do tego są. Nie interesowałem się, bo do czytania
wolę kindla.

a masz interfejs Kindla na WM7?

Interfejs Kindla na WP7? To Kindle ma w ogóle jakiś interfejs?

dla innych OS jest dostepny.
Buuuu - znowu nie ma nic na WM7?
Pewnie odpowiesz, ze jest SDK i mozna sobie samemu napisac :)

[...]

tak samo jak wyszukiwarka Bingo, czy uslugi glosowe - tylko US.
Co czyni jeszcze bardziej okaleczony system w tej czesci swiata.

Ale i tak nie chcę czytać książek na telefonicznym ekraniku. Śliczny
jest, kolory ma piękne, ale książki to ja wolę z papieru lub e-papieru.

i nosic kolejne urzadzenie....

[...]

no tak - dzwonki na ten przyklad sobie sam piszesz lub dospiewowujesz
a dokumenty przepisujesz z telefonu kolegi i dzieki temu dluzej przebywasz z innymi ludzmi ;)

[...]

a jak nie ma sieci w zasiegu?

Zaczynasz odpowiadac jak wlasciciel iPhone'a....

INB4 a jak kolega nie ma internetów?! Wybacz, ale wszyscy ludzie jakich
znam mają komputery i dostęp do internetu. Nie jestem wstanie się
identyfikować z takimi problemami.

na parkingu podziemnych gdzie nie ma zasiegu rowniez?
Jak wymienisz sie wizytowka?

I zakladasz, ze wszyscy musza miec internet.
To tak jak ja moglbym zalozyc, ze nie znam czlowieka, ktory nie potrafi wymienic sie dokumentem via BT.

[...]

no przeciez sie przyznales, ze uzywasz tylko 6 programow ktore mieszcza sie na glownym ekranie :)
Dlaczego wiec sie teraz dziwisz z kolei, ze nie wiesz co wgrac?
Ja nie wiem jakie masz potrzeby - widac nie masz zadnych potrzeb skoro zadajesz takie pytanie.

[...]

a jak bedziesz mial 180 programow zainstalowanych to tez za kazdym razem bedziesz przeskakiwal po liscie?

I nie wiem co miales za telefon z androidem - ale jakos nie zauwazam, by sie cokolwiek 'haczylo' przy przewijaniu.

[...]

bo juz sie przyznales - ze uzywasz tylko 6 aplikacji, ktore masz 'pogrupowane' w 6ciu kaflach ;)

[...]

a ile masz tych super aplikacji - az 6?

[...]

ale jest to skonczona ilosc - wiec jestes ograniczony, tylko nie chcesz tego zauwazyc.

[...]

ladne to pojecie wzgledne.
Funkcjonalnosc mozna ocenic obiektywnie, wyglad przy tym ma drugorzedne znaczenie.

[...]

wiele normalnych ludzi musi czasami polaczeyc sie z siecia firmy - i to nie jest ich wymysl.
Brak takiej mozliwosci czyni sprzet bezuzyteczny - nawet gdyby byl olsniewajaco ladny.

[...]

a jak szybko dochodzisz do konkretnego kontaktu: znajac/pamietajac fragment numeru, nazwisko lub imie a moze tylko adres/miasto lub po histori ostatnich kontaktow?
No chyba, ze masz tylko stalych znajomych - ograniczona ilosc - wiec mozesz sobie ich szukac przewijajac liste.

[...]

jak na razie to Ty wykazujesz takie sklonnosci.
Ale prosze - zaczynasz sie rozkrecac (argumentow juz brak) ...

[...]

Bo wykazales sie juz ignorancja i brakiem jakiejkolwiek zdolnoscia opanowac cos wiecej niz WM7 - dlatego Cie tak zachwyca?

[...]

to za malo - co to znaczy brzydkie?

- wymaga dualcorów do płynnego działania

nie mam dualcora - prc. 800MHz i chodzi plynnie

Adroid płynnie na 800MHz? Chyba kpisz ;]

HTC Vision vel DesireZ

Widac, ze malo wiesz i androida widziales chyba tylko jak Ci tata pokazal.

