Zestawy BT do kasku.

Data: 2013-05-20 01:24:30
Autor: Yogi\(n\)
Zestawy BT do kasku.
Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:kn6cn7$et$1mx1.internetia.pl...
Witam,
wiem - albo moto albo telefon ale czasem jest tak że się nie da i trzeba być pod telefonem.
Pytanie: używa ktoś jakiegoś zestawu i może coś powiedzieć na ten temat? Wiem, że dosyć popularna jest cardo scala (jako producent) ale na zachodnich stronach piszą tez dobrze o interphone i sena. Czy jakiś z tych zestawów pozwala na parowanie z dwoma urządzeniami BT jednocześnie? Np navi i telefon/mp3?
Interesowałoby mnie coś z płaskim, małym mikrofonem - mam Multiteca i jakoś za dużo miejsca między żuchwą a szczęką kasku tam nie mam więc taki mikrofon na pałąku byłby raczej utrudnieniem.

Jeżeli nie potrzebujesz interkomu, tylko sam BT do telefonu, to polecam to:
http://allegro.pl/bluetooth-se-ds205-stereo-jak-mw600-sony-xperia-fv-i3204358684.html

Płaskie słuchawki wkleiłem do kasku, ustrojstwo umiesciłem w miejscu gdzie zaczyna się wyściółka w kasku na szczęce (od środka), dzięki temu wbudowany mikrofon jest kilka centymetrów od ust. Łatwo się wyjmuje, trochę gorzej z obsługą w rękawicach, ale wystarczy włączyć na postoju i jest OK, czuwanie to kilkaset godzin, słuchanie/rozmowa ok. 7-8 godzin. Bezproblemowo paruje się z komputerem i trzema aparatami - sprawdzałem samsung, sony-ericsson i nokia (więcej nie mam ;) - ale w danym momencie tylko z jednym urządzeniem
Głośność w kasku OK, rozmówcy też mnie słyszą.
Ciut droższy z radiem i możliwością sparowania z dwoma urządzeniami :
http://allegro.pl/sluchawki-stereo-bt-sony-mw600-radio-wyswietlacz-i3236764369.html

--
Yogi(n)

Zestawy BT do kasku.