Zestawienie wad WP 7.5

Data: 2012-03-31 02:02:18
Autor: ALdroid
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Fri, 03 Feb 2012 10:18:01 +0100, atm <_@vp.pl> naskrobał przy słoiku:
Czesc wymienionych tu wad dyskwalifikuje dla mnie WP (na chwile
obecna):
http://bezprzyciskow.pl/7-x-7-powodow-by-nie-kochac-windows-phone-7

No i w Nokii również coś się łamie z tym "efektem Elipsa" jak nazywany jest WP7.  http://www.spidersweb.pl/2012/03/nokia-wraca-do-meego.html

--
AL

Data: 2012-03-31 11:31:57
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5
On 2012-03-31 02:02, ALdroid wrote:
[...]

MeeGo chete bym przetestowal gdyby oczywiscie Nokia go nie pogrzebala (w kazdym razie oficjalnie). Druga rzecz to nawigacja. Podobna wersja na N9 jest znaczaco okrojona w stosunku do Symbiana czy WP a wiadomo ile na MeeGo jest produkcji firm trzecich...

Data: 2012-03-31 13:45:05
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
ALdroid <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote:
[...]

A przeczytałeś artykuł czy tylko tytuł jak kretyn?

Data: 2012-04-01 01:37:40
Autor: ALdroid
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Sat, 31 Mar 2012 13:45:05 +0200, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl> naskrobał przy słoiku:
A przeczytałeś artykuł czy tylko tytuł jak kretyn?

Oczywiście i nadal twierdze, że WP to bubel.

--
AL

Data: 2012-04-01 03:48:54
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
ALdroid <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote:
Dnia Sat, 31 Mar 2012 13:45:05 +0200, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
naskrobał przy słoiku:
A przeczytałeś artykuł czy tylko tytuł jak kretyn?

Oczywiście

To powinieneś się cofnąć do szkoły podstawowej, bo najwyraźniej nie zrozumiałeś.

Data: 2012-04-01 07:45:44
Autor: ALdroid
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Sun, 1 Apr 2012 03:48:54 +0200, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl> naskrobał przy słoiku:
To powinieneś się cofnąć do szkoły podstawowej, bo najwyraźniej nie zrozumiałeś.

No to wytłumacz dlaczego WP nie jest bublem, dlaczego ma najgorszy multitasking, dlaczego nie nadaje się jako tel.dla biznesu, dlaczego nie ma podstawowych aplikacji (za to jest xboxlive dla dzieciaków) no i dlaczego tel z symbianem wciąż są dużo lepiej odbierane na rynku niż "wymyślane" lumie z WP7 ?
WP to przerost formy nad treścią.

--
AL

Data: 2012-04-01 16:32:39
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Bo działa. Szybciej, wygodniej i stabilniej niż android. I wygląda ładniej. I nie śledzi ludzi.

dlaczego ma najgorszy multitasking,

Multitasking ma właśnie najbardziej wygodny. Nie trzeba się martwić o liczbę uruchomionych programów, a przycisk wstecz poprowadzi cię do tego miejsca w aplikacji, w którym w niej ostatnio byłeś.

dlaczego nie nadaje się jako tel.dla biznesu,

Nie wiem. U mnie Exchange, Lync i SharePoint działa.

dlaczego nie ma podstawowych aplikacji

Podstawowa fukcjonalność w WP nie wymaga aplikacji, bo jest systemie. Działa szybciej, ładniej i wygdniej.

(za to jest xboxlive dla dzieciaków)

Powiedział biznesmen z awansu społecznego, który potrzebuje chodzić ze słownikiem :>

i dlaczego tel z symbianem wciąż są dużo lepiej odbierane na rynku

Chyba w twoim androidziarskim świecie urojeń. Bo w rzeczywistym:
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2402202,00.asp

WP to przerost formy nad treścią.

Nono. A gazeta jest lepsza niż radio, bo w radio nie zawiniesz śledzia.

Data: 2012-04-01 19:42:12
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Sun, 1 Apr 2012 16:32:39 +0200, Skrypëk napisał(a):

No to wytłumacz dlaczego WP nie jest bublem,

Bo działa. Szybciej, wygodniej i stabilniej niż android. I wygląda ładniej. I nie śledzi ludzi.

Hehehe :D

[...]

Och, oczywiście. O odbieranie połączeń z pracującego w tle Skype też nie
trzeba się martwić, bo system nie umożliwia programowi działania w tle -
wszak komu potrzebny cały czas pracujący komunikator? ;)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

Data: 2012-04-01 23:00:07
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote:
[...]

Prawda w oczy kole?

[...]

Od tego są powiadomienia push, by nie musiał działać w tle. Zapytaj autorów Skype Beta dlaczego im się nie chciało. Inne komunikatory jakoś potrafią.

Data: 2012-04-02 12:52:45
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-01 23:00, Skrypëk pisze:
[...]

Nie, ubawiłem się twoimi złudzeniami.

Masz, czytaj, jeśli potrafisz, bo mi się nie chce tłumaczyć: http://www.theverge.com/2012/2/29/2832590/skype-windows-phone-background-limitation

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

Data: 2012-04-02 13:26:58
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5
On 2012-04-02 12:52, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Trzeba przyznac, ze wiele osob chwali WP za estetyke interfejsu. Tutaj czlowiek przesiadl sie na tydzien na telefon z WP 7.5 i rowniez przyznal ze: "The animations and scrolling are slick, the UI is cohesive, and the simplicity is attractive" Zdanie z Conclusions w tym artykule: http://www.droid-life.com/2012/02/02/windows-phone-7-5-how-does-it-compare-to-android-opinion/

Data: 2012-04-02 13:57:03
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-02 12:52, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Zasadniczo każdy kto widział na własne oczy i nie jest fanbojem androidowych bubli.

Data: 2012-04-02 14:41:02
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-02 13:57, Skrypëk pisze:

Trzeba przyznac, ze wiele osob chwali WP za estetyke interfejsu.

Zasadniczo każdy kto widział na własne oczy i nie jest fanbojem
androidowych bubli.

Nie ma to jak kawałek dobrej demagogii.

Data: 2012-04-02 17:57:24
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-02 16:56, Skrypëk pisze:
[...]

Użyłem słowa demagogia. Użyj słownika, jeśli myli ci się z prawdą.

Data: 2012-04-02 20:19:56
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

To sobie sprawdź w jednym ze swoich dziesięciu słowników co to znaczy,

Data: 2012-04-03 00:09:35
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Mon, 2 Apr 2012 20:19:56 +0200, Skrypëk napisał(a):

Prawda w oczy kole?

Użyłem słowa demagogia.

To sobie sprawdź w jednym ze swoich dziesięciu słowników co to znaczy,

Płyta ci się zacięła, żuczku windowsowy.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

Data: 2012-04-03 00:37:48
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-02 17:57, Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

nie wiesz, ze on nie uzywa slownikow - wszak na jego zajebista lumie z WP7 pewnie zadnego nie ma - wiec jeszcze nie wpadl na to, ze da sie we wspolczesnym swiecie korzystac ze slownikow ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-03 00:54:29
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Wybacz, że potrafię kupić kebaba bez słownika i nie jestem "sflustrowanym" wtórnym analfabetą jak ty.
Sprawdziłeś już co to "flustracja", czy jeszcze ci się nie udało, gieniuszu?

Data: 2012-04-03 01:07:35
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-03 00:54, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

a czy ty potrafisz cokolwiek zrobic procz bawienia sie osmioma kaflami na ekranie i pokazywanie ziomalom jakie one switasne?
Moze niedlugo bedzie ci dane wstapic w wyzsza faze zaawansowania w WP7 i siegniesz po jakies programy 'procz ptakow i XBL' ;)

Sprawdziłeś już co to "flustracja", czy jeszcze ci się nie udało,
gieniuszu?

chcesz zobaczyc flustrata? spojrz w lustro.
A jak sie usmiechniesz - to zobaczysz chorobliwego flustrata.
Tylko nie usmiechaj sie do siebie zbyt mocno - bo we wlasnej slinie utoniesz ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-03 02:02:08
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Tak. Mnóstwo innych rzeczy w wielu różnych dziedzinach.
A ty naprawdę nie masz innych zainteresowań niż swój telefon?