- ma gorszą klawiaturę ekranową niż WP

a ja mam sprzetowa i sie nie chwale.

Good for you.
Czyli na ekranowych się nie znasz ;)

uzywam tego i tego - w zaleznosci co wygodniejsze

W czym jest gorsza ta ekranowa klawiatura?

W obsłudze. Rozchodzi się tylko o kilka pikseli w tę lub wewtę, a robi
ogromną różnicę w precyzji trafiania w klawisze.

ja nie mam problemow w trafianiu - moze mniej pij? ;)
Duze kafel, duze klawisze klawiatury - ewidentnie masz jakis problem.

Ile mozesz mies alternatywnych klawiatur?
(np. programisty z kursorami, swype, grafiti, normalna )

[...]

no to o czym my gadamy - jestes dzisciak z gimnazjum.
Moj 12-to letni syn tez sie chwali przed kolegami ile w jakies sieciowce wyciagnol punktow :)

Nie wiesz tak elementarnych rzeczy, a zarzucasz mi że ja nie wiem o czym
mówię.

bo w koncu zdradziles, ze jestes dzieiciakiem a zaczynasz dyskusje z doroslymi.  Trzeba bylo tak od razu, od razu bym zrozumial i tego calego watku by nie bylo.

[...]

kazdy chwali co ma.
i tlumaczyc sie, ze zawsze mozna zastapic cos czyms innym - ale ten watek nie od tego. Pewnie na grupie gry znajdziesz w tym temacie wieksze zrozumienie

[...]

??? chciales powiedziec , ze to jest bardzo biznesowa funkcja?

- brak metro ui
a czym to sie je - moze tak troche opisowo, bo powiem, ze znam explicit i Tobie to tez nic nie powie

- brak zune

no to jest zaleta, ze nie ma tego :)

- brak listy aplikacji nie będącej siatką ikon
- cztery przyciski pod ekranem zamiast trzech
- brak bing maps
- brak nokia mapy
bo jest cala masa innych i lepszych
(uprzedze Ci - z moim telefonem dostalem tez darmowe mapy zintegrowane z systemem)
- brak nokia nawigacja
- brak nokia muzyka
- brak ujednoliconej regulacji głośności

czy ty wiesz co ty w ogole piszesz?

Co ty tu wymieniasz - napisz jeszcze brak logo Nokia... :-D

znudziło mi się, ale mógłbym jeszcze tak długo.

nie wymieniles ANI JEDNEJ sensownej funkcji (nie mowiac, ze czesc z tych co wymieniles w WM7 w PL jest kulawa).

Ale to potwierdza Twoj stan i sposob rozumowania swiata na poziomie gimnazjalisty.

Wiec wybacz, ale nie bede z Toba wiecej dyskutowal.
Bo szkoda mi na to czasu.

Mysle, ze czytajacym ten watek tez w pelni dopelnil sie Twoj obraz (w tym psychologiczny).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-08 11:02:26
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Nie, nie pomyliły mi się.

[...]

to, ze w tym swoim WM7

WP7. Nie mam WM7.

nie powymieniasz sie plikami

Po co mam się z kimś wymieniać plikami? Co to w ogóle znaczy? To coś jak wymienianie się autkami z gumy turbo?

(nie bedac w
zasiegu sieci Wifi i swojego Sky...., ktory notabene dostepny jest
tylko na jedyny sluszny system)

Nie jest.

Przeslesz plik z telefony do komputera i odwrotnie?

Jak będę chciał to prześlę.

Wiec z czym do ludzi sie pchasz?

Ja się z niczym nie pcham.

[...]

Nie mam WM7. Nawet gdybym miał, to nie drukowałbym z palmtopa.

[...]

Gdybyś wymienił, z jakimi to rzekomo niezbędnymi typami plików się pchasz do ludzi, to byłoby łatwiej rozmawiać.

[...]

Standardy czego? I co to jest WM7?

[...]

