Zeszmacone Zero.

Data: 2011-07-07 03:08:26
Autor: cirrus
Zeszmacone Zero.
# Dawno, jeśli nie o ogóle, nie widziałem tak gorącej dyskusji w Parlamencie Europejskim. A mogliśmy ją zobaczyć z powodu wystąpienia premiera Donalda Tuska na temat polskiej prezydencji.

Byłem pewien, że dojdzie do krytycznych, pod adresem rządu wystąpień europosłów PiS-u i niestety się nie pomyliłem. Ziobro przebił wszystkich, nawet swojego kolegę Legutko i europosłów z UK i Holandii. Ale Holender Barry Madlener i Brytyjczyk Nigel Farage, to znani w Europarlamencie zadymiarze, eurosceptycy, żeby nie nazwać ich nacjonalistami. Tymczasem PiS głosi się jako partia proeuropejska.

Ziobro zeszmacił się już kompletnie, nie dlatego, że "walczy z rządem Tuska", ale dlatego, że walczy w Brukseli, w dodatku, że łże jak pies. "Chciałbym, aby pański rząd wolności słowa, wolności mediów, praw opozycji przestrzegał w praktyce. (.)Niedawno funkcjonariusze uzbrojeni w broń ostrą wkroczyli do mieszkania internauty studenta tylko dlatego, że prowadził krytyczną wobec prezydenta stronę internetową" - krzyczał Ziobro. Po ripoście Marka Siwca o wchodzeniu do domów funkcjonariuszy spec służb o 6. rano, których skutkiem była m.in. śmierć Barbary Blidy, Ziobro odpierał zarzuty, twierdząc, że tamten rząd ścigał podejrzanych o korupcję. Aż się prosiło o przypomnienie temu sklerotykowi (taki młody a już takie luki w pamięci.), jak służby, w ogromnej sile i z ogromną determinacją, na wniosek wymiaru sprawiedliwości, którym kierował, ścigały bezdomnego, za "znieważenie" prezydenta, że o podsłuchiwaniu dziennikarzy nie wspomnę.

Osobną kwestią było wystąpienie Michała Kamińskiego z PJN, który również nie szczędził pochwał polskiemu premierowi: "(.) Zabrzmiał głos nie ideologiczny, ale ideowy. Takiego głosu Europa potrzebuje (.)". Ne omieszkał też zaatakować haniebnego wystąpienia Ziobry. Kiedy ten ostatni zarzucił Kamińskiemu iż zgadza się na nierówno prawne traktowanie polskich rolników, Kamińskie odpowiedział: "Przede wszystkich chcę powiedzieć, że ja popieram polski eksport, ale nie eksport obciachu.  A co do rolników, to od prawie roku nie jestem w partii, której lider postulował zniesienie dopłat dla polskich rolników". Stanął również w obronie Polaków i wystąpienia premiera po haniebnym, nacjonalistycznym wystąpieniu Barry'ego Madlener'a. To wystąpienie, ale i wystąpienie innych "normalnych" polskich europosłów pokazuje, jak bardzo populistyczne, nijakie i., wstyd przyznać, zdecydowanie dla "ciemnego ludu" są argumenty Prawa i Sprawiedliwości. Oni zresztą doskonale o tym wiedzą, po znieważ po wygłoszeniu swoich "prawd", najszybciej jak to tylko możliwe opuszczają salę obrad. I Ziobro i Legutko i inni PiS-owcy. Pewnie szybko musieli dzwonić do prezesa pochwalić się, jak to dowalili Tuskowi.

Wracając jednak do Kamińskiego, jest on żywym dowodem na to, jak zachowuje się człowiek pod wpływem i władzą Jarosława Kaczyńskiego, a jak zachowuje się wyzwoliwszy się spod niej. Michał Kamiński jak wiadomo był jednym z najważniejszych działaczy PiS-u. Sądzę, ze bez reszty wierzył w PiS-owską ideologię, a nawet ją współtworzył. Dziś ogląd rzeczywistości jest zupełnie inny. I ponieważ obserwuję Michała Kamińskiego w mediach, słucham jego słów i komentarzy, postrzegam jego przemianę analogicznie, jak przemianę ludzi wyzwolonych spod oddziaływania sekt religijnych. Ludzie tacy, po uwolnieniu się z sekty, zachowują się tak samo jak Michał Kamiński po opuszczeniu PiS-u. Oczywiste jest dla mnie, że tak jak wtedy, w PiS-ie Kamiński wierzył w to, co mówi i robi, tak wierzy w to co robi i mówi dzisiaj. Tyle tylko, że jego dzisiejsza wiara jest o wiele bardziej racjonalna niż w przeszłości. Nie wiadomo zresztą, czy w przeszłości wierzył, czy sprzeniewierzył się możliwości samodzielnego wyrażania myśli w imię wyższego celu - kariery politycznej. Dowodem na niebezpieczne oddziaływanie PiS-u na wolność myśli są też Kluzik-Rostkowska i członkowie PJN. Nie da się tak bardzo manipulować swoim światopoglądem, żeby opuszczając jedną partię, "udawać" inną. Najlepszym przykładem na to jest Bielan. Dusił się w PiS-ie, ale dla próby kontynuowania kariery postanowił zrezygnować z wolności i dusić się dalej. Sam, dobrowolnie, skazuje się na masochizm psychiczny. Szkoda mi go, bo to pokazuje, ze jest człowiekiem pustym w środku. Nie dziwi mnie trwanie w sekcie. Ale jeśli ktoś ją opuszcza, dostrzega iluzję i świadomie do niej wraca, jest niepełnosprawny. Duchowo.

Okazało się też, że część naszych europosłów, np. Legutko czy Migalski, nie znają polskiej konstytucji. Obydwaj mają pretensję do premiera, że ten nie rozpisał wyborów do parlamentu przed 1. lipca. Europoseł Jan Olbrych przypomniał im (e tam przypomniał. Oznajmił nie przypomniał), że wybory ogłasza prezydent a nie premier. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf6pg

--
stevep

Data: 2011-07-07 01:34:20
Autor: obserwator
znowu pastujesz wypociny jakiegos ubeckiego pomiotu?

--

Zeszmacone Zero.