Sprawdziłeś już co to "flustracja", czy jeszcze ci się nie udało,
gieniuszu?

chcesz zobaczyc flustrata?

Nie. Chcę zobaczyć jego definicję w słowniku lub encyklopedii. W moich nie ma.

Data: 2012-04-02 14:21:18
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-02 13:26, atm pisze:

[...]

A ja się estetyki nie czepiam. Ba, byłem o krok od zakupu Lumii 800, częściowo właśnie za doskonałą estetykę i przyjemną obsługę. Skończyło się wyborem czegoś innego, ale powody były akurat zupełnie inne :)

Data: 2012-04-02 13:53:44
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

"other VoIP clients on Windows Phone can jump-start into the foreground when a call comes in using the standard push notification system"
Czy ciebie też dopadła bariera językowa, której nie pomogło ci sforsować twoje pięć kilo słowników pogrupowanych w wielokrotnie zagnieżdżonych folderach?

Data: 2012-04-02 14:24:09
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-02 13:53, Skrypëk pisze:
[...]

Mnie nie interesują "other VOIP clients", bo używam Skype. A ten, jak widać, z WP7 ma kłopoty.

Czy ciebie też dopadła bariera językowa, której nie pomogło ci sforsować
twoje pięć kilo słowników pogrupowanych w wielokrotnie zagnieżdżonych
folderach?

Nie, bałwanku, od samego początku piszę o Skype i nie próbuję zmieniać tematu.

Data: 2012-04-02 16:58:49
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Bo ma dupiatych programistów.

[...]

Tematem był chyba WP7 a nie jakiś niedorobiony klient VOIP.

Data: 2012-04-02 17:59:29
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-02 16:58, Skrypëk pisze:

Mnie nie interesują "other VOIP clients", bo używam Skype. A ten, jak
widać, z WP7 ma kłopoty.

Bo ma dupiatych programistów.

Gówno obchodzi mnie, jakich ma programistów. Potrzebuję Skype i MA DZIAŁAĆ, a nie być półproduktem. Ci "niewydarzeni" zresztą jakoś z oprogramowaniem iOS i Androida radzą sobie nieźle.

[...]

Jakoś na innych systemach działa jak należy, tylko na WP7 ma problem.

Data: 2012-04-02 19:29:43
Autor: J.F
Zestawienie wad WP 7.5
Użytkownik "Andrzej Libiszewski"  napisał w wiadomości
[...]

Aj tam roszczeniowa postawa.
Bedzie MS chcial, to bedzie Skypye dzialal na WP.
Nie bedzie chcial - to nie bedzie dzialal a na ios, ani na Androidzie.

Ciekawe czy niezalezni programisci sa w stanie utworzyc alternatywny projekt ..

J.

Data: 2012-04-02 20:32:40
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

lulz, prawda? To się bardzo łatwo da załatwić, żeby Skype przestał działać na androidzie, czyniąc ten system półproduktem i bublem w oczach Andrzeja.

Nie mogę się doczekać, aż stary flash na androidach przestanie otwierać nowe strony. Och jaki będą androidziarze mieli dysonans.

Data: 2012-04-02 21:01:45
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5
On 2012-04-02 20:32, Skrypëk wrote:
[...]

Myslisz, ze na tej grupie jest chocby jedna osoba tak mocno zwiazana emocjonalnie z Androidem jak Ty z WP? Jestem niemal pewny, ze nie znajdziesz tutaj takiej (jesli sie myle - reka do gory ;]).
Nikt nie urodzil sie z Androidem w kolysce, zeby mial go bronic wlasna piersia. Jedna osoba miala Palma, druga Symbiana, trzecia WM i w pewnym momecie okazalo sie, ze trzeba z takiej lub innej przyczyny zrobic przesiadke. A ze akurat Android spelnia potrzeby bardziej wymagajacych osob? Dla mnie moglby to byc dowolny system byle byl w stanie spelnic moje oczekiwania. Swietnie ujela to kobitka w tym artykule, w zasadzie nie mam nic do dodania:
http://www.spidersweb.pl/2012/03/skazani-na-androida.html

Data: 2012-04-02 22:19:31
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-02 20:32, Skrypëk wrote:
[...]

Przynajmniej dwie: kakmar i aldroid. Taki trzech zjebów jak tych dwóch to nie ma ani jednego.

A ze akurat Android spelnia potrzeby bardziej
wymagajacych osob?

Raczej osób niewymagających od telefonu schludnego i spójnego wyglądu ani szybkiego i stabilnego działania.

Swietnie ujela to kobitka w tym
artykule, w zasadzie nie mam nic do dodania:
http://www.spidersweb.pl/2012/03/skazani-na-androida.html

Przecież to jest ta kretynica, co w tak prostym w obsłudze telefonie jak HTC Titan nie potrafiła przez tydzień znaleźć opcji połączenia skrzynek.
Piękne sobie wybierasz autorytety jeden z drugim.

Data: 2012-04-02 22:25:19
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5

[...]

OK, baw sie w swoim towarzystwie, ogladajac ten schludny uporzadkowany ekran na stabilnym telefonie. Przy okazji: ile wg Ciebie potrzeba czasu, zeby zapoznac sie i oswoic z WP (pamietam, ze z miesiaca w przypadku Androida miales niezly ubaw)?

Data: 2012-04-02 22:48:25
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

No mam znacznie mądrzejsze towarzystwo niż niepełnosprytna Ewunia i przyklaskujący jej badziewiarze. Ale nie zajmujemy się oglądaniem cudzych telefonów dłużej niż minutę.

Przy okazji: ile wg Ciebie potrzeba
czasu, zeby zapoznac sie i oswoic z WP (pamietam, ze z miesiaca w
przypadku Androida miales niezly ubaw)?

Zdrowemu człowiekowi wystarczy kwadrans.

Data: 2012-04-02 23:27:06
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5

Przy okazji: ile wg Ciebie potrzeba
czasu, zeby zapoznac sie i oswoic z WP (pamietam, ze z miesiaca w
przypadku Androida miales niezly ubaw)?

Zdrowemu człowiekowi wystarczy kwadrans.

Rozumiem, zatem wyjatkawym dyskomfortem sa dla Ciebie osoby nie potrafiace dostrzec skrzetnie ukrytego geniuszu w tym systemie.
Temu gosciowi nawet tydzien bylo malo:

I honestly can’t imagine using a Windows Phone 7 device as my main phone for any extended period of time. The animations and scrolling are slick, the UI is cohesive, and the simplicity is attractive, but the overall experience is not on par with Android or iOS. Android offers a better experience in terms of apps (both availability and price), multi-tasking, notifications, service integration, gaming, and productivity. It doesn’t matter how fast your phone is if it’s lacking in so many areas. So many parts of the operating system feel unfinished or untouched that it’s honestly astounding to me that this is the second major release.

As I’ve said elsewhere, Windows Phone 7 feels like 21st MS-DOS. Microsoft says that the inspiration for Metro UI is “street and airport signage.” The signage inspiration is clear, but what isn’t clear is why Microsoft thought that reverting the majority of visual cues to text would provide a better experience to the overtly graphical interfaces found in Android and iOS. Even if the apps were there (and to be clear, there is a serious dearth of quality apps), there are so many part of Windows Phone 7 that still feel incomplete or not thought through. Why would you make the email text so big that you can only preview four to five messages on a screen without scrolling? Why limit multi-tasking to six applications? Why do applications relaunch if you slect them from the Start menu instead of the multi-tasking menu? Why doesn’t the email app replicate changes made on the server for IMAP connections? These are massive oversights that were possibly forgivable in the initial release, but to still have these issues in the second major version is incredible.