No ładnie ci odpierdala. Ale wiesz, że łądnie opisałeś adroidziarzy? To dla nich system stał się ważniejszy od człowieka. Tak samo jak i wcześniej dla św.p. linuksiarzy.

[...]

No ja nie zmienię. I nic takiego nie sugerowałem.

Mozesz z nich nie korzystac (swiadomie) - ale skazujesz sie
sam na ulomnosc i brak pelnej funkcjonalnosci.

Znaczy na brak animowanych reklam? Omatko.
Jakoś z tym przeżyję, wiesz?

[...]

Wśród linuksiarzy chyba.

A SkyDrive - kto tego uzywa, reka w gore?

Normalni ludzie.

Ale ciekawe, że popularność narzędzia jest dla ciebie ważniejsza niż funkcjonalość. Czy w twoim półświatku użycie dropbxa daje +5 do lansu?

[...]

Nic, zupełnie nic. Przecież to żadna różnica, czy usługa ma otwarte i udokumentowane API prawda?

Nie ma aplikacji - nie ma rozmowy = brak funkcjonalnosci.

Oho. To nagle MS wininien niedoróbek androida. Wyborne

Dodatkowo w Dropbox nie przechowuje sie tylko dokumentow office.

Skydrive przechowuje dowolne pliki. Jest jeno limit rozmiaru bodajże
100MB.
25MB znawco

Hmm.. Mój SkyDrive mówi 100MB.
No ale przecież ty wiesz lepiej, ZNAWCO.

[...]

Znaczy tak funkcjonalność by zniknęłą pod wpływem obserwacji?
U mnie jakoś nadal działa.

Może ty jednak z jakiegoś innego Mesha korzystałeś, ZNAWCO?

Tak, wiem że tobie niepotrzebne, bo komputeru nie masz.

prywatnie - mam pewnie wiecej tych komputerow niz Ty, ale czy ja
gdzies pisalem, ze nie mam komputera?

No nie ty, ten drugi pan. Wyglądacie dla mnie bardzo podobnie.

Pisalem, ze majac wiele komputerow musialbym za kazdym razem jakies
gowniana aplikacje instalowac

Za każdym razem? Moim zdaniem wystarczy raz. Znawco.

tylko po to by moc wymienic sie plikiem
komputer-telefon.

Ale jaką potrzebę to w ogóle zaspokaja? Używania telefonu jako pendrajwa, żeby zaoszczędzić kilka złotych?

[...]

No wyślę.
Pytanie wcale nie retoryczne: po co przegrywasz pliki na telefon i z niego wysyłasz, skoro mogłeś od razu wysłać mailem z komputera?

[...]

Klikam "drukuj" w Wordzie na komputerze w biurze lub w domu.
Przecież nie wożę mobilnej drukarki ze sobą w torbie.

To jest najwieksza paranoja WM - brak zarzadzania plikami czyni ten
system bezuzyteczny biznesowo.

Co to za biznes, który ma drukarki a nie ma komputerów?

(domyślam się, że drukuje żeby sobie poczytać, bo na telefonie niewygodnie)

[...]

Och wybacz, że nie założyłem na ciebie teczki i nie sprawdziłem w niej czy symbiana używasz.

[...]

Nie kojarzę takiego zjawiska.

[...]

A będą one tak samo rzetelne jak twoje? To może podziękuję.
Uwierzę jak kiedyś sam sprawdzę.

[...]

Ale ja się pytam o co chodzi z tą wrogością.

Ale pewnie nie wiesz co to notebook, lub czytasz je jako dokumet
worda ;)

Ale co mam czytać w takim formacie? Nikt mi takich załączników nie przysyła.

[...]

"Interfejs Kindla"? A co to jest? Taki launcher do androida, który zamienia siatkę kolorowych ikon na czarno-białe menu obslugiwane klawiszami?

Buuuu - znowu nie ma nic na WM7?

Nie wiem. Pierwsze słyszę o WM7.

[...]

"wyszukiwarka Bingo"? Och ty znawco.

