Zestrzelony samolot - a tymczasem na Bliskim Wschodzie...

Data: 2014-07-18 17:03:15
Autor: Stachu Chebel
Zestrzelony samolot - a tymczasem na Bliskim Wschodzie...
W okupowanej strefie Gazy, Żydzi dokonują RZEZI (cholera, czy aby orta nie walnąłem? Nie chce mi się sprawdzać..) No i takie sranie w banie w wolnych i niezależnych mediach..  Bo się bronią, bo ten okrutny Hammas, no to sruuu..

Już ponad 300 Palestyńczyków żydzi ukatrupili..  Aha, no po tym rakietowym ataku hammasowskim. Ilość poszkodowanych żydów : ZERO !! Hola, hola...  Czy Izrael należy do NATO ?? No chyba nie!!

Czy Turcja należy do NATO ??  No chyba tak !!

No i co zrobiło NATO po zamordowaniu przez żydów na wodach międzynarodowych, obywateli Tureckich ?? GÓWNO !! A co z chamskim osadnictwem w West Bank? Ileż tam niewinnych dzieci ginie z rąk żydów !!

Zestrzelony samolot - a tymczasem na Bliskim Wschodzie...