Tim Cook is right, Microsoft will keep trying. I’m glad they decided to start over with Windows Phone 7, but if they want to break into an already established industry, they need to offer a product that blows the competition out of the water. Microsoft does not have that product. For the foreseeable future the smartphone space is going to continue to be dominated by Apple and Google. That’s a disappointing sentence to write, but it’s the truth. I want more competition. More competition drives real innovation. Android would not be as polished as it is today if Apple hadn’t pushed the importance of design. iOS wouldn’t have the excellent notifications it has now if it weren’t for Android paving the way. I believe that Microsoft has some good ideas in Windows Phone 7, but if they really want to make an impact they need to do a lot better.

http://www.droid-life.com/2012/02/02/windows-phone-7-5-how-does-it-compare-to-android-opinion/
Jestem pewien, ze nieprzebranym arsenale inwektyw znajdziesz odpowiednie slowa zeby odpowiednio podsumowac tego recenzenta.
Powodzenia.

Data: 2012-04-03 00:07:40
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ale tam nie ma nic skrytego. I każdy ten "geniusz: dostrzega, tylko najwyżej ma jakieś drobne "ale..". Jedynie androidowi wykolejeńcy mają tych zastrzeżeń na tyle dużo, że nic ich i tak nie przekona, że czarne jest czarne, białe jest białe, a czarne na białym jest czytelne.

[...]

Jemu nie było mało. Jemu się nie spodobało, że WP nie jest jak android (iOS z którego android zrzynał). Typowe zjawisko dotykające kilka procent populacji świata.

[...]

No no. To niech sobie szanowny pan redaktor przypomni, jak wyglądał android po pół roku od premiery pierwszej wersji.

Why limit multi-tasking to six applications?

Może po to, że na więcej pamięci i tak nie wystarczy? Po co ma wyżej srać niż dupę mieć jak zamulony android?

http://www.droid-life.com/2012/02/02/windows-phone-7-5-how-does-it-compare-to-android-opinion/
Jestem pewien, ze nieprzebranym arsenale inwektyw znajdziesz
odpowiednie slowa zeby odpowiednio podsumowac tego recenzenta.

Jak przystało na portal z droidem w tytule, recenzent jest służbowo stronniczy.
Ale przynajmniej nie jest debilem jak Ewunia ze spider's web.
Tylko po co każesz mi z takimi delikwentami zaocznie polemizować?

Parafrazując cymbała ALdroida: nie potrafisz znaleźć żadnych negatywnych recenzji poza portalami androidowymi i G$$GLE!

Data: 2012-04-03 00:23:08
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Tue, 3 Apr 2012 00:07:40 +0200, Skrypëk napisał(a):

[...]

Czemu od razu z MS-DOS nie porównać? Ten to wyglądał, i to znacznie dłużej
niż pół roku po premierze pierwszej wersji... Tylko jakoś tak mamy 2012 rok
już i warto by porównac współczesne oprogramowanie ze sobą a nie z wersjami
muzealnymi.

Why limit multi-tasking to six applications?

Może po to, że na więcej pamięci i tak nie wystarczy? Po co ma wyżej srać niż dupę mieć jak zamulony android?

No proszę, Windows XP na słabszych procesorach sobie radził z kilkunastoma
aplikacjami (już o procesach systemowych nie mówiąc) przy tej ilości
pamięci, a WP7 tego nie potrafi. Ot, postęp.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2012-04-03 00:34:16
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

A może jeszcze z fotoszopem?

[...]

A androidy na takich procesorach mulą się już z fabrycznym zestawem aplikacji i procesów.

Data: 2012-04-03 00:53:15
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Tue, 3 Apr 2012 00:34:16 +0200, Skrypëk napisał(a):

[...]

No jak ci się uda, to porównuj, kabaret będzie zapewniony. W zasadzie już
jest, ale się rozwiniesz.

Hel i bomba termobaryczna.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"You're not the same as you were before. You were much

Data: 2012-04-03 00:56:45
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Kabaret się już zaczął, gdy androidziarze zaczęli porównywać telefony do MS-DOSa.

Nie zmieniaj tematu.

Data: 2012-04-03 10:18:20
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Tue, 3 Apr 2012 00:56:45 +0200, Skrypëk napisał(a):

[...]

O, Radio Erewań się włączyło. Wszystko się zgadza, tylko nie telefonach
mowa a o twoich porównaniach i nie androidziarze :P

[...]

Nie zmieniam. Jest równie odwalony w kosmos jak twoje urojenia.

Data: 2012-04-03 10:23:15
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Ja o pamięci a ten o procesorach - co za matoł :)

Zmieniasz.

Data: 2012-04-03 10:36:27
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Tue, 3 Apr 2012 10:23:15 +0200, Skrypëk napisał(a):

[...]

Czytaj całe wypowiedzi, a nie po jednym zdaniu, osiołku. I patrz (teraz)
niżej.

kilkunastoma aplikacjami (już o procesach systemowych nie mówiąc)
przy tej ilości pamięci,
       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Podkreśliłem dla ciebie kluczową część wypowiedzi, mój ty tępy osiołku :P

A wcale, że nie :P

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
God created Arrakis to train the faithful.

Data: 2012-04-03 11:06:43
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Przecież to nie ja wymyślam takie debilne porównania.

[...]

Ale przeczytałem całą i cała jest bzdurna.

Kilkanaście aplikacji w javie lub dotnecie na Windows XP z procesorem 1Ghz i 512MB RAMu? Może kilkanaście Hello Worldów.

Zasady certyfikacji na WP7 dopuszczają użycie pamięci przez aplikację do 90MB. Ile w takim układzie można próbować w miarę uczciwie obiecywać użytkownikowi równocześnie uruchomionych programów?
Bo widzisz, nie każdego satysfakcjonuje taki overbooking, overpromise i underdeliver jaki w androidach jest tolerowany w imię chorych idei.

[...]

Wcale że tak. Się gówno znasz i wyjeżdżasz z "Hel i bomba termobaryczna."

Data: 2012-04-03 11:51:17
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Tue, 3 Apr 2012 11:06:43 +0200, Skrypëk napisał(a):

[...]

Lecz traktujesz je poważnie, ignorując kontekst w jakim się pojawiły, a to
jeszcze gorzej, bo oznacza że zupełnie nie rozumiesz co się do ciebie mówi
i pisze.

[...]

Nie, nie jest.

Kilkanaście aplikacji w javie lub dotnecie na Windows XP z procesorem 1Ghz i 512MB RAMu? Może kilkanaście Hello Worldów.

Żuczku, chodziły na tym znacznie bardziej wymagające aplikacje. Odśwież
pamięć. Jeśli, rzecz jasna, masz co odświeżać.

Zasady certyfikacji na WP7 dopuszczają użycie pamięci przez aplikację do 90MB. Ile w takim układzie można próbować w miarę uczciwie obiecywać użytkownikowi równocześnie uruchomionych programów?

Kiedyś mając 90MB na aplikację można było zrobić na komputerze pełen skład
czasopisma, dziś, jak widać, system nie jest w stanie mając wiele razy
więcej zarządzać pamięcią tak, żeby umożliwić pełen multitasking. Postęp
jak cholera.

Bo widzisz, nie każdego satysfakcjonuje taki overbooking, overpromise i underdeliver jaki w androidach jest tolerowany w imię chorych idei.

Już ci powiedziałem, obejrzyj jakiś normalny telefon na Androidzie, a nie
tylko najgorszy chłam.

[...]

Nie, lecz wyższe formy ironii jak widzę są dla ciebie niedostępne, więc w
następnych wypowiedziach postaram się stosować proste i zrozumiałe również
dla ciebie formy komunikacji. Takie jak "gówno prawda" na przykład.

Data: 2012-04-03 11:58:06
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

W jakim kontekście słuszne jest porównywanie systemów telefonicznych do MS-DOS?

[...]

W Javie i dotnecie?

[...]

Czy dla ciebie pełen multitasking to umożliwienie doprawadzenie do komunikatów o braku pamięci w telefonie?