Ale i tak nie chcę czytać książek na telefonicznym ekraniku. Śliczny
jest, kolory ma piękne, ale książki to ja wolę z papieru lub
e-papieru.
i nosic kolejne urzadzenie....

No jak się chce w podróży czytać ksiązkę, to się nosi w torebce książkę. Jest to naturalna kolej rzeczy.
Wiele nie waży, nie powinna ci bardzo przeszkadać, skoro i tak taszczysz wszędzie ze sobą drukarkę.

[...]

Que? Kompozytorem, grajkiem ani śpiewakiem nie jestem. Pomyliłeś mnie z kimś?

a dokumenty przepisujesz z telefonu kolegi

Dlaczego miałbym czynić coś takiego? Co to w ogóle za scenariusz biznesowy? Co ty bierzesz?

[...]

W bieszczady lub do lasu to ja nie jeżdzę po to żeby pliki kopiować.

[...]

Ja się z klientami nie spotykam na parkingach.

Jak wymienisz sie wizytowka?

Wyciągnę z portfela.

I zakladasz, ze wszyscy musza miec internet.

No nie muszą. Mogą biegać na pocztę. Ale tacy ludzie tym bardziej nie pragną "smartfonów".

[...]

Przecież nic takiego nie powiedziałem.

Dlaczego wiec sie teraz dziwisz z kolei, ze nie wiesz co wgrac?

Się nie dziwię tylko pytam. Co takiego pięknego mnie omija? Może spróbuję i mi się spodoba.

Ja nie wiem jakie masz potrzeby - widac nie masz zadnych potrzeb skoro
zadajesz takie pytanie.

Bo jak czyjeś potrzeby zostały zaspokojone, to znaczy że nie ma żadnych?

Powinienem dać się nabrać marketingowi androidowemu, że potrzebuję możliwości drukowania na mobilnej drukarce na parkingu?

[...]

A jak będziesz miał 1800 programów zainstalowanych? A jak 18000?

I nie wiem co miales za telefon z androidem - ale jakos nie zauwazam,
by sie cokolwiek 'haczylo' przy przewijaniu.

Dysonans.

[...]

Nie. Kłamco i fałszerzu historii.

ktore masz 'pogrupowane' w 6ciu kaflach ;)

W kaflach nic nie jest pogrupowane. Znawco.

[...]

Czy ty sobie chuja przedłużasz ilością aplikacji?
Ewidentnie masz jaką obsesję na tym punkcie.

[...]

ale jest to skonczona ilosc

A 180 to nie jest skończona ilość?

 - wiec jestes ograniczony,

Ograniczony to ty jesteś umysłowo. I chyba za dużo wolnego czasu masz, skoro udaje ci się korzystać ze 180 różnych aplikacji.

[...]

Tak sobie tłumaczą brzydcy i biedni ludzie.

Funkcjonalnosc mozna ocenic obiektywnie

Teoretycznie. W praktyce udało ci się pobić wszelkie rekordy subiektywności.

Spotykanie się z klientami na ciemnym parkingu i drukowanie im oferty na kolanie z drukarką w bagażniku - obiektywna ocena funcjonalności telefonu - lulz.

[...]

No. I niekoniecznie w celach takich jakie się da na telefonie zrealizować, nawet na androidzie.

Brak takiej mozliwosci czyni sprzet bezuzyteczny

Oczywiście, znawco. Brak jednej rzeczy czyni coś zupełnie bezużytecznym.
Zwłaszcza że nie mówimy o zakupie telefonów dla pracowników.

[...]

Nie znam/pamiętam innego numeru niż własny.

nazwisko lub imie

Klikam w kontaktach na literkię.

a moze tylko adres/miasto

Jak można zapomnieć czyjeś imię/nawisko a pamiętać adres?
Toż to jakaś socjopatia albo inna patologia.

 lub po  histori ostatnich kontaktow?

Się klika na słuchawkię.

No chyba, ze masz tylko stalych znajomych - ograniczona ilosc - wiec
mozesz sobie ich szukac przewijajac liste.