[...]

Czyli wszyskie tańsze niż 2kzł są nienormalne? To po co w ogóle taki chłam jest produkowany i sprzedawany w milionach egzemplarzy? Żeby obniżyć customer satisfaction androida?

[...]

Ironizować trzeba umieć. Poćwicz jeszcze trochę.

Data: 2012-04-03 14:02:10
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-03 11:58, Skrypëk pisze:

[...]

zainstaluj sobie fakeandroid - jest w twoim markecie gratis :-o ! - ktos w koncu wymyslil, ze mozna miec namiastke androida na WP7 ;)

Nie, lecz wyższe formy ironii jak widzę są dla ciebie niedostępne,

Ironizować trzeba umieć. Poćwicz jeszcze trochę.

nie, no - ty bys przeciez nie poznal ironii nawet gdyby cie w dupe kopnela ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-03 14:55:37
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Ale ja nie chcę by mój telefon miał interfejs jak plastikowa atrapa telefonu dla dzieci do lat 3.

Data: 2012-04-03 00:29:16
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5

[...]

Moze dlatego, ze nie mam czego szukac wsrod osob, ktorym wystarczy podstawowa funkcjonalnosc telefonu oraz typowy dostep do internetu?
Zapytales jak wygladal Android pol roku po wprowadzeniu do sprzedazy - nie wiem, nie interesuje mnie to. Nie bralem nawet pod uwage wejscia w tak raczkujacy system. Dlatego jestem zdziwiony z jakim uporem forsujesz
system, ktory wciaz jest we wczesnym stadium komercyjnego rozwoju.
Pewnie za rok bedzie znacznie sensowniejsza opcja zarowno pod wzgledem dojrzalosci samego systemu jak i ilosci oprogramowania, w tej chwili jednak przypomina wspomnianego przez Ciebie pol rocznego Androida.
Nawet po tym czasie nie bedzie to system dla kazdego ale to juz wynika z zalozen MS.

Data: 2012-04-03 00:48:43
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Kiedy właśnie o to chodzi, że nie wystarczy taka toporna podstawowa funkcjonalność jaką oferują androidy. Dlatego ludzie nie są zadowoleni z tych wciśniętych im szmelców jak HTC Wildfire czy Samsung Gio, które zamulają się w podstawowych zastosowaniach. I żadne pozornie nieograniczone możliwości dodatkowego zaśmiecenia telefonu tego nie rekompensują.

Zapytales jak wygladal Android pol roku po wprowadzeniu do sprzedazy -
nie wiem, nie interesuje mnie to.

Ale zaimponował ci autor piszący "I can't believe this is the second major release".
No to niech będzie uczciwy i porównuje z wersjami "półtora" konkurencji.

 Nie bralem nawet pod uwage wejscia w tak raczkujacy system.

W porównaniu z tempem rozwoju konkurencji to galopujący.

Dlatego jestem zdziwiony z jakim uporem
forsujesz system, ktory wciaz jest we wczesnym stadium komercyjnego
rozwoju.

A dlaczego ty tak forsujesz system, który po tylu latach pracy, w wersji już 4.0.3, potrzebuje nadal dualcorów do udźwignięcia własnego brzydkiego GUI niczym Windows Vista?

Pewnie za rok bedzie znacznie sensowniejsza opcja

No być może android zostanie w końcu poprawiony i zoptymalizowany do normalnego działania i wyglądu. W końcu nie od razu Windows7 zbudowano.
Ale WP7 będzie wtedy jeszcze dalej, a może i Apple się też w końcu obudzi z letargu.

Data: 2012-04-03 01:01:22
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-03 00:07, Skrypëk pisze:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

to bylo ile lat temu i jak zaawansowane byly inne systemy?

WP7 to tak juz rok jest we wczesnej fazie beta - i nic sie w tym wzgledzie wciaz nie zmienia.

Why limit multi-tasking to six applications?

Może po to, że na więcej pamięci i tak nie wystarczy? Po co ma wyżej
srać niż dupę mieć jak zamulony android?

tak, tak - idac twoim tokiem rozumowania to slownikow tez nie ma na WP7 - bo by zamulaly WP7, prawda?

[...]

no to daj jakis konkretny przyklad - juz z 5 ty raz o to cie prosze.
Nie ma? Oj biedny sprzedawczyku telefonow z WP7 - nie potrafisz nic innego robic tylko tego 'wstetnego androida' wyszydzac ;)
Jak widac jednak ludzie nie pokochali WP7 - zgadnij dlaczego?
Pewnie sie nie znaja :P

Parafrazując cymbała ALdroida: nie potrafisz znaleźć żadnych negatywnych
recenzji poza portalami androidowymi i G$$GLE!

dawaj dalej - posmiejemy sie :-D
Jak to dobrze, ze sa tacy chorobliwi fanatycy jak ty, potrafiacy pienic sie w obronie jakiegos niedorobionego systemu jak WP7.
Przynajmniej mozna sie z kogo posmiac - choc w twoim przypadku to raczej wyraz politowania.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-03 01:29:49
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

To było 3 lata temu i android wprowadził wtedy.. OMG AMEJZING: klawiaturę ekranową! Ficzer dostępny w innych systemach już od przynajmniej dwóch lat.
Drugie AMEJZING: obsługa słuchawek BT stereo a nie tylko mono - OMG Amejzing!
I nadal nie obługiwał tak podstawowej funkcji jak Exchange Activesync, gdy WM, Palm i ajfon już miały.
A i co jeszcze - alarmu nie dało się przełożyć na później o dowolnie wybraną ilość minut - jedynie sztywno o pięc - AMEJZING.
Ludzie, co za badziew to był, aż wstyd.

WP7 to tak juz rok jest we wczesnej fazie beta - i nic sie w tym
wzgledzie wciaz nie zmienia.

Zmień dilera.

[...]

Nie, to twoim tokiem "rozumowania" jak ostatni idiota.

Normalnym tokiem rozumowania, to jak ktoś opublikował aplikację to jest. A jak tego nie zrobił, to nie ma. Nie ma zakazu ani nakazu wydawania słowników na żadnym z mobilnych rynków. Truj dupę ich autorom. O ile dasz radę do nich napisać bez słownika.

I nikt nie powiedział, że nie ma. Jak cię to interesuje, to szukaj:
http://www.windowsphone.com/pl-PL/apps
Ja mam to w dupie.

[...]

Ale co? Konkrenty przykład, jak Ewunia nie potrafiła sobie połączyć skrzynek? Już to przerebialiśmy.

Parafrazując cymbała ALdroida: nie potrafisz znaleźć żadnych
negatywnych recenzji poza portalami androidowymi i G$$GLE!

dawaj dalej - posmiejemy sie :-D

A nie "poflustrujecie" się przypadkiem?

Data: 2012-04-03 01:45:13
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-03 01:29, Skrypëk pisze:

[...]

jakas zmiana frontu? Czyzby jednak byly dozwolone slowniki na WP7?
Ale zaraz, zaraz - co tam robi na WP7 serwis Googla - to hanba, wtyd ;)
http://www.windowsphone.com/pl-PL/apps/7da5ac30-5f74-4af4-ac33-d6177317eec5

A poza tym - to same zatrzesienie tych slownikow, az bym nie wiedzial ktory wybrac ;) - no i zadnych przyjetych standardow.
No tak, skoro niektorzy brzydza sie slownikami w telefonie - bo zaburza to estetyke ich 'osm kafli' - to coz sie dziwic, ze jest jak jest ;)

[...]

on podala cala liste innych wad.
ale jak zwykle dostrzegasz tylko to co chcesz dostrzegac.

Parafrazując cymbała ALdroida: nie potrafisz znaleźć żadnych
negatywnych recenzji poza portalami androidowymi i G$$GLE!

dawaj dalej - posmiejemy sie :-D

A nie "poflustrujecie" się przypadkiem?

nie, nie 'bierzemy' sobie tego na powaznie - w przeciwienstwie do ciebie - dlatego flustrat jest okresleniem calkowicie na miejscu.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-03 01:54:36
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Jaka zmiana? Jakiego frontu? Ktoś powiedział, że są niedozwolone, patentowany idioto?

[...]

Jak już ci tłumaczyłem, nie mam ochoty przedzierać się przez narzekania kłamców i i debili. Po co?

[...]

Ale poważnie jest takie słowo w którymś z tych twoich dziesięciu słowników, bez których nie potrafisz kupić jedzenia na mieście?

Data: 2012-04-04 01:40:59
Autor: Animka
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-03 01:45, AL pisze:
[...]

A dlaczego nie frustrat?

--
animka

Data: 2012-04-04 02:53:45
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
Animka <to.nie.ja@wp.pl> wrote:
[...]

;)
[...]

Bo w słownikach androidowych jest flustrat.
One są pewnie za darmo przez nawiedzonych ochotników tworzone - jaka cena taka jakość.

Data: 2012-04-04 10:12:50
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 02:53, Skrypëk pisze:

Bo w słownikach androidowych jest flustrat.
One są pewnie za darmo przez nawiedzonych ochotników tworzone - jaka
cena taka jakość.

Masz, zajmij się czymś. Zanim się niezdrowo podniecisz.

http://www.theverge.com/2012/4/3/2921472/lumia-900-review

Podsumowanie: "Death by a thousand cuts"

Data: 2012-04-04 10:55:06
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 10:32, Skrypëk pisze:
[...]

zawiodles mnie :/

myslalem, ze przytoczysz swe magiczne 'klamca lustracyjny'
i czysty palec na ekranie, ktorym muska sie szybke powodujac szybkie przewijania nieskonczenie dlugich list aplikacji bez irytacji uzytkownika.... (i mase innych problemow w tym jedynie slusznej przegladarki IE oraz multitaskingu)

wiec takie podsumowanie wydaje sie jak najbardziej na miejscu:
"Don't misunderstand me, Windows Phone offers some very good experiences in its core apps, and it's probably the most gorgeous and cohesive piece of software Microsoft has ever released. But after nearly two years on the market, I struggled to find a single thing this platform could do better than Android 4.0 or iOS 5.1.
(...) It needs to be the best — and Windows Phone is far from it at this point."

shame.... ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-04 11:17:19
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 10:55, AL pisze:
[...]

Ale co się dziwisz? Przecież on jest "Smoked by Windows Phone"

[...]

Coś takiego jak nieistotny fakt nie może mu stanąć na drodze.

Data: 2012-04-04 11:22:02
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Pełnosprawni ludzie nie mają problemów ze znalezieniem pogrupowanych alfabetycznie aplikacji. Takie zmartwienia mają tylko androidowi "flustraci". "Sflustrowani", bo MS i Apple zamordowali im Palma :>

I struggled to find a single thing
this platform could do better than Android 4.0 or iOS 5.1.

No jak się nie potrafi korzystać ze smartfona i używa go jak Palma, to takie są efekty.
Gazeta lepsza niż radio bo w radio nie zawiniesz śledzia.

Data: 2012-04-04 11:39:32
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 11:22, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

uzyles slowa 'pogrupowany' - no szok, jak mogles - wszak dlugie listy sa cool ;)
Jak M$ w koncu wprowadzi prawdziwe grupy lub katalogi to bedziesz to nazywal 'amazing' ?

A czy w WP7 kazda aplikacja nazywa sie od jej przeznaczenia?
Przyklad z brzegu: kalkulator ma nazwe RealCalc - to bedzie on pod literka 'K' czy 'R' ?
Jesli 'R' to oznaczałoby, że uzytkownik musi pamiętać nazwy wszystkich swych aplikacji by szybko na nią trafić - no zdumiewające i jakie to proste (no chyba, że M$ nie przewiduje w projekcie WP nic więcej procz 'osm kafli'

Takie zmartwienia mają tylko androidowi
"flustraci". "Sflustrowani", bo MS i Apple zamordowali im Palma :>

to tez wyczytales w materialach marketingowych od M$?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-04 12:29:24
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Nie. Nadal będę miał to w dupie. Bo nadal nie będę czuł potrzeby zaśmiecania telefonu dziesiątkami aplikacji robiących to samo.

A czy w WP7 kazda aplikacja nazywa sie od jej przeznaczenia?

Nie, od imienia psa teściowej autora.

Przyklad z brzegu: kalkulator ma nazwe RealCalc - to bedzie on pod
literka 'K' czy 'R'? Jesli 'R' to oznaczałoby,

Ach, sierotka ewunia nie zauważyła takiej ikonki z lupką. Tam jak klikniesz to możesz ten swój RealCalc znleźć i pod R i pod C.

uzytkownik musi pamiętać nazwy wszystkich
swych aplikacji by szybko na nią trafić

No faktycznie, niesłychane :) "- Marysiu, jak się nazywał ten program, co ja w nim miałam tę tabelkię dla szefa zrobić? -  Ekscel, Ewuniu. - Aha, no faktycznie.."

 - no zdumiewające i jakie to proste

Prawda? Jaką trza być głupią cipą, żeby grupować programy w foldery z kolorowymi obrazkami, bo nazw nie pamięta i go przerosło.. Bosz... I ty jeszcze będziesz mi próbował wciskać ciemnotę, że ty jakiekolwiek zaawansowane rozwiązania "ogarniasz"? Jak ciebie znalezienie własnoręcznie zainstalowanej aplikacji we własnym telefonie przerasta?

Takie zmartwienia mają tylko androidowi
"flustraci". "Sflustrowani", bo MS i Apple zamordowali im Palma :>

to tez wyczytales w materialach marketingowych od M$?

Znasz jakąś inną wersję wydarzeń?

Data: 2012-04-04 12:53:43
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 12:29, Skrypëk pisze:

[...]

a dlaczego nie pod K jak kalkulator ?

[...]

no czyli potwierdza to marketingowy zakaz/wstet M$ by uzytkownicy instalowali cos wiecej niz to co dal producent.
Kafle rzadza :)

[...]

na komputerze tez nie uzywasz zadnych folderow tylko wszystko trzymasz w jednym worze - katalog C:/ ?
No fakt - ty nie znasz innych programow od takich jakie daje M$ wraz ze swoim OS i boisz sie cokolwiek zainstalowac - wowczas Windows chodzi plynnie i sie nie wiesza ;)
Jaka trzeba byc 'glupia cipa' by na to nie wpasc ;)

Takie zmartwienia mają tylko androidowi
"flustraci". "Sflustrowani", bo MS i Apple zamordowali im Palma :>

to tez wyczytales w materialach marketingowych od M$?

Znasz jakąś inną wersję wydarzeń?

wyprano ci mozg na jakims meetingu M$ - moze byc?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-04 13:28:52
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

A Excela masz pod T, bo tabelki?

[...]

Jaki zakaz/wstet, kretynie? Ty nie pamietasz jakie aplikacje kupowałeś i instalowałeś na włąsnym komputerze lub telefonie?

[...]

Nie. W jednym worze C:\Program Files\
Co to ma do rzeczy?

No fakt - ty nie znasz innych programow od takich jakie daje M$ wraz
ze swoim OS i boisz sie cokolwiek zainstalowac

Nie, nie boje się. Instaluję i używam. I nie mam problemu z ich znalezieniem. Dlaczego projektujesz na mnie swoje problemy z elementarną obsługą komputera, inwalido umysłowy?

Takie zmartwienia mają tylko androidowi
"flustraci". "Sflustrowani", bo MS i Apple zamordowali im Palma :>

to tez wyczytales w materialach marketingowych od M$?

Znasz jakąś inną wersję wydarzeń?

wyprano ci mozg

Nie, nie dlatego Palm umarł a ajfon wygrał.

Data: 2012-04-04 13:48:31
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 13:28, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

nie w kategorii Biuro jak mase innych aplikacji biurowych badz pokrewnych

I znam tez pare innych arkuszy kalkulacyjnych niz tylko Excel.