Ja nie jestem sprzedawcą ubezpieczeń ani konsultantką avonu, żeby mi się lista "znajomych" dynamicznie zmieniała.

[...]

Jakie skłonności? Mi telefon służy do kontaktu z ludźmi a nie spuszczania się nad tysiącem aplikacji i funkcji.

[...]

Ty myślisz że jakąś wiedzę tajemną posiadłeś, bo zainstalowałeś sobie 180 aplikacji spoza marketu? Omatko.
Ja nie mam na takie bzdety czasu, szkoda mi na to życia. Wystarczy mi 18, naprawdę.
Instalując kolejne nie wchodzi się już na żaden wyższym poziom doświadczenia.
A zrootowanie telefonu i wgranie jakiegoś cyjanogenomoda to kilka minut googlania lub bingowania. Naprawdę nie ma się czym podniecać.

opanowac cos wiecej niz WM7

Nie znam WM7.

[...]

To znaczy, że nieładne. Ewidentnie tworzone przez nerdów bez gustu, dla których liczyła się wyłącznie źle pojęta funkcjonalność.

- wymaga dualcorów do płynnego działania

nie mam dualcora - prc. 800MHz i chodzi plynnie

Adroid płynnie na 800MHz? Chyba kpisz ;]

HTC Vision vel DesireZ

Widac, ze malo wiesz i androida widziales

Mogłem nie widzieć jakiegoś najświeższego 2.3.3, a tam się ponoć sporo polepszyło.
Tymczasem WP7 potrafił płynnie działać już od samego swojego początku z rok wcześniej.

[...]

A co ma kafel do klawiatury, znawco?

[...]

Nie stać cię na kinecta i przyjaciół, więc dorabiasz ideologię.

Nie wiesz tak elementarnych rzeczy, a zarzucasz mi że ja nie wiem o
czym mówię.

bo w koncu zdradziles, ze jestes dzieiciakiem a zaczynasz dyskusje z
doroslymi.

Oj ty stetryczały bufonie, jakiś ty durny.

[...]

No zwłaszcza androidziarze.

[...]

A ty naprawdę nie masz żadnego życia po za swoją pracą akwizytora?

- brak metro ui
a czym to sie je - moze tak troche opisowo, bo powiem, ze znam
explicit i Tobie to tez nic nie powie

- brak zune

no to jest zaleta, ze nie ma tego :)

No co ty? Od kiedy to brak jest zaletą?
To w takim razie mam 49 zalet WP a nie wad.

[...]

No przecież zgodne z twoją logiką. Ja jestem w jednym, to wada drugiego. Niezależnie od tego czy potrzebne.

znudziło mi się, ale mógłbym jeszcze tak długo.

nie wymieniles ANI JEDNEJ sensownej funkcji (nie mowiac, ze czesc z
tych co wymieniles w WM7 w PL jest kulawa).

Ty za to wymieniłeś. 180 aplikacji. Dają za to jakiś achievement na forach dla androidziarzy?

[...]

No idź sprzedawaj androidy i ubezpieczenia komuś innemu.
Ja dziękuję, już miałem lub mam.

Data: 2012-02-08 00:03:28
Autor: Ra
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-02-07 17:32, AL pisze:

- brak flesha czy silverlight (czyli ogranicza w poruszaniu sie po
www)

To akurat polityka celowa a nie niedoróbka.

tak tez mowi apple
ciekawe co mówisz bo akurat tak mówi adobe
zresztą flesh to zło

a internet swoje i stron fleshowych nie ubywa
tak i może jeszcze są indeksowane przez google
zly internet, zly .... ;)

Data: 2012-02-08 00:32:19
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-02-08 00:03, Ra pisze:
[...]

nie mowie, ze flesh to dobrodziejstwo - ale jest,
a skoro jest, to nie bede sie na niego sztucznie obrazal a jedynie akceptowal ten fakt i nie pozbawial sie pewnej funkcjonalnosci skoro taka jest zaimplementowana (nie jestem zwolennikiem flesha).