[...]

Jaki zakaz/wstet, kretynie?

juz ci raz zwracalem uwage - ze slowo kretyn, gowniarz zarezerwuj sobie do swoich rodzicieli, ze nie potrafili cie wychowac.

Ty nie pamietasz jakie aplikacje kupowałeś i
instalowałeś na włąsnym komputerze lub telefonie?

bo ja nie mam tylko 8 kafli jak ty, nad ktorymi sie rozczulam i pokazuje ziomala na podworku.
a jesli liczba 100 aplikacji wymuszalaby odemnie zapamietywanie kazdej z ich nazw - to ja wole je miec pogrupowane w zaleznosci od przeznaczenia.

[...]

nic - ale potwierdziles wlasnie moja teze

[...]

dlaczego uzywasz slow, ktorych nie rozumiesz, albo ktore sa zarezerwowane dla twojej osoby - jak 'flustrat' ?

[...]

'Ajfon' wygral marketingowo i nikt mu tego nie zabierze.

Ale jak spojrzalbyc na tytul watku, to moze bys zauwazyl, ze jego 'bohaterem' jest 'switasny' WP7. Wiec nie zmieniaj tematu.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-04 14:17:06
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Je też znam. Ale wystarcz mi jeden najlepszy. Nie potrzebuję zaśmiecać żadego urządzeia dziesięcioma odmianami openoffice.

[...]

Przestań się jak kretyn zachowywać, to przestaniesz być kretynem nazywany.

[...]

Czy aplikacje na twojego palma są naprawdę tak badziewne, że potrzeba mieć ich po dziesięć do każdego podobnego zastosowania? Jeden arkusz kalkulacyjny potrafi tylko dodawać, drugi tylko odejmować, trzeci tylko mnożyć...
Nastepny folder: aplikacja obracająca zdjęcia w lewo, kolejna aplikacja obracajaca zdjęcia tylko w prawo, trzecia do kadrowania.... tak masz?
To pewnie dlatego aplikacji na markecie jest 500tys. i każdy musi mieć w telefonie przynajmniej 100.

[...]

Jaką tezę, kłamco flustracyjny?

[...]

A którego słowa nie zrozumiałeś?

Takie zmartwienia mają tylko androidowi
"flustraci". "Sflustrowani", bo MS i Apple zamordowali im Palma
:>
to tez wyczytales w materialach marketingowych od M$?

Znasz jakąś inną wersję wydarzeń?

wyprano ci mozg

Nie, nie dlatego Palm umarł a ajfon wygrał.

'Ajfon' wygral marketingowo

A potem również fukcjonalnie. W momencie jak dostał licencję na EAS. A twój Palm nadal nie potrafił.

Ale jak spojrzalbyc na tytul watku, to moze bys zauwazyl, ze jego
'bohaterem' jest 'switasny' WP7.

No i?

Data: 2012-04-04 14:47:11
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 14:17, Skrypëk pisze:

[...]

no skoro masz takie traumatyczne doswiadczenia...wspolczuje ;)

[...]

no prosze - zrobiles sobie nowy skrot na klawiaturce?
Flustrusiu?

[...]

a co ty wiesz o Palm'ach - procz tego, ze moze kiedys widziales jakiegos na obrazku, ze tak sie tym podniecasz?

Nie bedzie fopa, jesli stwierdze, ze PalmOS w momencie 'smierci' byl bardziej zaawansowany niz po prawie dwoch latach WP7 (w kategorii systemow).

Ale jak spojrzalbyc na tytul watku, to moze bys zauwazyl, ze jego
'bohaterem' jest 'switasny' WP7.

No i?

nie ja wyjezdzam z palmami czy ajfonami - nie sa one tematem i do tematu nic nie wnosza.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-04 15:07:16
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Ja nie mam. To ty potrzebujesz 100 aplikacji w smartfonie.

[...]

Nie. Nie zrobiłem. Dlaczego pytasz?

[...]

Bo po zainstalowaniu 20 aplikacji robił to samo co ajfon po zainstalowaniu dwóch?

Ale jak spojrzalbyc na tytul watku, to moze bys zauwazyl, ze jego
'bohaterem' jest 'switasny' WP7.

No i?

nie ja wyjezdzam z palmami

No jak nie? Przecież się ciągle chwalisz, że w swoim masz 100 aplikacji i poukładałeś sobie w folderki. Brawo Jasiu.

Data: 2012-04-04 12:56:57
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 11:22, Skrypëk pisze:

No jak się nie potrafi korzystać ze smartfona i używa go jak Palma, to
takie są efekty.

iOS: "po prostu źle go trzymasz"
WP7: "jak się nie potrafi korzystać ze smartfona"

Data: 2012-04-04 13:04:15
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5
On 2012-04-04 12:56, Andrzej Libiszewski wrote:
W dniu 2012-04-04 11:22, Skrypëk pisze:

No jak się nie potrafi korzystać ze smartfona i używa go jak Palma, to
takie są efekty.

iOS: "po prostu źle go trzymasz"

widzisz, w przypadku iP4 sprawa jest prosta - mozna znalezc konkretnego tutoriala:
http://www.spidersweb.pl/wp-content/uploads/2012/04/apple-iphone-4-you-are-holding-it-wrong.jpg

WP7: "jak się nie potrafi korzystać ze smartfona"

tutaj natomiast wciaz chyba pracuja nad rozwiazaniem

Data: 2012-04-04 13:30:54
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 13:04, atm pisze:
On 2012-04-04 12:56, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Wiem, do tego piłem :)

WP7: "jak się nie potrafi korzystać ze smartfona"

tutaj natomiast wciaz chyba pracuja nad rozwiazaniem

System ma dopiero rok z okładem, więc jest młody, rozwiązanie jest pewnie w opracowaniu. Osobna rzecz: moja córka opowiedziała mi, jak to "ratowała" sytuację, gdy świeża posiadaczka Lumii 710 spanikowała, się ekran "przekręcił". Wierzę w każde słowo, bo wiem o kim mówiła :)

Data: 2012-04-04 13:32:43
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-04 12:56, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Rozwiązanie jest teoretycznie proste: kup sobie u opratora pakiet danych lub zmień abonament na lepszy i spróbuj korzystać ze smartfona jak ze smartfona a nie jak z palma. No ale dla palmiarzy już to okazało się za trudne. Potem jeszcze dochodzą kolejne problemy, jak umysłowe inwalidztwo uniemożliwiające odnalezienie własnoręcznie zainstalowanych aplikacji we własnym komputerze lub telefonie.
Na to już cięzko pomóc. Może zapisz się jeden z drugim na jakieś ECDL?

Data: 2012-04-04 13:44:36
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5
On 2012-04-04 13:32, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-04 12:56, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Nie wiem skad bierzesz informacje na temat mojego pakietu danych ale sa bledne. Podobnie zreszta jak zdecydowana wiekszosc dostarczanych przez Ciebie informacji na temat Androida. Nic nowego, juz sie do tego wlasciwie przyzwyczailem. Strasznie tloczno sie robi - teraz oprocz upchanych w kazdym kacie adroidziarzy doszli jeszcze palmiarze zadekowani w sloikach i po szafkach. Jesli Pszemol (z ktorym wielokrotnie sie nie zgadzalem, ale dyskusja z nim to przyjemnosc) Cie nie przytuli i nie poglaszcze po glowie to dojda jeszcze ifonowcy siedzacy pod wanna i w suszare na naczynia ;]
Milego dnia zycze :]

Data: 2012-04-04 14:21:04
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
On 2012-04-04 13:32, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-04 12:56, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Gdzie tam zadekowani. To te same osoby. Możesz sobie ukośnik wstawić pomiędzy. Chyba że zaproponujesz jakieś nowe określenie na tych niedowartościowanych oszołomów.

Jesli Pszemol (z ktorym
wielokrotnie sie nie zgadzalem, ale dyskusja z nim to przyjemnosc) Cie
nie przytuli i nie poglaszcze po glowie to dojda jeszcze ifonowcy
siedzacy pod wanna i w suszare na naczynia ;]

Ajfonowcy są niegroźni, bo nie są "sflustrowani". Oni sobie robią te swoje instagramy, wrzucają na facebooka i są szczęśliwi. Nie potrzebują sobie przedłużać fiutów jak androidowi palmiarze.

Data: 2012-04-04 11:15:32
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Wymyśl coś błyskotliwszego :)

Data: 2012-04-04 13:00:58
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Ojej, i co ja teraz zrobię? :D

Data: 2012-04-04 13:35:41
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Zainstalujesz sobie na swoim palmie pięćdziesiątą aplikację do pierdzenia i wrzucisz skrót do folderu programy -> akcesoria -> multimedia -> audio -> odgłosy ludzkie -> pierdy - o tak pewnie będzie najwygodniej.

Data: 2012-04-04 13:46:55
Autor: atm
Zestawienie wad WP 7.5

[...]

Trzeba to gdzies wrzucic do FAQ, widac patent sprawdzony.

Data: 2012-04-04 13:47:15
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 13:35, Skrypëk pisze:

[...]

Nie wiem czego chcesz dowieść powtarzając te pierdoły po raz setny? Że jesteś koszmarnie ograniczony? Że odczuwasz dysonans z powodu tego że Lumia nie pierdzi? (skądinąd niektóre Nokie serii E miały wbudowane pierdzenie w hardware - jako specjalna funkcja głośniczka, może Lumia też tak ma?)

Data: 2012-04-04 14:36:07
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 14:24, Skrypëk pisze:
[...]

No to nie bardzo ci wyszło.

Data: 2012-04-04 14:42:06
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Wręcz przeciwnie. Wszystko zgodnie z planem.

Data: 2012-04-04 14:48:38
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 14:42, Skrypëk pisze:

Wręcz przeciwnie. Wszystko zgodnie z planem.

Gratuluję zatem. Mało kto planuje własne ośmieszenie.

Data: 2012-04-04 14:58:53
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:
W dniu 2012-04-04 14:42, Skrypëk pisze:

Wręcz przeciwnie. Wszystko zgodnie z planem.

Gratuluję zatem.

Dziękuję.

Data: 2012-04-04 18:30:41
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Wed, 4 Apr 2012 14:58:53 +0200, Skrypëk napisał(a):

Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:
W dniu 2012-04-04 14:42, Skrypëk pisze:

Wręcz przeciwnie. Wszystko zgodnie z planem.

Gratuluję zatem.

Dziękuję.

Hehe, spodziewałem się że wytniesz za co dziękujesz :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

Data: 2012-04-04 18:45:41
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Dziękuję tylko za to czego nie wyciąłem.

Data: 2012-04-04 19:40:19
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Wed, 4 Apr 2012 18:45:41 +0200, Skrypëk napisał(a):

[...]

To niczego zmienić w stanie nie jest :P

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
“Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie.”

Data: 2012-04-04 09:02:33
Autor: ALdroid
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Wed, 04 Apr 2012 01:40:59 +0200, Animka <to.nie.ja@wp.pl> naskrobał przy słoiku:
> - dlatego flustrat jest okresleniem calkowicie na miejscu.

A dlaczego nie frustrat?

Bo slowo 'frustrat' dla takigo goscia jak Skrypek jest okresleniem zbyt malo pojemnym - zgodnie z mottem blogu flustrat.blog.pl ;)

--
AL

Data: 2012-04-03 00:44:21
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-02 22:19, Skrypëk pisze:
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-02 20:32, Skrypëk wrote:
[...]

ja nie brnie - Aldroid tym bardziej ;)
Od lat 'uzywalismy' PalmOS'a i Symbiana - natomiast zastanawia 'nas' jak mozna brnic WP7 - systemu beta dla 'estetow' sprawnych inaczej ;)

A ze akurat Android spelnia potrzeby bardziej
wymagajacych osob?

Raczej osób niewymagających od telefonu schludnego i spójnego wyglądu
ani szybkiego i stabilnego działania.

to ma byc narzedzie a nie przedmiot do brandzlowania sie przed ziomalami z podworka - co ty czynisz non stop.
Jak tam bialy kondomik na lumii?

[...]

i strasznie ja palec bolal od ciaglego przewijania - pewnie nie potrafila pogrupowac tych programow ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-03 01:03:00
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-02 20:32, Skrypëk wrote:
[...]

Jak już nam się udało ustalić, telefony z WP7 są dla ludzi pełnosprawnych, którzy nie zatracili zdolności komunikacji i potrafią kupić żarcie w chinolu bez użycia słownika w telefonie.

[...]

Tak. I dlatego służy do szybkiego korzystania z niego, a nie desperackiego tuningowania, modowania i wgrywania setek niepotrzebnych aplikacji dla lansu i przestawianich ich po podfolderach. Z których i tak potem nie korzystasz i piszesz "flustracja".

[...]

Kiepskiej baletnicy...
Trzeba było umyć, to by się łatwiej przesuwał po ekranie.

Data: 2012-04-03 01:15:48
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-02 20:32, Skrypëk wrote:
[...]

takich jak ty?
ROTFL
Masz chyba zbyt duze mniemanie o sobie.

[...]

no tak - 8 kafli ma starczyc - i ani wiecej
czasami mozna sobie w XBL pograc ale nie instaluj jakies aplikacji, ktorej Skrypek nie potrafi ogarnac swym malym mozdzkiem - bo to zepsuje uklad kafli na ekranie.
Idz sie leczyc czlowieku :)

[...]

a co miala robic - gapis sie na te 'osm kafli' ?
sila umyslu przewijac te niekonczace sie listy aplikacji?

Dodatkowo wyglada, ze WP7 jest dla 'niedowidzacych /* - pol ekranu potrzeba by naglowek kategorii wyswietlic. No bardzo ergonomiczne posuniecie - na ekranie miesci sie 'osm kafli' jak i 'osm' pozycji na liscie kontaktow - bo po co wiecej?

/* ta wada wzroku niestety rozszerzyla sie u co poniektorych uzytkownikow WP7 rowniez na umysl

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-03 01:51:29
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-02 20:32, Skrypëk wrote:
[...]

Ale co ty odpierdalasz? Ty nie wierzysz, że kebaba można kupić bez słownika? Zawsze się dało, jeszcze ajfonów i androidów na nie było a kebaby się jadło. Bez noszenia słownika do baru.
Na jakim ty świecie żyjesz, psychopato?

[...]

Dlaczego ty w ogóle nie odpowiadasz na to co ja piszę tylko na jakieś swoje urojenia o ośmiu kaflach?
I dlaczego, głupi chuju, ciągle mi wmawiasz że nie "ogarniam" jakiejś twojej aplikacji do pierdzenia?

[...]

No przecież ci napisałem: umyć palca, żeby się nie lepił. Przewijanie by ją tak wtedy nie męczyło. Szczególnie że w WP7.5 scrollowanie jest bardzo płynne i responsywne, nie toporne jak w androidach.
A jakby była kumata, to by zauważyła, że jak się zainstaluje dużo aplikacji to wcale nie trzeba scrollować jak opętana, bo grupowane są alfabetycznie. Czy "ogarnięcie", że Kalkulator będzie pod literką K dla Ewuni było za trudne?

Dodatkowo wyglada, ze WP7 jest dla 'niedowidzacych /* -

Albo dla ludzi którzy wolą wygodnie patrzeć na telefon bez garbienia się nad nim.

pol ekranu
potrzeba by naglowek kategorii wyswietlic. No bardzo ergonomiczne
posuniecie - na ekranie miesci sie 'osm kafli' jak i 'osm' pozycji na
liscie kontaktow - bo po co wiecej?

A gdyby się bez przewijania mieściło 10, to już byś nie dostawał aż takiego pierdolca?