Dziwnym natomiast jest fakt, ze silverlight microsoftu nie zostal zaimplementowany dla WM7.
Podobnie dla YT M$ poponuje jakies ulomne miedzymordzie.
To w temacie multimediow/streamingu.

a internet swoje i stron fleshowych nie ubywa
tak i może jeszcze są indeksowane przez google

wpisz citroen i zobacz pierwszy zwrocony wynik via google.
Wczym jest ta strona napisana?

(nie wiem co miales na mysli o nieindeksowaniu stron via google)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-08 08:52:06
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
Dziwnym natomiast jest fakt, ze silverlight microsoftu nie zostal
zaimplementowany dla WM7.

Bo mobilny IE9 z założenia nie obsługuje żadnych kontrolek ActiveX.

Podobnie dla YT M$ poponuje jakies ulomne miedzymordzie.
To w temacie multimediow/streamingu.

Przecież youtube działa, o co ci się rozchodzi?

Data: 2012-02-08 10:55:17
Autor: J.F
Zestawienie wad WP 7.5
Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości grup
[...]

Skoro nie jestes, to nie wiadomo czy braku flasha sie martwic, czy cieszyc - coraz wiecej firm bedzie z niego rezygnowac :-)

Dziwnym natomiast jest fakt, ze silverlight microsoftu nie zostal zaimplementowany dla WM7.

Byc moze jakas dalekowzroczna polityka - np nie bedzie DRM i ograniczen w materiale na male ekrany.

Podobnie dla YT M$ poponuje jakies ulomne miedzymordzie.
To w temacie multimediow/streamingu.

P.S. tak sie wlasnie patrze na kamerke w notebooku, i sie zastanawiam .... jak sprawdzic czy jej ktos nie uruchomil i mnie nie obseruje ?
A Flash akurat potrafi.

a internet swoje i stron fleshowych nie ubywa
tak i może jeszcze są indeksowane przez google

wpisz citroen i zobacz pierwszy zwrocony wynik via google.
Wczym jest ta strona napisana?

www.citroen.pl ? W HTML. Moze i jakis obiekt ma,  ale ma tez 500 linii html i skryptow w javie.

Co i tak jest niezle, bo sporo firm zmusza do uruchomienia flasha, zeby kliknac "skip intro".

(nie wiem co miales na mysli o nieindeksowaniu stron via google)

We flasha chyba nie zagladaja ?
W pdf i doc jak najbardziej.

J.

Data: 2012-02-08 12:05:56
Autor: Artur Maśląg
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-02-08 10:55, J.F pisze:
(...)
wpisz citroen i zobacz pierwszy zwrocony wynik via google.
Wczym jest ta strona napisana?

www.citroen.pl ? W HTML. Moze i jakis obiekt ma, ale ma tez 500 linii
html i skryptow w javie.

To może dokładniej tę stronę obejrzyj - 200 linii css, parę skryptów
i flash.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-02-08 13:38:27
Autor: J.F
Zestawienie wad WP 7.5
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
[...]

css to przeciez juz html :-)
Tym niemniej bez dzialajacego flasha ta strona bardzo duzo pokazuje.

Zobacz np ta bez flasha http://www.europartner.pl/

Swoja droga - jak im sie udalo tak wysoko te strone spozycjonowac ? Google jakos znalazlo.

J.

Data: 2012-02-08 14:07:11
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia 2012-02-08, o godz. 13:38:27
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa(a):

Zobacz np ta bez flasha http://www.europartner.pl/

Swoja droga - jak im sie udalo tak wysoko te strone spozycjonowac ? Google jakos znalazlo.

Od ~2008 roku Google indeksuje strony z flashem i wsppracuje nad tym
z Adobe. A poza tym stosuje si rne sztuczki - np. umieszczanie
tekstu i struktury odnonikw dodatkowo w plikach HTML dla
zaindeksowania przez bota.

Zdrwko

Data: 2012-02-08 15:17:01
Autor: J.F
Zestawienie wad WP 7.5
Uytkownik "MaciekBabciaDobosz"  napisa w
[...]