Data: 2012-04-03 10:33:51
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Tue, 3 Apr 2012 01:51:29 +0200, Skrypëk napisał(a):

No przecież ci napisałem: umyć palca, żeby się nie lepił. Przewijanie by ją tak wtedy nie męczyło. Szczególnie że w WP7.5 scrollowanie jest bardzo płynne i responsywne, nie toporne jak w androidach.

Weź zobacz w końcu jakiegoś normalnego androida, a nie pobredzaj o braku
płynności i responsywności. Normalny - to nie znaczy testowy Huawei Ideos z
programu Play.

Data: 2012-04-03 11:12:52
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

A wyszedł już android 5 czy może Samsunsg zrobił jakieś nowe Galaxy z Quad-Corem?

Data: 2012-04-03 11:51:51
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Tue, 3 Apr 2012 11:12:52 +0200, Skrypëk napisał(a):

[...]

Obejrzyj coś poza Ideosem 8500 kiedyś.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2012-04-04 01:39:05
Autor: Animka
Zestawienie wad WP 7.5
atm<_@vp.pl>  wrote:
On 2012-04-02 20:32, Skrypëk wrote:
[...]

Haha. Ja nie muszę dotykać. Macham palcem nad i samo sie przewija.

--
animka

Data: 2012-04-04 01:30:32
Autor: Animka
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-02 14:24, Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

Ale na Skype to możesz pogadać tylko z tymi co też mają skype w telefonie.

--
animka

Data: 2012-04-04 19:55:35
Autor: Animka
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 10:11, Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

OK. Nie wiem co i jak bo mi narazie niepotrzebne.

--
animka

Data: 2012-04-05 01:22:41
Autor: AL
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-04 19:55, Animka pisze:
[...]

SkypeOut (konto prepaidowe i dzwonisz na dowolny inny telefon stacjonarny/komorke)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-06 02:41:12
Autor: Animka
Zestawienie wad WP 7.5
W dniu 2012-04-05 01:22, AL pisze:
[...]

Tu jeszcze drożej niż w moim voipie :-(
http://www.skype.com/intl/pl/features/allfeatures/call-phones-and-mobiles/
Fakt, że voipa nie mam ustawionego w telefonie. Korzystam z bramki i routera w domu.

--
animka

Data: 2012-04-02 10:13:16
Autor: ...::QRT::...
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Sun, 1 Apr 2012 16:32:39 +0200, Skrypk napisa(a):

Wp7 nawet mi sie podoba ale brak opery mini cakowicie ten sprzt
dyskfalfikuje. - raz ze oszczednoci transferu - dwa ze opera mini w ogle umoliwia korzystanie z przegldarki na
gprs/edge gdzie pobranie p maga danych aby otworzy stron gown
jakiego portalu to bywa naprawd nielada wyzwanie.

Data: 2012-04-02 23:10:35
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5
....::QRT::... <nie.m@m.mejla> wrote:
Dnia Sun, 1 Apr 2012 16:32:39 +0200, Skrypk napisa(a):

Wp7 nawet mi sie podoba ale brak opery mini cakowicie ten sprzt
dyskfalfikuje.

Napisanie opery mini nie jest zadaniem producenta sprztu ani producenta systemu. To sprawa autorw Opery. Brak wersji tego niszowego programu na dany telefon to nie wada telefonu tylko wada leniwych autorw programu.

- raz ze oszczednoci transferu
- dwa ze opera mini w ogle umoliwia korzystanie z przegldarki na
gprs/edge gdzie pobranie p maga danych aby otworzy stron gown
jakiego portalu to bywa naprawd nielada wyzwanie.

To moe zmie operatora na takiego co oferuje 3G zamiast podciera dup szkem.
W pleju nawet badziewny android wyciga 6,64/0,77 Mbps i nie trzeba SGS2 jeszcze bardziej szpeci jak Oper.

Data: 2012-04-03 11:04:54
Autor: ...::QRT::...
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Mon, 2 Apr 2012 23:10:35 +0200, Skrypk napisa(a):

...::QRT::... <nie.m@m.mejla> wrote:
[...]

microsoft nie dopuszcza alternatywnych przegldarek na t platform.
Wszystko co istnieje jest tak naprawd tylko nakadkami na IE. A dziw ze tego nie wiedziae :P

[...]

to we wyjed z miasta. A wwczas pogadamy sobie o transferach, operatorach
i podcieraniu dupy szkem. Ale to typowe - o mobilnoci najwiecej do powiedzenia maj Ci co jej nie
potrzebuj, a korzystaj z niej drodze ze szkoy/pracy do domu i na odwrt.

Data: 2012-04-03 11:15:48
Autor: Skrypk
Zestawienie wad WP 7.5

...::QRT::... <nie.m@m.mejla> wrote:
[...]

Kto tak powiedzia?

[...]

to we wyjed z miasta.

Ale nie dzisiaj, OK? Kiedy jak bdzie adniejsza pogoda.

Data: 2012-04-03 11:43:10
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Tue, 3 Apr 2012 11:04:54 +0200, ...::QRT::... napisał(a):

Dnia Mon, 2 Apr 2012 23:10:35 +0200, Skrypëk napisał(a):

...::QRT::... <nie.m@m.mejla> wrote:
Dnia Sun, 1 Apr 2012 16:32:39 +0200, Skrypëk napisał(a):

Wp7 nawet mi sie podoba ale brak opery mini całkowicie ten sprzęt
dyskfalfikuje.

Napisanie opery mini nie jest zadaniem producenta sprzętu ani producenta systemu. To sprawa autorów Opery. Brak wersji tego niszowego programu na dany telefon to nie wada telefonu tylko wada leniwych autorów programu.

microsoft nie dopuszcza alternatywnych przeglądarek na tą platformę.
Wszystko co istnieje jest tak naprawdę tylko nakładkami na IE. Aż dziw ze tego nie wiedziałeś :P

Nie było w materiałach szkoleniowych :) A raczej było w kategorii "tajne,
spalić przed przeczytaniem" :)

- raz ze oszczedności transferu
- dwa ze opera mini w ogóle umożliwia korzystanie z przeglądarki na
gprs/edge gdzie pobranie pół maga danych aby otworzyć stronę głowną
jakiegoś portalu to bywa naprawdę nielada wyzwanie.

To może zmień operatora na takiego co oferuje 3G zamiast podcierać dupę szkłem.
W pleju nawet badziewny android wyciąga 6,64/0,77 Mbps i nie trzeba SGS2 jeszcze bardziej szpecić jakąś Operą.

to weź wyjedź z miasta. A wówczas pogadamy sobie o transferach, operatorach
i podcieraniu dupy szkłem.

Jeszcze ciekawsze, że udało mu się w Play wyciągnąć takie transfery, skoro
AFAIR Play zakłada na smartfonach limit prędkości pobierania 4Mbps

Ale to typowe - o mobilności najwiecej do powiedzenia mają Ci co jej nie
potrzebują, a korzystają z niej drodze ze szkoły/pracy do domu i na odwrót.

Prawda.

Data: 2012-04-03 11:45:39
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5

...::QRT::... <nie.m@m.mejla> wrote:
[...]

Dobrze zatem, że nie kupowałem smartfona w plej i mnie nie dotyczą :>

Data: 2012-04-03 11:54:15
Autor: Andrzej Libiszewski
Zestawienie wad WP 7.5
Dnia Tue, 3 Apr 2012 11:45:39 +0200, Skrypëk napisał(a):

[...]

Przyznajesz się zatem do kłamstwa? No proszę, nie spodziewałem się. To
nadaje interesującą wiarygodność całej reszcie twoich wypowiedzi. Ale też w
zasadzie kończy jakąkolwiek sensowność dalszej "rozmowy".

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
A world is supported by four things ... the learning of the wise,

Data: 2012-04-03 12:00:34
Autor: Skrypëk
Zestawienie wad WP 7.5
[...]

Jakiego kłamstwa? Podałem ci wynik speedtesta z SGS2 w pleju.

Zestawienie wad WP 7.5