Akurat ta strona w HTML nie ma prawie nic. Ani tresci, ani slow kluczowych.

A szukalem "skip intro site:pl".  Ona nie zawiera nawet "skip" w html.
A "intro" owszem - intro.swf.

J.

Data: 2012-02-08 16:27:48
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia 2012-02-08, o godz. 15:17:01
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa(a):

Akurat ta strona w HTML nie ma prawie nic. Ani tresci, ani slow kluczowych.

Bo ona nie ma mie. ;-) Myk polega na tym e to jest w oddzielnym,
spreparowanym i podsunitym botowi pliku. Poza tym jak pisaem - od
2008 roku Google wsppracuje z Adobe nad wyciganiem treci z
plikw .swf. ZTCP od flash 8.0 jest dostpna do indeksowania pena
tre, odnoniki etc. Analiza flasha wychodzi gorzej ni HTML-a ale
jest robiona. W przypadku Google pojawia si na pocztku wyszukiwania
znacznik [flash]. Tak jak [PDF] w przypadku zindeksowanych plikw PDF.
Problemem z flashem nie jest indeksowanie przez wyszukiwarki a to e
cz systemw i przegldarek go nie obsuguje.

Zdrwko

Data: 2012-02-07 19:04:34
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-02-06 19:10, Skrypëk wrote:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Za wszelka cene chcesz udowodnic, ze samochody osobowe to tylko sedany.
Bo przeciez jak sama nazwa wskazuje sluza do wozenia osob. Producent przewidzial gdzie siedza ludzie, gdzie znajduje sie bagaz.
Kombi i hatchbacki to jakies nieporozumienie, wozenie wozka dla dziecka, telewizora czy szafki to dla geekow.... Trzeba tam skladac jakies siedzenia, wyjmowac plastikowa pokrywe bagaznika czy zwijac rolete, nie no porazka jakas. Komu to jest potrzebne.
Tak wyglada z mojego punktu widzenia Twoja argumentacja. Widze jednak, ze nie ma sposobu, zeby Cie przekonac ze kazde urzadzenie ma swoje wady i zalety i ze kazdy ma ich indywidualna liste, podobnie tez liste priorytetow odnosnie funkcji. Jedna z cech "smartowosci" to dostosowanie sie do uzytkownika a nie odwrotnie.
Coz, masz swoje zdanie - swietnie ze sie tego trzymasz.

Data: 2012-02-07 21:14:05
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-02-06 19:10, Skrypëk wrote:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Niektórm jest, niektórym nie jest. Sedany nie są gorsze od ciężarówek. Są wygodniejsze i ładniejsze.

[...]

Ja to widzę zupełnie inaczej. Ty się upierasz przy bzdurnych tezach, że tylko ciężarówki lub minivany są "smart", sedany są głupie, nikt poważny by ich nie kupił, bo przecież brak paki towarowej dyskwalifikuje samochód.

Data: 2012-02-07 21:37:21
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-02-06 19:10, Skrypëk wrote:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Kwestia gustu.Wiele samochodow wole w wersji kombi. Podobnie jest w kwestii wygody. Zauwaz, ze nie pisze o ciezarowkach.

[...]

Sam fakt, ze od razu zakladasz ze moje tezy sa bzdurne pokazuje iz nie dojdziemy do wspolnych wnioskow. Co wiecej - przekrecasz moje analogie. Nigdzie nie pisalem o minivanach czy ciezarowkach. Nie pisalem tez o tym ze sa glupie itd. Wiesz co.... nie chce mi sie kontynuowac tego tematu.

Data: 2012-02-07 23:31:19
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-02-06 19:10, Skrypëk wrote:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

No to kiepski z ciebie samochodziasz, skoro zaprzestałeś na takich półśrodkach jak kombi. Przecież wersalki tym nie przewieziesz, więc nie jesteś smart.

[...]

Ale powołujesz się takie bzdurne opinie.

Zestawienie wad WP 7.5